Tänne Nokkakeppien mietinnät - mitä,milloin ja miten

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Tänne Nokkakeppien mietinnät - mitä,milloin ja miten

Kirjoittaja Rampe » 24 Joulu 2013, 08:31

...,ja jos joku näin joulun vapaapäivinä jaksaa jotain tietoa runoilla nokka-akseleista oltaisiin varmasti taas viisaampia,mää ja verhoilija :cool:

Kirjoittaja Rampe » 23 Joulu 2013, 22:23

snuggles ; juu näin sanottiin myös Espoossa,kiitos kuitenkin tiedosta!

Kirjoittaja Rampe » 23 Joulu 2013, 22:17

verhoilija kirjoitti:
Rampe kirjoitti:Täällä on turha mitään kysellä,soitto Espooseen eräälle pajalle antaa vastaukset kaikkiin kysymyksiin...,Eikä vastaukset ole musta tuntuu,ehkä... :laugh:
Soitin jollekkin reimon pajalle ja se vaan kertoili että renkaita myy ja nelitahti moottorissa on nokka-akseli joissakin kuulemma kaksikin kappaletta. Eli ei tuottanut zadin suuntaan soittelu ainakaan lisää särkiä verkkoon? Vai mihin pajalle olis pitänyt soittaa?
juu,suunnilleen samaa sanottiin espoossa.

Kirjoittaja verhoilija » 09 Joulu 2013, 21:18

Rampe kirjoitti:Täällä on turha mitään kysellä,soitto Espooseen eräälle pajalle antaa vastaukset kaikkiin kysymyksiin...,Eikä vastaukset ole musta tuntuu,ehkä... :laugh:
Soitin jollekkin reimon pajalle ja se vaan kertoili että renkaita myy ja nelitahti moottorissa on nokka-akseli joissakin kuulemma kaksikin kappaletta. Eli ei tuottanut zadin suuntaan soittelu ainakaan lisää särkiä verkkoon? Vai mihin pajalle olis pitänyt soittaa?

Kirjoittaja snuggles » 08 Joulu 2013, 16:46

Joo, ikävä kyllä, tää foorumi on hiljentynyt huomattavasti, mutta tämähän taitaa olla semmoista aaltoliikettä, porukka menee muodin mukana kaikenmaailman feisbuukkien perässä.

9,5mm nostolla ei vielä tarvitse tehdä muutoksia venttiilikoneistoon, ja just Yoshin st1 toimii bolt-on periaatteella. Vaikojouset pelittää yllättävän pitkälle, kunhan juuri tuon noston kanssa ollaan maltillisissa lukemissa, ja on laadukasta materiaalia.

Kirjoittaja Rampe » 07 Joulu 2013, 22:16

Täällä on turha mitään kysellä,soitto Espooseen eräälle pajalle antaa vastaukset kaikkiin kysymyksiin...,Eikä vastaukset ole musta tuntuu,ehkä... :laugh:

Kirjoittaja Rampe » 13 Marras 2013, 20:42

Myös täällä kaivataan tietoa nokka-akseleista.
Kyse on Yoshimura st1 akseleista. eli mitä muuta pitäisi vaihdon yhteydessä vaihtaa/huomioida?
Mites noilla normi ajo sujuu? Huononeeko vääntöalue vakio akseleihin verrattuna?

Kirjoittaja verhoilija » 12 Marras 2013, 10:29

Tänne kaikki nokka-akselin tietäjät

Missä vaiheessa pitää vaihtaa vakio venttiileiden jouset vahvempiin kun laittaa kireää nokka keppiä?

ottaako venttiilin istukka kiinni 9,5 nostolla?
mitä muuta on otettava huomioon kun laittaa rajumpaa käytettyä nokka-akselia kun vain nokka-akseli on tällä hetkellä kädessä..(tietää ostaa/tilata) ettei tule turhaa edestakas niin näin ja taas ei ei

Nokka-akseleista on aika vähän juttua täällä..
joten siksi perustin tämmöisen topic:n missä voi kysellä näin kun lumi maassa ja pää täynnä ideoita.

Ylös