Kirjoittaja jouniri » 27 Joulu 2016, 21:20
Timba kirjoitti:jouniri kirjoitti:Luotto on kova molempiin pyöriin joten kunhan muutama ehjä veto päästään edes tyyneen ajamaan, niin uskon että jonkin moisiin tuloksiin on resurssit.
Missä olette suunnitelleet mailin vetoja ajavan, nyt kun toimitte siellä Spanian suunnassa, jos olen oikein ymmärtänyt? Onko siellä toimintaa nopeusajossa samalla tavalla kuin täällä meillä?
Tuleva tukikohtamme sijaitsee Malagassa, kalusto on tällä hetkellä Oulussa, kuljetuksesta tänne on jo sovittu, mutta ajankohta vielä auki.
Espanjan pään treeni / "kisa" paikka on auki, mutta mahdollisimman läheltä Malagaa olisi tarkoitus kenttä käyttöön hankkia.
Jos ja kun luoja suo, niin että kalusto saadaan Elvingtoniin kelpaavaan kuosiin, niin tarkoitus olisi vuosittain sielläkin ajaa.
Espanjassa ei varsinaista LSR kulttuuria / tapahtumia ole, joten sitä aletaan tänne pystyttämään HCM (Hayabusa Club Marbella) ja TFM yhteistyöllä.
Ja edelleen jos ja kun luoja suo, niin pitkän tähtäimen tavoite on rakentaa TFM Kaxi (turbo) valmiiksi ja lähteä sen valmistuttua uudelle reissulle Bonnevilleen TFM Kaxi (Euroopan ensimmäinen turbo moottoripyörä) ahdettujen luokkaan, TFM Taxi II ja TFM Taxi III vapari luokkiin.
Jos sitä vaikka pysyttäisiin pystyssä eikä vettäkään tarvitsisi sataa?
Itseasiassa toi Bonnevilleen uudelleen meno tuli jollakin tasolla sovittua jo viime reissun päätteeksi kun se meni niin kuin meni lähinnä sateen vuoksi persiilleen.
Nyt kun on täällä Espanjassa ollut yli 6kk tekemättä mitään ruuvaus hommia, niin hinku ja motivaatio on kyllä kova päästä taas haalari hommia harrastamaan, pitäähän sitä eläkeläisellä joku harrastus olla, kun toi tupakka eikä kaljakaan ole koskaan maistunut.
[quote="Timba"][quote="jouniri"]Luotto on kova molempiin pyöriin joten kunhan muutama ehjä veto päästään edes tyyneen ajamaan, niin uskon että jonkin moisiin tuloksiin on resurssit.[/quote]
Missä olette suunnitelleet mailin vetoja ajavan, nyt kun toimitte siellä Spanian suunnassa, jos olen oikein ymmärtänyt? Onko siellä toimintaa nopeusajossa samalla tavalla kuin täällä meillä?[/quote]
[color=#000000]Tuleva tukikohtamme sijaitsee Malagassa, kalusto on tällä hetkellä Oulussa, kuljetuksesta tänne on jo sovittu, mutta ajankohta vielä auki.
Espanjan pään treeni / "kisa" paikka on auki, mutta mahdollisimman läheltä Malagaa olisi tarkoitus kenttä käyttöön hankkia.
Jos ja kun luoja suo, niin että kalusto saadaan Elvingtoniin kelpaavaan kuosiin, niin tarkoitus olisi vuosittain sielläkin ajaa.
Espanjassa ei varsinaista LSR kulttuuria / tapahtumia ole, joten sitä aletaan tänne pystyttämään HCM (Hayabusa Club Marbella) ja TFM yhteistyöllä.
Ja edelleen jos ja kun luoja suo, niin pitkän tähtäimen tavoite on rakentaa TFM Kaxi (turbo) valmiiksi ja lähteä sen valmistuttua uudelle reissulle Bonnevilleen TFM Kaxi (Euroopan ensimmäinen turbo moottoripyörä) ahdettujen luokkaan, TFM Taxi II ja TFM Taxi III vapari luokkiin.
Jos sitä vaikka pysyttäisiin pystyssä eikä vettäkään tarvitsisi sataa?
Itseasiassa toi Bonnevilleen uudelleen meno tuli jollakin tasolla sovittua jo viime reissun päätteeksi kun se meni niin kuin meni lähinnä sateen vuoksi persiilleen.
Nyt kun on täällä Espanjassa ollut yli 6kk tekemättä mitään ruuvaus hommia, niin hinku ja motivaatio on kyllä kova päästä taas haalari hommia harrastamaan, pitäähän sitä eläkeläisellä joku harrastus olla, kun toi tupakka eikä kaljakaan ole koskaan maistunut.[/color]