Kirjoittaja 1340R86 » 06 Syys 2015, 09:48
Han San kirjoitti:taimen74 kirjoitti:Voi voi, kun Suomen suvi ei taas pilaisi kaikkea. Lauantaille Lappeenrannan suuntaan foreca povaa pientä sateen mahdollisuutta. Mutta, jos ja kun matkaan päästään niin mun "setupiksi" valikoitui.
Eli, käyn Samin autopajalla säädättämässä ecun ja commanderi nakataan nurkkaan. Toivottavasti samalla pääsen alakierrosten ärsyttävästä nukimisestä eroon. Etupäätä laskettu n.15mm ja perää pudotan 30-40mm. Välityksiksi 18/42, kun tuommoinen takarissa hyllystä löytyy. Puig:in tuplakupla saa jäädä halkomaan ilmaa, mut peilit irtoaa kentän laidalla.
Ja ne tavoitteet... No, petyn tietysti, jos jään alle 300, eli ainakin yli sen ja hyvässä takatuulessa pitäis olla mahkut paljon parempaankin (jos äijjä ei tyri kaikkea)...
Viikko Lappeesta eteenpäin jatketaan harjoituksia Hallissa
Onko Hallissa ajoa viikko lappeesta kun tuossa mainitsit jäi vaivaamaan. Lappeessa tänään todella hyvä keli aina 13 asti.
Itellä eka veto vauhti 280 kun pyörä sammui kesken vedon, mitä mitä? Eikä lähtenyt enään käyntiin jotenka paikallinen kaveri haki Busan radanpäästä ja nyt huomenna sunnuntaina pakunkyydissä hesaan suoraan Samille. Oikeanpuoleinen flektin sulake palanut eikä mitään päällepäin näkyvää vikaa, virrat päälle teki testin normisti lämpömittari puolessa välissä. Harmittaa pirusti olin satsannut tähän LPR ajoon totaalisesti, takaiselta Samin pankissa 300hv jotenka vauhtia olisi ollut itelle kiitettävästi näin aluksi. Siksi kuumeisesti ettii vielä josko jossain olisi kenttä missä pääsisi tuon kauden kuittaamaan hymyssä suin.
Taitaa tuo koskea alkukesän ajeluita viestin päiväyksestä päätellen
Lpr 230515 Hal 130615
[quote="Han San"][quote="taimen74"]Voi voi, kun Suomen suvi ei taas pilaisi kaikkea. Lauantaille Lappeenrannan suuntaan foreca povaa pientä sateen mahdollisuutta. Mutta, jos ja kun matkaan päästään niin mun "setupiksi" valikoitui.
Eli, käyn Samin autopajalla säädättämässä ecun ja commanderi nakataan nurkkaan. Toivottavasti samalla pääsen alakierrosten ärsyttävästä nukimisestä eroon. Etupäätä laskettu n.15mm ja perää pudotan 30-40mm. Välityksiksi 18/42, kun tuommoinen takarissa hyllystä löytyy. Puig:in tuplakupla saa jäädä halkomaan ilmaa, mut peilit irtoaa kentän laidalla.
Ja ne tavoitteet... No, petyn tietysti, jos jään alle 300, eli ainakin yli sen ja hyvässä takatuulessa pitäis olla mahkut paljon parempaankin (jos äijjä ei tyri kaikkea)...
Viikko Lappeesta eteenpäin jatketaan harjoituksia Hallissa :D[/quote]
Onko Hallissa ajoa viikko lappeesta kun tuossa mainitsit jäi vaivaamaan. Lappeessa tänään todella hyvä keli aina 13 asti.
Itellä eka veto vauhti 280 kun pyörä sammui kesken vedon, mitä mitä? Eikä lähtenyt enään käyntiin jotenka paikallinen kaveri haki Busan radanpäästä ja nyt huomenna sunnuntaina pakunkyydissä hesaan suoraan Samille. Oikeanpuoleinen flektin sulake palanut eikä mitään päällepäin näkyvää vikaa, virrat päälle teki testin normisti lämpömittari puolessa välissä. Harmittaa pirusti olin satsannut tähän LPR ajoon totaalisesti, takaiselta Samin pankissa 300hv jotenka vauhtia olisi ollut itelle kiitettävästi näin aluksi. Siksi kuumeisesti ettii vielä josko jossain olisi kenttä missä pääsisi tuon kauden kuittaamaan hymyssä suin. :turbobusa:[/quote]
[color=#000080]Taitaa tuo koskea alkukesän ajeluita viestin päiväyksestä päätellen
Lpr 230515 Hal 130615[/color]