Team SMR

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Team SMR

Re: Team SMR

Kirjoittaja toimeve » 08 Syys 2024, 18:03

Aiperhana, sitä oli suomalaiset taas puhistanu pöydän Ruåttinmaalla, oikein :thumbup:

Kirjoittaja SMR » 29 Heinä 2023, 12:59

Nyt kuitenkin tulee muutos bensapuoleen, vaikkei vian syy oliskaan selvillä

Kirjoittaja 1340R86 » 26 Heinä 2023, 12:41

SMR kirjoitti:
jarim kirjoitti:Sain tuon oman laitteen nyt nippuun, siellä on nyt pieni ja toinen isoista siirtäjistä billettiä. Ainakin ekoilla koeajoilla laatikko on toiminut hienosti. Saa nähdä pidemmän päälle.
:thumbup:

Mä sain oman purettua, kaikki pakoventtiilit vaihtoon, sekä vielä tuota bensan tulon ihmettelyä, minne se lorisee kovaa kyytiä jos ei moottoriin.

Ettei olis mappi-anturin vika kun otin eri mallisen käyttöön, ehkä huono modi, näin jälkikäteen tuumattuna, penkissä toimi ihan jees.
Jos kuitenkin tankista katoaa ja reviriä ei merkkaa
niin voisiko mennä jossain kohdin kuitenkin moottorin ja raakan pakoputkesta ulkoilmaan
tai huohotimen kautta höyrynä jos väärälle puolen mäntää lorisee

Kirjoittaja SMR » 25 Heinä 2023, 14:27

jarim kirjoitti:Sain tuon oman laitteen nyt nippuun, siellä on nyt pieni ja toinen isoista siirtäjistä billettiä. Ainakin ekoilla koeajoilla laatikko on toiminut hienosti. Saa nähdä pidemmän päälle.
:thumbup:

Mä sain oman purettua, kaikki pakoventtiilit vaihtoon, sekä vielä tuota bensan tulon ihmettelyä, minne se lorisee kovaa kyytiä jos ei moottoriin.

Ettei olis mappi-anturin vika kun otin eri mallisen käyttöön, ehkä huono modi, näin jälkikäteen tuumattuna, penkissä toimi ihan jees.

Kirjoittaja jarim » 23 Heinä 2023, 17:41

Sain tuon oman laitteen nyt nippuun, siellä on nyt pieni ja toinen isoista siirtäjistä billettiä. Ainakin ekoilla koeajoilla laatikko on toiminut hienosti. Saa nähdä pidemmän päälle.

Kirjoittaja SMR » 15 Heinä 2023, 20:01

Joopa, mulla jäi Hallissa yhteen vetoon kun kone ei oikein puskenu ja alkoi käymään hieman huonosti, luovutin suosiolla.
Pari tulppaa suli ja kansi kakkosen ja nelosen pakoventtiilien välistä.
Ei ole kerennyt diagnoosia ruotimaan kun kaikkee muuta tunkee etusijalle.

Kirjoittaja SMR » 04 Kesä 2023, 18:59

jarim kirjoitti:Tilasin tuohon nyt Robinsonin billet siirtäjät, onko teidän tiimissä noista kokemusta?
Ei ole kokemusta niistä. Olen kans kattellu josko ne olis hintansa väärtejä mutta tiedon puutteessa on tullu skipattua.
Tila haarukalle on kuitenkin rajallinen ja silloin materiaalivalinta nousee tärkeäksi tekijäksi, ja jotenkin semmonen maku että orggis on tehty ajatuksella. Mutta voihan tuo spesiaaliversio tehdä just sen ratkaisevan eron, kerro meille kun asia valkenee.

Löysin ehkä vian omasta vaihteensiirrosta mutta en vielä kommentoi ennenkuin selviää oliko näin.

Kirjoittaja jarim » 04 Kesä 2023, 17:36

Aukasin tuon oman moottorin viime syksynä ilmenneiden laatikosta kuuluvien kilinöiden myötä ja se pienempi 3/4 siirtäjä oli nyt saanu siipeensä, oli hieronu nelosrattaaseen. 2/6 siirtäjässä oli toki rattaan kuva perinteisesti myös. Tilasin tuohon nyt Robinsonin billet siirtäjät, onko teidän tiimissä noista kokemusta?

Kirjoittaja SMR » 04 Kesä 2023, 15:52

Heräteltiin hieman ajopuuhia ja käytiin tovereiden kanssa ulkomailla ajamassa nopeutta.
Eli perinteinen Elvington Englannissa, tällä kertaa oli tapahtumana Speed Week eli ajettiin 7pv putkeen, tai ne ajoi ketkä pystyi.
Kalustona pari Busaa, ahdettu ja vapari, meikän ja nimim. Akseli (Shaft)

Jaossa uusia ennätyksiä UKITA teeman alla. Näitä myös keräsi muutaman Juha vaparillaan. Mullekin jotain tuli mutta alkuun hieman epäselvyyksiä kun joku muu kuski oli laitettu väärään luokkaan ja tilanne korjattu myöhemmin.

Suurin ropleemi ajossa oli radan alkuosio mikä oli vanhalla betonilla, joka pidemmällä muuttui asvaltiksi, jarrualue jälleen betonilaattaa.
Juhan vapari lähti väliin poikittain puskemaan pienemmillä vaihteilla, eikä siitä ainakaan apua tuloksien tekemisessä.
Mulla turbo tietty suti heti kun pääsi ahdoille , sitte pitoa ja taas suti, josta johtuen uudet ketjut meni vaihtoon parin vedon jälkeen.
Muilta vakoilemaan että miten alkuasukkaat saivat tuloksia tehtyä, joista parhaiten pärjäsi Jack Frost sekä ranskis Philippe LePeru , yli 250mph kummallakin.
Heillä lyhyet pyörät mikä aiheutti kummastusta kun mulla 10cm pidempi alkoi leijumaan heti kun pitoa tuli. Mutta tässä kohtaa raha puhuu elikkä Motecit ym muut apuvälineet tehojen hallintaan. Frost kertoili auliisti millä setillä ajoi, pyörän akseliväli 1520cm, mulla 1620cm, hänellä takarenkaana medium ratasliksi , ja koitti myös 200/60 rengaskokoa.
Opeista tyhmistyneenä menin muuttamaan oman pyörän setuppia ja uutta putkeen, 238.951mph n 384kmh jonka jälkeen pahoja ongelmia vaihteiden kanssa, isoimmat ei sisään siis mitenkään, sitten alkoi jäämään neloselle, kolmoselle ja ajosta tuli turhaa vääntämistä.
Eli lähdin ruuvaamaan Busaa viikoksi Englantiin, mikäs siinä , keli oli lämmin ja porukka leppoista.

Kirjoittaja SMR » 17 Joulu 2020, 23:38

No, puolet tiimin jäsenistä on heivannut Busailun ja suurin osa jättänyt nopeusajot, toimintaa ei vaan ole.
Myös päämajan vuokrasopimus on rauennut,
tänään roudattiin jyrsinkone , huomenna haen imurin ja harjan ni tila on tyhjennetty.

Kirjoittaja 1340R86 » 15 Joulu 2020, 09:46

SMR kirjoitti:On tullut aika sulkea Speed Metal Racingin pääkonttori pysyvästi vuodenvaihteessa,
vastaanotto on jo suljettu, tuotetuki ja takuut täten myös raukeaa.

Kiitokset kaikille osallistuneille, oli hienot 9 vuotta !
Mistäs moinen ?

Kirjoittaja toimeve » 14 Joulu 2020, 22:49

SMR kirjoitti:On tullut aika sulkea Speed Metal Racingin pääkonttori pysyvästi vuodenvaihteessa,
vastaanotto on jo suljettu, tuotetuki ja takuut täten myös raukeaa.

Kiitokset kaikille osallistuneille, oli hienot 9 vuotta !
...valtavankokoinen kiitos :mosh: :respekt:

Kirjoittaja SMR » 12 Joulu 2020, 19:01

On tullut aika sulkea Speed Metal Racingin pääkonttori pysyvästi vuodenvaihteessa,
vastaanotto on jo suljettu, tuotetuki ja takuut täten myös raukeaa.

Kiitokset kaikille osallistuneille, oli hienot 9 vuotta !

Kirjoittaja Timba » 29 Elo 2019, 21:01

No on huima ero :D

Kirjoittaja SMR » 29 Elo 2019, 17:56

Ohoh, tulipa katsottua foorumin 200mph listaa,

jäin näköjään ihan hieman tälle vaparibusalle,

Marko Huhtalo, Hayabusa Gen1 TFM Taxi II 1700cc, Lappeenranta 2016, Motec 20Hz GPS, 347kmh (215.615mph)

215.615mph vs mun 215.603mph

oliskohan pitäny ottaa kilpikin irti, tai tankata superia regular bensan sijaan.

Ylös