Takaiskari TracTive - Uutuus

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Takaiskari TracTive - Uutuus

Kirjoittaja martti » 02 Elo 2013, 10:33

Öööhh,joissain on kuulemma Öhlinssin alusta vakiona :motor

Kirjoittaja marko67 » 02 Elo 2013, 09:45

mulla mitää huippu öhlinsii oo.mut wp.een taka iskarin huolto gustafsonilla karkkilas kustansi 80 eskoo.

Kirjoittaja Heksa » 01 Elo 2013, 22:29

mitenkäs paljon kilometrejä tällänen öhlins kestää busassa?
jos ajaa vuodessa 15tkm joutuuko huollattaa kesken ajokauden iskarinsa?
paljonko öhlinsin huolto maksaa?

Kirjoittaja kajbusa » 01 Elo 2013, 15:26

Heksa kirjoitti:vois kyllä susukin miäs laittaa tehtaalla oikeen iskarin taakse,
ei nostais hintaa varmaan ku 500¤
älyttömän hintasia noi premium iskarit / vois joku kiinan poika tehdä kopion ja ruveta myymään 500¤
Öhlings valmisti kiinassa iskareita ainakin kelkkoihin vuosi sitten... ja ei ollut muuta kuin ongelmia.. mm putket halkeili.

Täytyypä kysellä paljon TracTiven-iskari maksaisi ilman Sähköhydraulista jousen säätöä ( hyd.pumppu, moottori ja sylinteri)... veikkaisin et 1000¤ luokkaa.

Iskarissa on saman valmistajan osat joita esim Totaltek käyttää omissaan... todella huippu kamaa

Kirjoittaja toimeve » 01 Elo 2013, 15:11

...tosin täytyy myöntää, että vaikka hinta on kallis, niin kyllä tuo säätämisen helpottuminen ja perstuntuma ajamishen niin yksin, kaksin, suoraa kuin radallakin on jokasen euron arvonen. Ja tuohan on pitkä sijoitus, ei yhen kesän juttu.

Ja jälleenmyyntiarvoaki näillä on...

Kirjoittaja Heksa » 01 Elo 2013, 14:52

vois kyllä susukin miäs laittaa tehtaalla oikeen iskarin taakse,
ei nostais hintaa varmaan ku 500¤
älyttömän hintasia noi premium iskarit / vois joku kiinan poika tehdä kopion ja ruveta myymään 500¤

Kirjoittaja toimeve » 01 Elo 2013, 12:10

...eihän tuo ole paljoa Öhlinsiä kalliimpi...ja senthän sähkösääjöllä! Vanhanaikasta tuommonen rullasta pyörittely, niinkö esimerkiksi mulla on :arskat: :;):

Kirjoittaja kajbusa » 01 Elo 2013, 11:33

ysi-ärrä kirjoitti:Paljonkohan tuollanen kustantaa?
n. 1800¤

Kirjoittaja Jokimaa » 01 Elo 2013, 11:31

Paljon varmaankin :D

Kirjoittaja ysi-ärrä » 01 Elo 2013, 11:06

Paljonkohan tuollanen kustantaa?

Kirjoittaja kajbusa » 01 Elo 2013, 10:20

Kävinpä eilen tutustuu uuteen mielenkiintoseen Sähköhydrauliseen takaiskariin. Jousen esijännitystä voi säätää n.20mm nappia painamalla ja lisäksi nestesäädöt hidas ja nopea-puristus sekä paluuvaimennus. Iskari on valmistettu todella huippu osista.

Kuvia aiheesta:

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/007.jpg.html


http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/008.jpg.html

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/009.jpg.html

Nerokas laite niille jotka ajaa erillaisiia kuormilla ja varmaan myös radalle.

Täytyy käydä ottaa koeajot lähipäivinä




Edited By kajbusa on 1375342229

Ylös