Kirjoittaja Tarantul » 23 Heinä 2013, 18:07
Sykkkasimpa tuossa 12 tkm huollon yhteydessä samalla kaasuläpät ja syytä synkkaukseen todellakin oli. Paine-erot oli 5-10 mgh (tai mikä toi mitta-arvo nyt olikaan) luokkaa. Kaksi sylinteriä oli samassa ja kaksi muuta ihan eri arvoissa. Muuttui muuten mopo ihan käsittämättömän paljon mukavammaksi ajaa = tasaisempi käynti, parempi vaste kaasuun ja ainakin haluan uskoa että myös tehot parani :laugh:
Samalla kun ajelin saman 300 km:n matkan kotiin kuin huoltoon mennessä niin myös kulutus pieneni 5,7 l/100 km lukemiin 5,2 l/100 km.
Mulla on nyt nuo tarvittavat vermeet omina täällä Jyväskylässä (alipainemittari ja Suzuki Obd-tool) niin lainaan saapi tarvittaessa kaffeiden hinnalla.
Edited By Tarantul on 1374592082
[color=#000080]Sykkkasimpa tuossa 12 tkm huollon yhteydessä samalla kaasuläpät ja syytä synkkaukseen todellakin oli. Paine-erot oli 5-10 mgh (tai mikä toi mitta-arvo nyt olikaan) luokkaa. Kaksi sylinteriä oli samassa ja kaksi muuta ihan eri arvoissa. Muuttui muuten mopo ihan käsittämättömän paljon mukavammaksi ajaa = tasaisempi käynti, parempi vaste kaasuun ja ainakin haluan uskoa että myös tehot parani :laugh:
Samalla kun ajelin saman 300 km:n matkan kotiin kuin huoltoon mennessä niin myös kulutus pieneni 5,7 l/100 km lukemiin 5,2 l/100 km.
Mulla on nyt nuo tarvittavat vermeet omina täällä Jyväskylässä (alipainemittari ja Suzuki Obd-tool) niin lainaan saapi tarvittaessa kaffeiden hinnalla.[/color]
Edited By Tarantul on 1374592082