Gen2 sähköt Gen1 kiihdytyspyörään

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Gen2 sähköt Gen1 kiihdytyspyörään

Kirjoittaja 1340R86 » 18 Touko 2016, 22:25

mcpete kirjoitti:Osaisiko joku auttaa hieman Gen2 IMMO:n kanssa? Lisäksi tarvitsin hieman tietoa tiosta driving mode switch toiminnosta.

Immo tarinaa voi olla kivempi käydä esim s-postitse. Ohjain on asennuksessa GSX1400 pyörään ja kampiakselin ja nokan ajoitusmerkit on myös mietinnässä.

GSX:ässä kampiakselin asentotunnistin on eripuolella konetta ja myös tunnistimen paikka on eri kuin hayabusassa. Sitten meneekin jo ajatus sekaisin pyörijän offsettiä miettiessä.

petri ät vanska.org

Olisin erittäin kiitollinen kaikesta informaatiosta.
Jos en ihan väärin muista niin
ECUeditorisa oli joku rasti tuolle onko immoa vai ei

Kirjoittaja mcpete » 18 Touko 2016, 15:33

Osaisiko joku auttaa hieman Gen2 IMMO:n kanssa? Lisäksi tarvitsin hieman tietoa tiosta driving mode switch toiminnosta.

Immo tarinaa voi olla kivempi käydä esim s-postitse. Ohjain on asennuksessa GSX1400 pyörään ja kampiakselin ja nokan ajoitusmerkit on myös mietinnässä.

GSX:ässä kampiakselin asentotunnistin on eripuolella konetta ja myös tunnistimen paikka on eri kuin hayabusassa. Sitten meneekin jo ajatus sekaisin pyörijän offsettiä miettiessä.

petri ät vanska.org

Olisin erittäin kiitollinen kaikesta informaatiosta.




Edited By mcpete on 1463574938

Kirjoittaja parta » 21 Huhti 2015, 10:22

täytyypä korjata muistaessaan tänne että ei ne käämitykset sittenkään käy ristiin. niis on millin heitto. uudempi on isompi. ei mahu vanhan vauhtipyörän sisään välys jää liian pieneksi. sama juttu picupin kanssa.
uuden vauhtipyörä millin isompi.
teoriassa vanhat käämitykset käy uuden vauhtipyörän sisään mut picuppi ei jne....... :p

Kirjoittaja parta » 08 Tammi 2015, 13:13

vastaten itte ittelleni: hommasin uudemman busan staattorin ja vertailin sitä vanhaan, kokoeroja ei käämityksessä ole ja anturin offsetti on sama, tosin aavistuksen eri näköinen. tunnistintappi tulee ulommas uudemmassa.

Kirjoittaja parta » 06 Tammi 2015, 12:59

tuolla ketjun alkupäässä jarim mainitsi vauhtipyörien kokoerosta et joutus vaihtaa käämityksen, niin onks kukaan verrannu käämityksiä keskenään ku tuolla ebayssä myydään hd-käämitystä joka käy kaikkiin busiin. http://www.ebay.co.uk/itm....5d10f05
ilmoituksen alaosassa on selvitys vuosimalleista.




Edited By parta on 1420542039

Kirjoittaja snuggles » 30 Joulu 2014, 18:19

Liitinkin joo, ja sitte erilaisia toimintoja, uuessa enemmän. Olis kiva tietää jos joku tehny tämmösen sovituksen.

Kirjoittaja parta » 30 Joulu 2014, 16:30

liitin erilainen?

Kirjoittaja Arctikdiver » 30 Joulu 2014, 14:27

parta kirjoitti:pystyykö muuten kakkosen sähköjen kanssa käyttää ykkösen mittaristoa??
Ei oikein helposti...

Kirjoittaja parta » 30 Joulu 2014, 12:10

pystyykö muuten kakkosen sähköjen kanssa käyttää ykkösen mittaristoa??

Kirjoittaja Fastard » 06 Kesä 2014, 00:17

No niin. Ecueditoria sitten käytettiin säädössä ja pikkuhiljaa sitä alkaa oppimaan. 1bar/420rwhp/11000rpm. Ei ole vielä valmis sillä ihmeellistä prötäämista 3000-5000rpm alueella eikä sitä saanut polttoainekarttaa säätämällä pois vaikka AFR kohdillaan. Toinen juttu on ahtopaineen säätimen alkaessa toimimaan, tulee ahtoihin isoa aaltoilua mikä näkyy selkeästi myös tehokäyrässä. Ehkä se aaltoilu ei vaikuta stripillä niin paljoa eikä se prötääminenkään vaikuta ollenkaan kiihdytykseen mutta olisi hyvä tietää mikä on aiheuttaja ja korjata asiat paremmaksi.

Kirjoittaja Fastard » 29 Touko 2014, 19:54

Woolichin ohjelmasta en löytänyt boostfuelia kuten ecueditorista. Jos haluan käyttää autotunea niin menenkö woolichin ohjelmalla pelkästään TPS kartoilla myös ahdettuna? :wtf:

Kirjoittaja 1340R86 » 26 Touko 2014, 11:04

Titaani kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi

(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
Tässä voisi olla poikaa tuonne alipainealueen säädöille. Kyllä se säätöporras yhdellä numerolla on näillä suuttimilla liian suuri, eli ihan kohdalle ei saa sitä aluetta.
Alkuun vois suunitella sen pohjan tekoa
(taikka sitten siihen valmiisen ohjelamaan) niin että
kun tietää missä menne laihalle tai rikkaalle niin niihin kohtiin vaikka koittetaan laittaa sen puolikan verran lisää tai jos tarkempaa tietoa esim prosentein niin koitta sillä tavalla

Kirjoittaja Titaani » 25 Touko 2014, 10:36

1340R86 kirjoitti:Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi

(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
Tässä voisi olla poikaa tuonne alipainealueen säädöille. Kyllä se säätöporras yhdellä numerolla on näillä suuttimilla liian suuri, eli ihan kohdalle ei saa sitä aluetta.

Kirjoittaja 1340R86 » 23 Touko 2014, 17:43

Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi

(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)

Kirjoittaja Titaani » 23 Touko 2014, 14:51

UltraTurboon laitoin Gen2 sähköt ykkösmallin läppiksille. 1250cc suuttimet ja hyvin meni säätöihin Samilla Etanoolille. Onhan ne hiukan suuret ihan alhaalla alipainealueella, kun editorissa yhden numeron muuttaminen heittää paksulta laihalle.
Tyhjää käy täsmällisen hyvi, kun hieman kone lämpenee eli ihan kuin normaalistikin vaatii hieman lämmetä.
Vedossa hyvin pelaa kaikilla alueilla.
1000km ajolla tarkka keskikulutus pirteällä matkavauhdilla 8,7L/100km

Ylös