Kirjoittaja -mikko- » 06 Heinä 2013, 10:23
pari satsia uusia tulppia, puolien vastuset mitattu, oli tasaisesti ohjekirjan arvojen sisällä. läpilyöti silti kait mahdollinen mutta mitään jälkiä ei näkyvillä.
no tapahtumaa on ollut ja aika jota ei oikeen tunnu olevankaan on kulunut mikä hankaloittaa asiaa ja muistia.. pyörähän on ahdettu 2006 pelannut 2011 kevääseen asti jolloin talven jäljiltä portin letku hapertunut ja halkesi ekassa vedossa, jonka jälkeen alkuperäinen ongelma oli että veti laihalle tuolla ongelma kierrosalueella, sitä korjattiin asiaa enempää ajattelematta yosipoksilla, oli korjaantuvinaan mutta muutama sata kilsaa ja samainen kierrosalue törkeästi rikkaalla. (nyt koitettu myös toisella eculla jossa ogr ohjema eli pois suljettu tuon säädön vaikutus vikaan) pari päivää kierrettiin jurvan rataa, pelas siinä hommassa hyvin kun ei tasakaasua tarvi, sitten kun tempasi tuppinurin kutosella jonkin matkaa niin väsynyt kytkin antautui ja rajoitin katkaisi syötön..ykkösen mäntä suli. (vai olenko ymmärtänyt väärin? eikös busan rajoitin katko syöttöä?ja ensin parilta pytyltä vain?) kone nippuun org. männillä ja ajoon, rikkaalla edelleen. talvella kone auki ja välikesä busalla ajon suhteen, je-männät, kansi sme:lle, ahtimeen uusi keskiö, uudet kytkin romut apelta, yms. eli kone taas iskuun. nyt keväällä vehkeet tulille ja rikkaalla ollaan edelleen..
tps anturin vaihdoin koska epäsäännöllistä rötäystä ilmeni osakaasu kiihdytyksessä, se vika korjaantui. mappi-anturin taasen koska portin letkun hajotessa saattoi vähän käydä painetta.. ei vaikuttanut mitenkään.
tästä kun oikelta töiltä kerkiän koitan ko kierroksilla vetästä mappiin tuon jarimin mainitseman alipaineen niin saa suljettua pois noita sähkövikoja..
mikä muu mikä olisi voinut muuttua vaikuttaa koneen tuottamaan alipaineeseen paitsi nokkienajoitus?
jos sytkä pätkii muuttuuko alipaine? eikös tuo innovate mittaa jäännöshappea, sytkä pätkii->enemmän palamatonta->enemmän jäännöshappea..?
puristus taasen ei ole tuntunut vaikuttavan tähän juurikaan, alkup. kone oli je:n turbo männillä ja 2mm nostolevyllä, välikone org männillä ja 2mm nostol ja nyk taas jeturbo+nostol.
taitaa perkule olla taas niitä kuuluisia markan vikoja johon nyt jostakin syystä ei katse osu..
[color=#000000]pari satsia uusia tulppia, puolien vastuset mitattu, oli tasaisesti ohjekirjan arvojen sisällä. läpilyöti silti kait mahdollinen mutta mitään jälkiä ei näkyvillä.
no tapahtumaa on ollut ja aika jota ei oikeen tunnu olevankaan on kulunut mikä hankaloittaa asiaa ja muistia.. pyörähän on ahdettu 2006 pelannut 2011 kevääseen asti jolloin talven jäljiltä portin letku hapertunut ja halkesi ekassa vedossa, jonka jälkeen alkuperäinen ongelma oli että veti laihalle tuolla ongelma kierrosalueella, sitä korjattiin asiaa enempää ajattelematta yosipoksilla, oli korjaantuvinaan mutta muutama sata kilsaa ja samainen kierrosalue törkeästi rikkaalla. (nyt koitettu myös toisella eculla jossa ogr ohjema eli pois suljettu tuon säädön vaikutus vikaan) pari päivää kierrettiin jurvan rataa, pelas siinä hommassa hyvin kun ei tasakaasua tarvi, sitten kun tempasi tuppinurin kutosella jonkin matkaa niin väsynyt kytkin antautui ja rajoitin katkaisi syötön..ykkösen mäntä suli. (vai olenko ymmärtänyt väärin? eikös busan rajoitin katko syöttöä?ja ensin parilta pytyltä vain?) kone nippuun org. männillä ja ajoon, rikkaalla edelleen. talvella kone auki ja välikesä busalla ajon suhteen, je-männät, kansi sme:lle, ahtimeen uusi keskiö, uudet kytkin romut apelta, yms. eli kone taas iskuun. nyt keväällä vehkeet tulille ja rikkaalla ollaan edelleen..
tps anturin vaihdoin koska epäsäännöllistä rötäystä ilmeni osakaasu kiihdytyksessä, se vika korjaantui. mappi-anturin taasen koska portin letkun hajotessa saattoi vähän käydä painetta.. ei vaikuttanut mitenkään.
tästä kun oikelta töiltä kerkiän koitan ko kierroksilla vetästä mappiin tuon jarimin mainitseman alipaineen niin saa suljettua pois noita sähkövikoja..
mikä muu mikä olisi voinut muuttua vaikuttaa koneen tuottamaan alipaineeseen paitsi nokkienajoitus?
jos sytkä pätkii muuttuuko alipaine? eikös tuo innovate mittaa jäännöshappea, sytkä pätkii->enemmän palamatonta->enemmän jäännöshappea..?
puristus taasen ei ole tuntunut vaikuttavan tähän juurikaan, alkup. kone oli je:n turbo männillä ja 2mm nostolevyllä, välikone org männillä ja 2mm nostol ja nyk taas jeturbo+nostol.
taitaa perkule olla taas niitä kuuluisia markan vikoja johon nyt jostakin syystä ei katse osu..[/color]