Kirjoittaja keitsi » 30 Kesä 2013, 19:32
Muutaman kilsan ajon jälkeen jarrulevyt lämpimänä. Paikallaan ollessa kun liikutteli niin kyllähän se kuulostaa laahaavan. Onko normaalia vai pitäskö huolestua?
Alla on uudet Brakingin piparilevyt ja sintteripalat.
Käytin työsylinterit auki, putsasin bräklenillä joka kolon. Perkele mikä homma muuten oli, hitusen tiukassa irrottaa ne pienimmät männät. Piti jarrukahvasta puristamalla puolikas kerrallaan irrottaa ne männät.
Eikä ollut uusia tiivisteitä laittaa tähän hätään.
Ne pienemmät männät on paljon tiukempiliikkeisiä. Kaikki männät kyllä käsittelyn jälkeen lupsahti sormilla painaen sisälle, pienemmät männät vähän isommalla voimalla. Männissä oli pinnat kiiltäviä. Tiivisteet oli oikein ja näytti ehjiltä. Kanavat on auki.
Voiko tiivisteet turvota ja näyttää silti ehjiltä?
Vai voiko syy olla pääsylinterissä, sitä en koittanut vielä aukoa? Ilmaa järjestelmässä ei ole, tai ei ainakaan tunnu siltä.
Ennen jarrulevyjen vaihtoa laahasi myös, mutta se saattoi johtua myös siitä että vanhat levyt oli kierot? Uusilla levyillä täristys jarruttaessa kaikkosi, lisäksi mukava huomio että pyörähän pysähtyy nyt tarvittaessa!
[color=#000080]Muutaman kilsan ajon jälkeen jarrulevyt lämpimänä. Paikallaan ollessa kun liikutteli niin kyllähän se kuulostaa laahaavan. Onko normaalia vai pitäskö huolestua?
Alla on uudet Brakingin piparilevyt ja sintteripalat.
Käytin työsylinterit auki, putsasin bräklenillä joka kolon. Perkele mikä homma muuten oli, hitusen tiukassa irrottaa ne pienimmät männät. Piti jarrukahvasta puristamalla puolikas kerrallaan irrottaa ne männät.
Eikä ollut uusia tiivisteitä laittaa tähän hätään.
Ne pienemmät männät on paljon tiukempiliikkeisiä. Kaikki männät kyllä käsittelyn jälkeen lupsahti sormilla painaen sisälle, pienemmät männät vähän isommalla voimalla. Männissä oli pinnat kiiltäviä. Tiivisteet oli oikein ja näytti ehjiltä. Kanavat on auki.
Voiko tiivisteet turvota ja näyttää silti ehjiltä?
Vai voiko syy olla pääsylinterissä, sitä en koittanut vielä aukoa? Ilmaa järjestelmässä ei ole, tai ei ainakaan tunnu siltä.
Ennen jarrulevyjen vaihtoa laahasi myös, mutta se saattoi johtua myös siitä että vanhat levyt oli kierot? Uusilla levyillä täristys jarruttaessa kaikkosi, lisäksi mukava huomio että pyörähän pysähtyy nyt tarvittaessa! :tapu:[/color]