Tehonmittausta Nivalassa 7-8.6. 2013

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Tehonmittausta Nivalassa 7-8.6. 2013

Kirjoittaja ysi-ärrä » 10 Kesä 2013, 18:20

snuggles kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p

Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja :D :D
Se nyt oli yks ajatus mistä ääni ois voinu tulla, vaihtoehtoja monta. Toi ketju vaatii paljon huolenpitoa vahvuuden vastineeksi.
Varmasti näin, mut jos jollain on öljynen ketju niin se on mulla.siitä sais varmaan valuttamalla toisen satsin koneeseen oljyä :D
Toki kireyttä ois saanu olla hieman enämpi kuin oli...ehkä.

Kirjoittaja snuggles » 10 Kesä 2013, 16:33

ysi-ärrä kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p

Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja :D :D
Se nyt oli yks ajatus mistä ääni ois voinu tulla, vaihtoehtoja monta. Toi ketju vaatii paljon huolenpitoa vahvuuden vastineeksi.

Kirjoittaja ysi-ärrä » 10 Kesä 2013, 08:35

Titaani kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p

Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja :D :D
Onko Jonne vetopakka tukilaakeroitu / se toinen tukiversio käytössä?
Jos ei, niin ei kestä mikään ketju ja rasittaa vetoakselia yms.
On lisätukiholkitettu. Ei pitäs nitkua.

Kirjoittaja Titaani » 10 Kesä 2013, 06:37

ysi-ärrä kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p

Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja :D :D
Onko Jonne vetopakka tukilaakeroitu / se toinen tukiversio käytössä?
Jos ei, niin ei kestä mikään ketju ja rasittaa vetoakselia yms.

Kirjoittaja ysi-ärrä » 09 Kesä 2013, 22:01

snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p

Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja :D :D

Kirjoittaja snuggles » 09 Kesä 2013, 21:06

Eli kävi sitte niinku Kälviällä, rispektit sinne :)

Kirjoittaja Kujo » 09 Kesä 2013, 17:31

Noiden mainittujen lisäksi teholukemat jäivät varsin laimeiksi, lukuunottamatta Kälviäläistä Bandiittia, 334 tuloksellaan. Niin ja Derbi mopedi työnteli 16.9heppaa.
Muutoin tapahtuma oli varsin onnistunut paria sadekuuroa lukuunottamatta. Erilaisia härveleitä ajettiin penkissä 70-80 vetoa.

Kirjoittaja snuggles » 09 Kesä 2013, 12:45

Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p

Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.

Kirjoittaja tomppa73 » 09 Kesä 2013, 00:18

Aika vakuuttava oli toi vaparin tulos, nossi miehellä oli vajaa pullo... turbo miehellä bensanpaineen säädin vissiin sökö (nykyisin paljon muutakin):D

Kirjoittaja snuggles » 08 Kesä 2013, 22:20

Hieno reisu oli ajella tuonne, Kujo pyöritti vehkeitä ja keli oli osan päivää myötä.
Kujo tais laittaa max hv limiterin 265 paikkeille :D
Joitakin tuloksia,

turbo 264.36hv
Nossi 264.41hv
vapari 264.99hv

Oliko muita tuloksia tiedossa ?

Kirjoittaja toimeve » 23 Huhti 2013, 21:21

...son kuule snugglesi nyt sinunki kirjauvuttava fasepookkiin...sielä on kaikki. Tievotki :D

Eipä sillä, ittellä menossa puhistautumisviikko facebookista, eli viime torstaina päätin pittää viikon tauon ko. tiedotuskanavasta. Ei ole tuottanu tuskaa. Torstaina tavathan taas niissä merkeissä.

Kirjoittaja snuggles » 23 Huhti 2013, 21:17

Linkistä ei tule mitään. Onko jotain muuta infoo ku tämä ?

http://www.wandamotor.fi/news.php?article=11

Kirjoittaja Kujo » 21 Huhti 2013, 16:57

Jo perinteeksi muodostunut Wandays Nivalassa 7-8.6. ProBoost tehopenkki molempina päivinä, huipputarjouksia varusteista ja tarvikkeista ym. Pe-iltana kötinät, esiintymässä Petri Nygård. Facebook

--
Linkki ei facebookkilaisille
Korjasin linkin / RHead




Edited By RHead on 1366785373

Ylös