Kirjoittaja alpine » 05 Kesä 2013, 12:45
kuin kireellä ton nokkaketjun kuuluis olla? meikän bussi rallattanu aina melko ikävästi varsinkin kylmällä koneella... ketjun, laahaimet ja käytetyn kiristäjän viime talvena vaihdoin, mut ei rallatukset lähteny (vanha ketju oli kuitenkin melko venyny) nyt pistin vaihteen silmään ja tökkäsin hieman eteenpäin mopoo, samalla painoin kiristäjän tappia etiäpäin joka meni napsauksen tosi keveesti. loppu rallatukset siihen paikkaan.. toisenki napsauksen varmaan tohtis painaa et tulis ne terveet vikinät viel koneesta..? eli voiko tuo kiristäjä itessään olla paskana, vai voiko olla et jostain syystä sinne ei tuu öljynpainetta tarpeeksi?
[color=#000080]kuin kireellä ton nokkaketjun kuuluis olla? meikän bussi rallattanu aina melko ikävästi varsinkin kylmällä koneella... ketjun, laahaimet ja käytetyn kiristäjän viime talvena vaihdoin, mut ei rallatukset lähteny (vanha ketju oli kuitenkin melko venyny) nyt pistin vaihteen silmään ja tökkäsin hieman eteenpäin mopoo, samalla painoin kiristäjän tappia etiäpäin joka meni napsauksen tosi keveesti. loppu rallatukset siihen paikkaan.. toisenki napsauksen varmaan tohtis painaa et tulis ne terveet vikinät viel koneesta..? eli voiko tuo kiristäjä itessään olla paskana, vai voiko olla et jostain syystä sinne ei tuu öljynpainetta tarpeeksi?[/color]