gen1 kusee öljyä - mistä

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: gen1 kusee öljyä - mistä

Kirjoittaja alpine » 24 Kesä 2013, 21:06

vetarin stefahan siellä kusi.. onnnistuin vaan uuden stevan hakkaamaan kierossa paikalleen ja sain rutun siihen prkl! pitänee toivoa että pitää silti.

Kirjoittaja Jokimaa » 07 Kesä 2013, 21:25

No sen verran tuohon lisäystä. Että nyt on busalla ajettu reilu 200 km/h moottori tiellä ja tuo startin alunen on märkä kuin lehmän....:O

Vaihdettava se startin tiiviste ja tarkastan myös nuo lauhduttajan letkut.

Sen verran vaan ihmetyttää tuo startin kohta,näyttää että ei sieltä mitään tule,mutta kun oikein tarkkaan sormeilee niin kyl siitä märkää sormeen jää,siitä ales päin on märkä,varsinkin kun ei ole kate kiinni:cool:

Kirjoittaja Cebusa » 05 Kesä 2013, 23:40

Yksi vaihtoehto lisää.
Öljynlauhduttimen putki oli hinkkautunut pakoputkea vasten sopivasti melkein puhki ja tiputti öljyä suoraan pakoputkelle.
http://www.suzukipart.com/oempart....-cooler osa numero 8 yläpäästä.
???

Kirjoittaja alpine » 02 Kesä 2013, 14:12

joo tuntuis o-renkaan löytyvän ku otat vanhan messiin.. kumma jos ei löydy

Kirjoittaja Heksa » 02 Kesä 2013, 12:54

vois kuvitella et: malli mukaan ja johonkin autotarvikkeeseen
luulis löytyvän sopiva

Kirjoittaja Jokimaa » 02 Kesä 2013, 12:34

Nyt koetan etsiä kyseistä o-rengasta?
Mistä löytyy,onko joku tilannut jostain?

Yleensä ei ole hyllyssä vaan tilataan ja menee viikko-kaks:angry:

Kirjoittaja Jokimaa » 01 Kesä 2013, 21:06

Ok.Löysin kuvat kyllä siitä.Ja luulen että siinä vika koska siitä kohtaa on katteen reuna märkä:):p

Kirjoittaja jarim » 01 Kesä 2013, 20:11

Starttimoottorin kaksi kiinnityspulttia auki niin sen saa irti. O-rengas on on siinä startissa.

Kirjoittaja Jokimaa » 01 Kesä 2013, 19:53

Ksthb kirjoitti:
Jokimaa kirjoitti:Tämänkin äijän gen1 on kovilla kierroksilla sotkenut hieman oikean puolen katteita öljyllä!

Hissukseen kun ajaa niin ei mitään,mutta kierroksia lisää tai pitkään moottoritiellä niin taas on öljyssä!

Mutta kun silmämääräisesti ei koneesta öljy häviä ja vuoto kohtaa ei löydy!

Tosin airbox letku puuttu joka lähtee airpairille joka onkin pistettu.

No kolme vuotta on vikaa etsitty eikä löydy:D
Kerran vuoto on löytynyt startin rikkoontuneesta O- renkaasta.vuoto on tosi hankala paikallistaa ja iolmenee kovassa ajossa...
Startin tuota o-rengasta en ole katsonut:(

Täytyy katsoa olisiko kyseessä tuo.

Joudunko purkaa koko startin,vai saako sen ulkopuolelta tarkistettua/vaihdettua? :apua:

Kirjoittaja alpine » 01 Kesä 2013, 11:36

Joo jakoketjn viime talvena vaihoin, mut tää kusee eri puolelta konetta.. oli taas tippassu.. pitää vaihtaa se vetarin stefa ja vaihdeakselin kopan tiiviste ku jaksaa.. jompikmpi kusee.. aikasemmin tirras startin kopan tiivisteen välistä ku olin fiksuna jättäny parin millin palan vanhaa tiivistettä sinne alle :D

Kirjoittaja Heksa » 01 Kesä 2013, 09:55

mullakin öljyvuoto:
jo viime syksynä ihmettelin et mistä kusee ku oikeen hapettaa...
oletin että huohottimesta ku on irti airboxista ja filteri päässä.
laitoin viime viikolla pöyrän tulille ja letkun kii boxiin ei loppunu öljyn kuseskelu
katteet irti ja viaksi löyty: viime syksyn rempan jälkeen ruuvi löysällä
Eli se ruuvi jonka päälle jakoketju tippuu ku ottaa nokat irti
Pitäis aina tarkistaa 5 kertaa kaikki pultit ku kasaa konetta :p��sein��n:
on muutes v.... kiristää sitä kone paikoillaan

Kirjoittaja 107-1089231881 » 31 Touko 2013, 23:14

Jokimaa kirjoitti:Tämänkin äijän gen1 on kovilla kierroksilla sotkenut hieman oikean puolen katteita öljyllä!

Hissukseen kun ajaa niin ei mitään,mutta kierroksia lisää tai pitkään moottoritiellä niin taas on öljyssä!

Mutta kun silmämääräisesti ei koneesta öljy häviä ja vuoto kohtaa ei löydy!

Tosin airbox letku puuttu joka lähtee airpairille joka onkin pistettu.

No kolme vuotta on vikaa etsitty eikä löydy:D
Kerran vuoto on löytynyt startin rikkoontuneesta O- renkaasta.vuoto on tosi hankala paikallistaa ja iolmenee kovassa ajossa...

Kirjoittaja Jokimaa » 31 Touko 2013, 12:21

Tämänkin äijän gen1 on kovilla kierroksilla sotkenut hieman oikean puolen katteita öljyllä!

Hissukseen kun ajaa niin ei mitään,mutta kierroksia lisää tai pitkään moottoritiellä niin taas on öljyssä!

Mutta kun silmämääräisesti ei koneesta öljy häviä ja vuoto kohtaa ei löydy!

Tosin airbox letku puuttu joka lähtee airpairille joka onkin pistettu.

No kolme vuotta on vikaa etsitty eikä löydy:D

Kirjoittaja alpine » 30 Touko 2013, 20:01

putsailin paikat sieltä kunnolla ja ketjunki pesin ja rasvasin. ei ainakaan niin paljoo enää kärynny, et oisko ollu et kolmen vuoden ketjurasvat pääs jostain nurkasta liikkeelle ja tipahtanu joku möntti vaan siihen putken päälle ja siinä sulanu, ku oli öljy ryyteessä jalustaa myöten. toivotaan näin. seuraavan pitemmän lenkin jälkeen selvenee paremmin. jos kusee nii vetarin stefa se on.

Kirjoittaja alpine » 30 Touko 2013, 09:59

Vaihdeakselin koppa öljyssä ja hammasrattaan takaa.. pitää tänään purkaa paremmin ja puhistella

Ylös