BikeTech Suzuki ISC Controller

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: BikeTech Suzuki ISC Controller

Kirjoittaja Snowman » 31 Loka 2013, 19:13

Sain lainaan ko cd-levyn missä softa säätöhommaan. Onkohan tuo mukana oleva kaapeli samanlainen kuin ecueditorille käyvä? Eli voiskohan tuota ecueditorin kaapelia käyttää tuossa BikeTech:n softalla? Hups tää olikin HealTech:in (Stormin myymä) tekemä...mutta sama kysymys. :)



Edited By Snowman on 1383241293

Kirjoittaja jarim » 30 Touko 2013, 12:24

Kyseessä on normaali huolto-ohjelmaan kuuluva toimenpide, harvemmin sillä mitään vaikutuksia haetaan jos ei synkat ole pahasti pielessä.

Kirjoittaja Kekee » 30 Touko 2013, 10:34

Kerrohan vaikutuksista kunhan olet kokeillut.

Kirjoittaja jarim » 30 Touko 2013, 08:23

Gen2:ssa tosiaan tarttee tommosen palikan koska siinä on kahdet kaasuläpät; ne joita ohjataan kuskin kädellä ja toiset joita ohjaa ecu. Ja jotta nuo kuskin kädellä ohjattavat saisi synkronoitua täytyy ne ecun ohjaamat toisioläpät saada siksi aikaa pois käytöstä. Tuon palikan hinnalla ei taida huoltoliike tuota hommaa vielä tehdä eli sikäli omalle lompakolle homma on enemmän kuin kannattavaa. Sinällään kate tuossa palikassa lienee kyllä vähintäänkin kohdallaan, osia tuossa on ehkä 5e edestä. :)



Edited By jarim on 1369891460

Kirjoittaja kake » 29 Touko 2013, 20:51

Tekee mieli ite kokeilla, siksi hankin.
Ohjeen mukaan ruiskurunkojen säätöön tarvii SDS toolin ja se on hiukkasen vaikeempi hankkia. Jos homma menee persiilleen niin ei toi niin iso menetys ole.
Mulla oli aikaisemmin iso Bandiitti, ja siinä homma hoitui hienosti halvemmalla "Dealer mode switchillä". Sillä pystyy Bussissa nollaamaan kaasuasentosensorin muistin.

Kirjoittaja Kekee » 29 Touko 2013, 20:41

hmmm...nää nykyaikaset ruiskuthan mittaa antureillasa ainaki kelkkahommissa nuo ilman lämpötilat jne ja tietää siitä vähä sääjellä...siitä miten ja kuinka paljon minulla ei ole hajua mutta joillaki merkeillä nuot toimii nii hyvin(huonosti) että menee tankillinen bensaa /100KM... jos saapi kyseenalaistaa/kysyä miksi alunpitäen tommosen hommasit? ku näisä vehkeissä kuiten jo itessäänki aikas paljo älyä nii mun mielestä turhaan. mutta toki olen valmis aina myöntämään olevani väärässä... ittelle vaan selvenny täsä ajan saatossa että markkinoilla on jos jonkinmoista purkkia jokka lupaa vaikka mitä mutta ei se mee aina niinku ostos teeveessä...kuten laitanpa magneetit pensaletkuun niin pensa tietää kääntyä oikeinpäin että palaa kunnolla. Tämä ei oikiastikkaan ole miteskään vittuiluna tarkotettu vaan ihan semmosena herätyksenä... nuita säätöpajoja on suomessa muutampia jokka saa mopon säätöihin eikä tartte kalikan kalikkaa itte ostaa... :blues:

Kirjoittaja kake » 29 Touko 2013, 20:30

Kekee kirjoitti:elikkäs son joku hienosäätöboksi joka jätetään paikalleen :) ?
Kytketään palikka ja alipainemittarit kiinni, kone käyntiin, odotetaan oikeaa merkkivaloa, säädetään balanssit, kone sammuksiin ja palikat irti.

Kirjoittaja Kekee » 29 Touko 2013, 20:22

elikkäs son joku hienosäätöboksi joka jätetään paikalleen :) ?

Kirjoittaja kake » 29 Touko 2013, 20:19

Kekee kirjoitti:no ku utelias olen...mitä se tuo lontoonkielinen selostus piti sisällään? tuo palikka tekee mitä/mitä pitäisi tehdä? tekee ihan käyttämällä pulikkaa paikallaan...?
Huonolla enlannintaidolla: Se pitää tyhjäkäyntisäätimen automaattisäädön paikallaan, jotta ruiskurunkojen balanssi saadaan säädettyä. Toiminta aktivoituu, kun moottorin oikea käyntilämpötila saavutetaan.
Ja sitten viisaammat voivat nöyryttää minua. :smoking:

Kirjoittaja Kekee » 29 Touko 2013, 20:04

no ku utelias olen...mitä se tuo lontoonkielinen selostus piti sisällään? tuo palikka tekee mitä/mitä pitäisi tehdä? tekee ihan käyttämällä pulikkaa paikallaan...?

Kirjoittaja kake » 29 Touko 2013, 14:53

jarim kirjoitti:Kuskin penkin alla.
Kiitos.

Kirjoittaja jarim » 29 Touko 2013, 14:32

Kuskin penkin alla.

Kirjoittaja kake » 29 Touko 2013, 08:51

Missä Gen kakkosessa tuo liitin, mihin pulikka kytketään, sijaitsee?

Kirjoittaja kake » 20 Touko 2013, 20:20

Noh, tilasin tollasen pulikan. Katsotaan miten toimii, kunhan saapuu pelipaikalle.

Kirjoittaja Vajukki » 19 Touko 2013, 00:22

Mulla on toi pulikka jossain ja piti sillä säätö tehdä mutta tökkäsi silloin siihen että en saanut läppärungon letkuja irti ja ei löytynyt oikein sopivaa työkalua siihen ja jäi sitten odottamaan parempia aikoja. Nyt on taas kesä eikä kerkiä...

Mutta pitäisi olla varsin yksinkertainen eli käytetään pyörä sopivaan lämpötilaan ja pulikka kytkee isc:n pois päältä ja sitten säädetään.

Ylös