Napsutus...kytkin ?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Napsutus...kytkin ?

Kirjoittaja Hooki » 12 Touko 2013, 23:13

Eli on eroja! Kiitokset osanumeroista, pienenee tuo virheen mahollisuus kovasti noita tilatessa.. :)

Kirjoittaja BussiJussi » 12 Touko 2013, 17:12

jarim kirjoitti:En tiedä onko juurikaan eroja mutta eri osakoodeilla ovat:
Gen1: 21481-02F12 BOLT, SPRING SUPPORT ("torni"), 21482-02F12 BOLT, CLUTCH SPRING (pultti)
Gen2: 21481-24F31 BOLT, CLUTCH SPR ("torni"), 21482-24F30 BOLT, CLUTCH SPR (pultti)

"Tornithan" on erimittaset gen I ja II mallissa. Laitoin silloin aikoinaan Lock-uppia II:een (en kuivana) ja jäi irti painelevystä vaikka kuinka, piti vaihtaa ykkösen tornit, että alko pelittää. Kakkosessa siis pidemmät tornit. Senjälkeen oonkin vältelly kakkosta... :oho:

Kirjoittaja jarim » 12 Touko 2013, 11:37

En tiedä onko juurikaan eroja mutta eri osakoodeilla ovat:
Gen1: 21481-02F12 BOLT, SPRING SUPPORT ("torni"), 21482-02F12 BOLT, CLUTCH SPRING (pultti)
Gen2: 21481-24F31 BOLT, CLUTCH SPR ("torni"), 21482-24F30 BOLT, CLUTCH SPR (pultti)

Kirjoittaja Hooki » 11 Touko 2013, 22:28

Kiitos! Pitää ma ottaa yhteys merkkihuoltoon ja kysellä. Näinköhän lähtee sillä puuruuvilla ku on sen lukitteen kans sinne kierretty..? Mielelläähän tuon tuolta kaivas ni sais sen tornin vielä käyttöön. Ja gen1 on tämä, mut eipä noissa osissa taida juurikaa eroja olla.

Kirjoittaja Ekoteko » 11 Touko 2013, 21:58

Saa ostaa erikseen, tsekkaa momentti oikein niin ei pitäisi katkeilla. Hihasta heittäisin 10nm, mutta tarkista. Ei kyllä tarvi vaihtaa kuin se katkennut, pultti joko on tai ei ehjä.

Jos et mistään löydä tai on kova kiire niin laitan tulemaan postissa tai voit noutaa Porista. Ei ollut montaa euroa kappale.

Kaikki pultit veke ja lukitetta ja sitten momenttiin.
nämä siis GEN 2

Ps. otappa pieni teräväkärkinen puuruuvi ja veivaa sen kanssa se katkennut pesästä pois..




Edited By Ekoteko on 1368298937

Kirjoittaja Hooki » 11 Touko 2013, 21:33

Tarkistin tänään omasta pyörästä nuo ja laitoin lukitteella kiinni, MUTTA, yksi jousta kiristävä pultti katkesi sinne tornin sisään, vain kanta jäi hylsyyn. Tietääkö kukaan saako näitä torneja ja pultteja ostettua erikseen Suzukilta, ja onko kalliita?? Voisko noita pultteja korvata jollain pulttiliikkeen tuotteella? Ajattelin uusia samalla kaikki, ku toinenki tuntu kiristäessä oudolle. Jos noita osia jollai ylim. ni saa tarjota tänne tai o44-32363o8!! Pitää vissiin seuraavat kiristää vähä iisimmin...

Kirjoittaja Jone » 14 Touko 2012, 23:08

Omassa 25tkm ajetussa -05:ssa oli tehtaan jäljiltä hyvin pultit kiinni. Jotenkin olen ymmärtänyt, että ei ole hirveesti logiikkaa mistä vuosimalleista irtoilee ja mistä ei. Kuitenkin alkupään(-99) gen1:stä tainnut enemmän pultit irtoilla.

Kirjoittaja 107-1089231881 » 14 Touko 2012, 22:01

Gen1 malleissakin on ongelmaa löytyny

Kirjoittaja jarim » 14 Touko 2012, 22:01

Joku vuosimalli oli välissä mistä oli useampiki yksilö, muistaakseni.

Kirjoittaja wiltzu » 14 Touko 2012, 21:32

Velipoijan 2 koppasessa oli sama ongelma, onneksi huomasi ajoissa. Miten onko tätä esiintynyt 1 kopan busissa paljon?

Kirjoittaja 69-1260365527 » 10 Syys 2011, 14:11

Kaikki otettu irti ja puhistettu,aktivaattori,lukite,momenttiin...elikkä kaiken sääntöjen mukaan viimetten päälle. :mosh:



Edited By Esa01 on 1315653096

Kirjoittaja toimeve » 10 Syys 2011, 12:04

...aika monessa on ollut tuota löystymistä, ellei ole jossain vaiheessa laitettu "oikein" lukitteella tms kiinni. Ja tarkistushan on käsittääkseni meleko heleppo toimenpide.

Kirjoittaja eimo » 10 Syys 2011, 11:26

Onko tuo ruuvien löystyminen erityisesti jonkun vuosimallien ongelma, vai kaikki kuuluu tarkistettaviin

Kirjoittaja jarim » 10 Syys 2011, 09:40

Kreivin aikaan tarkistit. Kait käytit muutkin irti ja kierrelukitteella kiinni?

Kirjoittaja 69-1260365527 » 10 Syys 2011, 09:32

No niin....kytkinkoppa,saldo kaksi tornia käsitiukkuudella, joista toinen oli ottanut kanteen kiinni. Kysymyksessä Gen 2 2008 aj.21000. Elikkä kiitti vinkistä ! :thumbup:



Edited By Esa01 on 1315636376

Ylös