Keulaputkien öljyistä

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Keulaputkien öljyistä

Kirjoittaja jarim » 08 Huhti 2013, 15:33

Kyllä se iskarin purkamisen vaatii mikäli ihan tyhjäksi haluat. Ja ei olisi kannattanut talvella kehua, toinen putki vuotaa nyt minulla. :D

Kirjoittaja 110-1180551606 » 08 Huhti 2013, 13:26

Ajattelin öljyt vaihtaa etupumppuihin ja tulikin mieleen että, onnistuuko sieltä saada kaikkia öljyjä pois, ilman että irrottaa putket? Imemällä jotenki vai?

-edit- Kyse siis gen2 busasta. Jos sillä nyt mitään merkitystä on




Edited By nopottaja2 on 1365416868

Kirjoittaja 98-1360398477 » 20 Helmi 2013, 07:53

Itsellä kans olis putket pöydällä ja stefojen vaihto edessä. Oletteko vaihtaneet pölysuojia samalla kertaa vai onko rahan haaskuuta jos ei ulkopuolisia vaurioita näy?

Kirjoittaja 109-1268510473 » 24 Joulu 2012, 12:05

Juu, eipä tuo viskositeeti taija paljo sisällä pysymiseen vaikuttaa, kun tiivisteet menee niin kyllä vuotaa. Tuntuu n. 10v keskimäärin kestävän tiivisteet, jos ei kamalasti siivua vedettäessä välivapaita löydy.. Eli 7.5:sta laittelen sitten sisään.

Kirjoittaja jarim » 23 Joulu 2012, 23:15

Tossa vilkasin huoltokirjaa että 2009 hommasin nuo kultaset putket eBaysta kilometrilukemalla 95996km ja nakkasin sisälle Öhlinsin jouset kera Öhlinsin 10W öljyjen. Siellä ovat vieläki kilometrilukemassa 121275km. :)

Kirjoittaja Titaani » 23 Joulu 2012, 22:17

10Nm Öhlinssin jouset ja simmimodia.

Ensiksi oli tietty vakio , tosisena tuo em. päivitys kalliilla öhlinssin 5w öljyllä, kolmantena joku halppis 15w ja nyt taas 5w keskihintaluokan synteettinen.

Pikkuisen ehkä herkempi 5w öljyllä jossa kyllä turha maksaa ylihintaa. 15w ei pysynyt sen kummemmin sisällä, alkaa vuotaa jossain vaiheessa kumminkin.

Kirjoittaja jarim » 23 Joulu 2012, 21:55

10W:t itellä sisällä. Pysyny jo useamman vuoden (kop kop).

Kirjoittaja gsxr » 23 Joulu 2012, 19:57

Mulla on muistaakseni 20w tällä hetkellä. Lisäksi jäykemmät jouset ja shimmiä lisätty. En aja radalla, ihan katuajoa vain. Öljyn jäykkyyksillä en ole juuri käytännön eroa huomannut.

Kirjoittaja 109-1268510473 » 23 Joulu 2012, 18:49

Etupumppujen öv olis taas edessä. 5:stahan siellä vakiona on, mutta onko kokemuksia muista paksuuksista "kovassa" katukäytössä? Olisi vielä 7.5:sta jäljellä ducatin öv:n jäljiltä..

Ylös