Gen2 katteiden irroitus - Pari kuvallista ohjetta

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Gen2 katteiden irroitus - Pari kuvallista ohjetta

Kirjoittaja Kekee » 28 Kesä 2013, 00:01

Tosin katteiden irrotus on aika helppo rasti gen2 kunhan on sen kerran tdhny ja tietää paikat mistä/millaisilla tinksuilla ja lipareilla on kiinni. :blues:

Kirjoittaja Kekee » 27 Kesä 2013, 23:59

Ota robin mittaristo ennemmin irti...jos sillai onnistut "väsäilemään"....

Kirjoittaja Kekee » 27 Kesä 2013, 23:56

No uskosin ja olen nähny että ne siihen istuu...mutta varmasti työtä vaatii, oiski yhtä helpot katteet tuossa uuemmassa ku vanhemmassa.

Kirjoittaja Jokimaa » 27 Kesä 2013, 22:39

Käykö kuinka nuo gen2:n katteet gen1:een? Voisi suunnitella K6:n kate vaihtoa:D

Kirjoittaja jakehaanpää » 01 Huhti 2013, 20:32

"Kateinssi" ois saanu potkut ehdotelmastaan :pylly:

Kirjoittaja waiski10 » 23 Helmi 2012, 22:05

Robinson Crusoe kirjoitti:Pitäisi päästä mittariston taakse ja sivuille väsäämään ja ajattelin irroittaa etukatteen. Saako etukatteen helposti pois ilman että joutuu irroittamaan sivukatteet?
Ei saa.

Kirjoittaja Robin » 23 Helmi 2012, 21:23

Pitäisi päästä mittariston taakse ja sivuille väsäämään ja ajattelin irroittaa etukatteen. Saako etukatteen helposti pois ilman että joutuu irroittamaan sivukatteet?

Kirjoittaja Vajukki » 05 Marras 2011, 12:44

Omasta pyörästä on nyt irroitettu kymmenisen kertaa ainakin oikean puolen kate ja klipsut ja kynnet katteissa on ehjät mutta silti alkaa se yläsauma etukatteeseen olemaan väljä ja vaatii kohta jotain tilkettä väliin.

Luulen että sitten kun näissä alkaa mittarissa olemaan yli sadantuhannen lukemia niin tohon saumaan viritellään jotain ruuvikiinnityksia niinkuin gen1:ssä. Mielestän siihen sopisi ruuvit ulkonäönkin kannalta hyvin mutta josko ne sitten lisää ilmanvastusta liikaa :)

Menee kyllä jo aika rutiinilla toi katteiden irroitus vaikka ensimmäisellä kerralla hirvitti niitä narskutella irti.

Kirjoittaja 107-1089231881 » 05 Marras 2011, 07:51

Snake kirjoitti:
esat kirjoitti:
kyllä oli ohjeet tarpeen, miten näin yksinkertainen asia on saatu näin vaikeaksi, ja ne kaikki äänet mitä tulee kun katteita irroittaa, vielä on paikoileen laitto jäljellä. i tule tapahtumaan varmaan vähään aikaan, jos tulee vaikka jotain ideoita. Kiitokset linkin laittaneelle. :tongue:
...ja sitten ne jää irvistämään ja napit menee paskaksi ja kaikkea muuta mukavaa,,,sivukatteetkin on kolmesta osasta,,
Oon kyllä ihan samaa mieltä, ihan persuuksista koko katteiden irrotus. takaisin menee kyllä kivasti.

Kattelin noita videoita ja sanoisin että kannattaa purkaa lisäksi mittariston alamuovi ja sitä seuraavat palat ensiksi. Rami putket ja sen katteen kiinnitys piste tulee näkösälle. Lisäksi olen irroittanut ram putkesta yläkatteen alakiinnityksen (yksi ristipää ruuvi).

Tällä kikalla sivukatteen irroitus helpoittuu vähän, sivukatteen ram putkeen tuleva kiinnityspistekin voi jäädä ehjäksi... :laugh:

Kirjoittaja 83-1175441819 » 05 Marras 2011, 01:43

esat kirjoitti:
kyllä oli ohjeet tarpeen, miten näin yksinkertainen asia on saatu näin vaikeaksi, ja ne kaikki äänet mitä tulee kun katteita irroittaa, vielä on paikoileen laitto jäljellä. i tule tapahtumaan varmaan vähään aikaan, jos tulee vaikka jotain ideoita. Kiitokset linkin laittaneelle. :tongue:
...ja sitten ne jää irvistämään ja napit menee paskaksi ja kaikkea muuta mukavaa,,,sivukatteetkin on kolmesta osasta,,

Kirjoittaja 101-1312022180 » 04 Marras 2011, 21:56


kyllä oli ohjeet tarpeen, miten näin yksinkertainen asia on saatu näin vaikeaksi, ja ne kaikki äänet mitä tulee kun katteita irroittaa, vielä on paikoileen laitto jäljellä. i tule tapahtumaan varmaan vähään aikaan, jos tulee vaikka jotain ideoita. Kiitokset linkin laittaneelle. :tongue:

Kirjoittaja Sika-nauta » 16 Huhti 2011, 00:41

Vaihdoin juuri yoshi R-77 putkiston ja suurin työ oli juuri nuo hemmetin katteet. Olisi pitänyt tosiaan lukea ensin vinkkejä

Kirjoittaja same » 15 Huhti 2011, 12:28

JaLe kirjoitti:Olis pitäny eilen selata Foorumi läpi ennenkuin lähti Busan katteita purkamaan olisi voinut säästyä aikaa.. :glare:

Mutta lähtihän ne pienellä tutkimisella ja kylmähiki ottalla virraten kun nyppi katteita irti pelkotila päällä että koska jotain hajoaa, mutta saa nähdä kuinka ne paikalleen takaisin päin menee... :p
Helpommin ne takaisinpäin menee.

Kirjoittaja Timba » 15 Huhti 2011, 10:47

Kirjoittaja 74-1302205404 » 15 Huhti 2011, 10:36

Olis pitäny eilen selata Foorumi läpi ennenkuin lähti Busan katteita purkamaan olisi voinut säästyä aikaa.. :glare:

Mutta lähtihän ne pienellä tutkimisella ja kylmähiki ottalla virraten kun nyppi katteita irti pelkotila päällä että koska jotain hajoaa, mutta saa nähdä kuinka ne paikalleen takaisin päin menee... :p

Ylös