Kirjoittaja toimeve » 28 Maalis 2013, 21:51
Cebusa kirjoitti:Arctikdiver kirjoitti:Itellä tuo Artsin mainitsema modi ja lisänä tuubeissä Öhlärit.
Öhlinssejä voi aluksi kysellä MP-Raceingista.
Firma vastaa:
Etujousisarja löytyy kolme eri jäykkyyttä 9, 9,5 ja 10 N/mm. Kaikki samanhintaisia 151¤.
Alkuperäiset lienee 8,5. Mittaa keulan painuma pyörän painosta sekä kun istut päällä niin saadaan osviittaa mitä laittaa.
...Jamolla oli ainaki ne 10:t, ja kun alan päivittämhän, niin semmoset laitan. Tällä kuskin painolla ja kun tykkään vähän kovemmasta alustasta, niin on varmasti enemmän tasapainossa molemmat päät sitten. Nythän jo tuossa takaiskarissa on reiphasti jäykempi kuin alkuperänen. Ja sitähän pääsen vasta ajaessa testaamhan (ja säätämhän). Näkkeepä sitten, että pittääkö ottaa löysempää, mutta uskon, että omiin ajoihin, etenki tällä kuskin painolla, niin tuo on varmasti hyvin kohilhan ja sääjettävissä.
[quote="Cebusa"][quote="Arctikdiver"]Itellä tuo Artsin mainitsema modi ja lisänä tuubeissä Öhlärit.
[url=http://www.mp-racing.fi/ohlins-c-469.html]Öhlinssejä[/url] voi aluksi kysellä MP-Raceingista.[/quote]
Firma vastaa:
Etujousisarja löytyy kolme eri jäykkyyttä 9, 9,5 ja 10 N/mm. Kaikki samanhintaisia 151¤.
Alkuperäiset lienee 8,5. Mittaa keulan painuma pyörän painosta sekä kun istut päällä niin saadaan osviittaa mitä laittaa.[/quote]
[color=#000000]...Jamolla oli ainaki ne 10:t, ja kun alan päivittämhän, niin semmoset laitan. Tällä kuskin painolla ja kun tykkään vähän kovemmasta alustasta, niin on varmasti enemmän tasapainossa molemmat päät sitten. Nythän jo tuossa takaiskarissa on reiphasti jäykempi kuin alkuperänen. Ja sitähän pääsen vasta ajaessa testaamhan (ja säätämhän). Näkkeepä sitten, että pittääkö ottaa löysempää, mutta uskon, että omiin ajoihin, etenki tällä kuskin painolla, niin tuo on varmasti hyvin kohilhan ja sääjettävissä.[/color]