Öhlins tms: etuiskunvaimentimen parannusta

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Öhlins tms: etuiskunvaimentimen parannusta

Kirjoittaja jamonaattori » 28 Maalis 2013, 22:55

Mulla on noi osanumerot tallessa jossain ja voi ettiä ne.
Laitan vaikka viestillä tulemaan sulle ne.

Kirjoittaja toimeve » 28 Maalis 2013, 21:51

Cebusa kirjoitti:
Arctikdiver kirjoitti:Itellä tuo Artsin mainitsema modi ja lisänä tuubeissä Öhlärit.
Öhlinssejä voi aluksi kysellä MP-Raceingista.
Firma vastaa:
Etujousisarja löytyy kolme eri jäykkyyttä 9, 9,5 ja 10 N/mm. Kaikki samanhintaisia 151¤.
Alkuperäiset lienee 8,5. Mittaa keulan painuma pyörän painosta sekä kun istut päällä niin saadaan osviittaa mitä laittaa.
...Jamolla oli ainaki ne 10:t, ja kun alan päivittämhän, niin semmoset laitan. Tällä kuskin painolla ja kun tykkään vähän kovemmasta alustasta, niin on varmasti enemmän tasapainossa molemmat päät sitten. Nythän jo tuossa takaiskarissa on reiphasti jäykempi kuin alkuperänen. Ja sitähän pääsen vasta ajaessa testaamhan (ja säätämhän). Näkkeepä sitten, että pittääkö ottaa löysempää, mutta uskon, että omiin ajoihin, etenki tällä kuskin painolla, niin tuo on varmasti hyvin kohilhan ja sääjettävissä.

Kirjoittaja Cebusa » 28 Maalis 2013, 21:18

Arctikdiver kirjoitti:Itellä tuo Artsin mainitsema modi ja lisänä tuubeissä Öhlärit.
Öhlinssejä voi aluksi kysellä MP-Raceingista.

Firma vastaa:
Etujousisarja löytyy kolme eri jäykkyyttä 9, 9,5 ja 10 N/mm. Kaikki samanhintaisia 151¤.
Alkuperäiset lienee 8,5. Mittaa keulan painuma pyörän painosta sekä kun istut päällä niin saadaan osviittaa mitä laittaa.

Kirjoittaja toimeve » 24 Maalis 2013, 17:17

jarim kirjoitti:Nesteet, stefat ja ehkä pölysuojat. Stormin sivuilla on ihan mallikohtainen haku varaosille.
...ok, kiitos. Löytyshän nuo ittekki hakemalla, mutta vaikka en ole laiska vaan mukavuuenhalunen, niin helepottaa jos jollain on nuo "muistissa". Ja saattaahan net täältä foorumiltaki löytyä jostain hakemalla.

Mutta tuolta haen jos/kun tuohon remppaan lähen. Voihan se olla, että jos tuo takapään Öhlins tuntuu hyvältä, niin eripariahan sitten keula on tuohon nähen...

Kirjoittaja jarim » 24 Maalis 2013, 10:40

Nesteet, stefat ja ehkä pölysuojat. Stormin sivuilla on ihan mallikohtainen haku varaosille.

Kirjoittaja toimeve » 24 Maalis 2013, 09:05

jarim kirjoitti:Jos jousia meinaat niin ei mitään käsitystä, itse ostin jostain valmiiksi ostetun käyttämättömän parin jousia. En edes muista mistä.

Google löysi tämmösen sivun: http://www.pureperformancecycles.com/Brand....ayabusa joka kertoo että niitä jousia saa 90/95/100 mm/kg vaihtoehdoilla.
...siis jouset on selevillä, mutta muut osat (stefat yms), mitä pittää/kannattaa vaihtaa samalla.

Kirjoittaja jarim » 23 Maalis 2013, 18:42

Jos jousia meinaat niin ei mitään käsitystä, itse ostin jostain valmiiksi ostetun käyttämättömän parin jousia. En edes muista mistä.

Google löysi tämmösen sivun: http://www.pureperformancecycles.com/Brand....ayabusa joka kertoo että niitä jousia saa 90/95/100 mm/kg vaihtoehdoilla.

Kirjoittaja toimeve » 23 Maalis 2013, 14:36

...saisko jonkulaisen listauksen (esim. jarim) noista vaihtoon tarvittavista osanumeroista - jos tässä nyt innostuis jossain vaiheessa myöhemmin kesällä rahavarojen mahollisesti salliessa tekemhän myös tuota keulan "päivitystä".

Naapurini, joka on "päämekaanikko" Huolto-Kaksikolla, kertoi, että pari tuntia saa varata töitä tuohon operaatioon.

Kirjoittaja jarim » 19 Maalis 2013, 07:45

Stormilta sai viimeeksi täsmälleen samat stefat kuin originellit. :)

Kirjoittaja jamonaattori » 18 Maalis 2013, 21:29

snuggles kirjoitti:Meil on viimeset käyny Pro-assistancella.

Sielähän ne vaihettiin.
Suosittelisin hankkimaan orkkis stefat niin vois kestää pidempään kuin yhden kesän tai muutaman keulimis harjoittelun suljetulla alueella...

Kirjoittaja snuggles » 18 Maalis 2013, 20:25

Huoltokaksikolla eikö oo enää iskariseppää ?
Meil on viimeset käyny Pro-assistancella.

Kirjoittaja toimeve » 18 Maalis 2013, 19:55

Arctikdiver kirjoitti:Itellä tuo Artsin mainitsema modi ja lisänä tuubeissä Öhlärit.
Öhlinssejä voi aluksi kysellä MP-Raceingista.
...no tuo oli justhin se Jamon vinkkaama paikka. Eli n. 150 euroa olis jouset. Ja lisäksi ne muut tarvittavat hilppeet.

Mutta kuka laittais paikoilhen :laugh:

Kirjoittaja Arctikdiver » 18 Maalis 2013, 15:01

Itellä tuo Artsin mainitsema modi ja lisänä tuubeissä Öhlärit.
Öhlinssejä voi aluksi kysellä MP-Raceingista.

Kirjoittaja Heksa » 17 Maalis 2013, 17:56

Joppe kirjoitti:Samalla kun vaihtaa jäykemmät jouset kannattaa vaihtaa ohjauslaakeri parempaan kartiorullalaakeriin sillä se alkuperäinen laakeri ei kestä.

ei kestä mitä?
voi olla ettei kestä enään nokkapystysajoa( siis nokan alas rytkäytystä) kun keula jäykempi
mutta kyllä laakerit muuten kestää...

Kirjoittaja Joppe » 17 Maalis 2013, 17:49

Samalla kun vaihtaa jäykemmät jouset kannattaa vaihtaa ohjauslaakeri parempaan kartiorullalaakeriin sillä se alkuperäinen laakeri ei kestä.

Ylös