Kirjoittaja gsxr » 03 Maalis 2013, 14:24
Testasin tuota sytytystä. Pyörä takapukille, ykkönen sisään ja käyntiin. Kevyellä pintakaasulla kun käytteli ja vertaili ign mapissa liikkuvia soluarvoja ja reaali-ikkunassa näkyvää sytytysarvo lukua niin eivät olleet yhteneväiset. Ikkunassa oleva arvo oli koko ajan suurempi kuin kartan soluissa sillä tarkastelu hetkellä, jostain syystä.
Mutta kun sääti kartasta solujen luvut liioitellun pieneksi niin ikkunassa oleva arvo myös putosi ja pyöräkin tuntui käyvän raskaasti joten tuon perusteella kartan säätäminen vaikuttaa myös pintakaasulla. Vaihtokohta oli tämän testauksen aikana koko ajan se 11,2%.
Mutta miksi nuo luvut ei ole yhteneväiset, se jäi epäselväksi. Eroa niissä oli se ~5-10 astetta.
[color=#000000]Testasin tuota sytytystä. Pyörä takapukille, ykkönen sisään ja käyntiin. Kevyellä pintakaasulla kun käytteli ja vertaili ign mapissa liikkuvia soluarvoja ja reaali-ikkunassa näkyvää sytytysarvo lukua niin eivät olleet yhteneväiset. Ikkunassa oleva arvo oli koko ajan suurempi kuin kartan soluissa sillä tarkastelu hetkellä, jostain syystä.
Mutta kun sääti kartasta solujen luvut liioitellun pieneksi niin ikkunassa oleva arvo myös putosi ja pyöräkin tuntui käyvän raskaasti joten tuon perusteella kartan säätäminen vaikuttaa myös pintakaasulla. Vaihtokohta oli tämän testauksen aikana koko ajan se 11,2%.
Mutta miksi nuo luvut ei ole yhteneväiset, se jäi epäselväksi. Eroa niissä oli se ~5-10 astetta.[/color]