-06 nykiminen

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: -06 nykiminen

Kirjoittaja 66-1155057341 » 09 Elo 2006, 20:59

race kirjoitti::rasberry:..eikä nyi enää minullakaan..jyväshyvässä käytiin kaverin kanssa vasaratallin poikien käsittelyssä....ja hyvin kulkee,auttoi ainakin allekirjoittaneen busan huopaamiseen :mosh:

Minkälaiset lukemat bussista tuli wasaratallin penkissä ja onko ihan vakio laite kyseessä? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun pitäisi vko:n lopun aikaan omaa käyttää siellä mikäli vaan ehtii. Oma bussi nykii kanssa "pintakaasulla" suht ärsyttävästi mutta eiköhän tipi saa sen aisoihin.

Kirjoittaja race » 09 Elo 2006, 19:55

:rasberry:..eikä nyi enää minullakaan..jyväshyvässä käytiin kaverin kanssa vasaratallin poikien käsittelyssä....ja hyvin kulkee,auttoi ainakin allekirjoittaneen busan huopaamiseen :mosh:

Kirjoittaja 80-1126980226 » 08 Elo 2006, 18:44

ksthb kirjoitti:Hmm.. omituista mun uutukainen K6 pelää loistavasti :thumbup:
Ei nypytyksiä, keskikulutus 5,5 l /100 km, 8500 km matkalla :shocked:
Ei nyi mullakaaan.
Pyörä onkin ostettu samasta paikasta

:twisted: :twisted:

Kirjoittaja 84-1131181311 » 08 Elo 2006, 15:47

Sepe kirjoitti:
suiza kirjoitti:No joo, eipä sitä nykimistä alunperin ilman säätämistä huomannutkaan esim. radalla tai muuten vähän reilummin ajaessa.
Itsellä ei ainakaan tule liikenteessä kuitenkaan koko ajan käytettyä 2/3 aluetta kaasusta.
Mutta kun köyhällä pitää kyydittää eukkoa niin sitten huomaa, sen verran sievästi pitää ajella :cool:

Eli siis mopossa ei ole vikaa vaan mammaa pitäis vähän säätää! :thumbup:
:tapu: :tapu: :mosh:

:blues:

Kirjoittaja Sepe » 08 Elo 2006, 14:50

suiza kirjoitti:No joo, eipä sitä nykimistä alunperin ilman säätämistä huomannutkaan esim. radalla tai muuten vähän reilummin ajaessa.
Itsellä ei ainakaan tule liikenteessä kuitenkaan koko ajan käytettyä 2/3 aluetta kaasusta.
Mutta kun köyhällä pitää kyydittää eukkoa niin sitten huomaa, sen verran sievästi pitää ajella :cool:
Eli siis mopossa ei ole vikaa vaan mammaa pitäis vähän säätää! :thumbup:

Kirjoittaja suiza » 08 Elo 2006, 13:46

No joo, eipä sitä nykimistä alunperin ilman säätämistä huomannutkaan esim. radalla tai muuten vähän reilummin ajaessa.
Itsellä ei ainakaan tule liikenteessä kuitenkaan koko ajan käytettyä 2/3 aluetta kaasusta.
Mutta kun köyhällä pitää kyydittää eukkoa niin sitten huomaa, sen verran sievästi pitää ajella :cool:

Kirjoittaja 106-1154289781 » 07 Elo 2006, 23:33

TeeCay kirjoitti:hmm...ehkä toi "pintakaasu" on suhteellinen käsite... :p :D

:stupid: :omituinen:

Hmm.... Se on kyllä totta. Ja ehkä osasta meistä nykymotoristeista (kuten ehkä minusta) on tullut liian tarkkoja. Pienikin värinä tai nypytys jne niin heti ollaan säätämässä. "pintakaasu" on varmaan suhteellinen käsite. Itse tarkoitin sillä juuri sitä rajaa, onko veto päällä vai ei, eli todella pintapintakaasua. Anyway, nyt se tuntuu hyvältä ja se on pääasia.... muuten.... Kaikki on aina niin suhteellista. Jossain foorumilla joku kehui Blackbirdin satulaa maasta taivaaseen ja toinen taas valitti että perse puutuu jo 20km ajon jälkeen. Kaverin käskettiin vaihtaa perse.... että kyllä keinot löytyy jokaiseen vaivaan.
:mosh:

EDIT: Kuten suiza alla kertoo: Kaiken takana on nainen, jopa ruiskun säätämisen....... ja itse en mitään Hondafoorumeita lueskele, velipojalta kuulin...




Edited By jussibussi on 1155034990

Kirjoittaja 84-1131181311 » 07 Elo 2006, 22:48

ksthb kirjoitti:Hmm.. omituista mun uutukainen K6 pelää loistavasti :thumbup:
Ei nypytyksiä, keskikulutus 5,5 l /100 km, 8500 km matkalla :shocked:
hmm...ehkä toi "pintakaasu" on suhteellinen käsite... :p :D

:stupid: :omituinen:

Kirjoittaja 107-1089231881 » 07 Elo 2006, 22:41

Hmm.. omituista mun uutukainen K6 pelää loistavasti :thumbup:
Ei nypytyksiä, keskikulutus 5,5 l /100 km, 8500 km matkalla :shocked:

Kirjoittaja 106-1154289781 » 07 Elo 2006, 20:51

Säädätin Bike Doctorilla Tampereella nyt tuota omaa boxia <3000rp/m aluetta ja se auttoi pirusti. Sen lisäksi havaitsin että ketjut olivat hieman liian löysällä ja sitä kautta homma vielä kertaantui. Pienestä se on kiinni. Nyt vaan iski PC -ja pönttökuume herra tohtorin pidettyä myyntipuheen. Täytyy nyt saada mittariin muutama tuhat ensin, kun vermeitä ei kuulemma kannata sissäänajossa olevaan asentaa. Tämä koko nykimisjuttu johtuu kuulemma siitä että seos on liian laihalla päästönormien takia ? (muuten ei menisi Suzukit läpi) :blues: P.S Palvelu ja ammattitaito Bike Doctorilla on parasta mitä tällä alalla olen törmännyt. Kiitti vinkistä Jardze :tapu:



Edited By jussibussi on 1154973243

Kirjoittaja 106-1154289781 » 06 Elo 2006, 13:11

suiza kirjoitti:Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan :thumbup:
:D Kiitos jätkät taas !!! Täytyy mennä säädättämään tuota omaa boxia. Ei se nykiminen yksin ajaessa niin häiritse, kun voi ajaa "vapaasti" mutta kun vaimo hyppää tarakalle niin täytyisi antaa tasaista kyytiä...you know :;): niin.. ja olen samaa miettinyt, miksi näitä säätöjä ei voi tehdä jo ennen asiakkaalle pyörän luovutusta. Siinä moni pettyy kaupunkiajon "vaikeuteen" ja Suzukin maine kärsii turhaan. Toki tämä nypyttäminen ei vaivaa kavereita joilla on kaksi asentoa kaasussa. Laittelen tietoa kuinka säädättämisessä on käynyt ...... J.P

Kirjoittaja 84-1131181311 » 05 Elo 2006, 23:26

Mulla -05 joka ensi leimattiin tossa vapun tienoolla.. No joka tapauksessa minkään näköistä nykimistä tms. ei ole esiintynyt eikä ylimääräisiä säätöjä ole minun tietämykseen huolloissa tehty. En tiedä onko sillä, että pyörä on harmaatuontia jotain väliä, tuskin kun ensi savut pöräytin siitä itse ulos..

Kirjoittaja Jone » 05 Elo 2006, 20:57

suiza kirjoitti:Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan :thumbup:

Se on kumma kun eivät jo tehtaalla säädä Suomeenkin sopivaksi? Joka Suzukissa sama juttu.Kaverin V-Strom rykii ja toisen kaveri SV myös. Tuskin tuo nyt saastemääräyksiin tökkää? ???

Kirjoittaja suiza » 05 Elo 2006, 20:39

Joo, samat ongelmat vaivasivat mullakin. Pari viikkoa sitten säädeltiin omaa boksia Kemi MC:n penkissä. <3000 rpm aluetta +4% rikkaammalle, loppui nykiminen! +3 % ei vielä poistanut nykimistä, mutta tuo 4 % auttoi, ainakin minun yksilöön.
On kuin ajaisi eri pyörällä kun ei nyi ollenkaan :thumbup:

Kirjoittaja 74-1085495998 » 05 Elo 2006, 20:27

jussibussi kirjoitti:
race kirjoitti::O mites on tuon uutukaisen kanssa,saan bussen 2-vkon päästä...pitäskös sitä alkaa heti uutuudeltaan säätää tai voimakomentajaa asentelemaan...lähinnä toi kirjoittelu nykimisestä kiinnostaa,edellisissä kun ei tuota ongelmaa ole ollut kun ovat olleet jo säädöissään..... :wtf: :bowdown:

Miten sun Race kävi sen nykimisen kanssa ? eli nykikö se uusi -06 heti alkuunsa ja säädätitkö sitä ? Minulla on nyt viikon ollut tuo -06 ja se on pintakaasulla melko nyppimistä. (menisikö vai eikö) kaikilla muilla alueilla pelaa kuin unelma. Kierrosluvulla tai vaihteella ei ole merkitystä vaan alle 90km/h nopeudella ja pintakaasulla. Pystyykö tuota ruiskua säätämään normaali merkkihuolto (Tampereella RM-Heino) vai täytyykö viedä erikoispajalle (täällä Tampereella esim.Bike-Doctor) Korjaantuuko homma pelkällä säädöllä siis.... :skootteri:
Suosittelen Tohtoria :respekt: ...tuon hienon voit vaikka unohtaa :oho:

Ylös