turbo - näin on

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: turbo - näin on

Kirjoittaja Jyrkkä » 04 Loka 2012, 16:04

Hienoa jälkeä, ja kiitos että pistit jakoon.

Kirjoittaja Robin » 30 Syys 2012, 20:02

Hatunnosto hienosta kuvitetusta projektista :respekt:

Kirjoittaja Arctikdiver » 29 Syys 2012, 20:56

Isokäsi paine/välijäähy-kotelosta!

Kirjoittaja Arctikdiver » 29 Syys 2012, 20:53

Itellä on öljyn jäähdytys järkätty Laminovan vesi/öljy kennolla. Sen paikka on ylävesiletkussa lohkon kohdalla. Arikymmentä kilsaa motaria, siitä kaupungin läpi valomatelua... Perillä korkissa oleva mittari näyttää 80... Tuota Laminovaa suositan.

Kirjoittaja Titaani » 29 Syys 2012, 13:59

On hyvä DIY projekti!!

Kirjoittaja jarim » 29 Syys 2012, 10:04

Hieno projekti kuvineen! :thumbup:

Kirjoittaja fooorumi » 29 Syys 2012, 09:39

Heksa kirjoitti:Mitenkäs toi jäähdytys pelaa/riittää ??
aika pieneksi jäi "syyläri" ja öljynjäähdytyshän on kokonaan poistettu
Jos suomeen tulee viä -10/-11 kaltaisia kesiä

Moottorin jäähdytysnesteen osalta ei ainakaan ole mitään ongelmaa ja lämmöt pysyy normaalissa, vaikka vaparin tapaan kuumempina päivinä hitaassa ajossa flekti alkaa kyllä pian huutamaan. Flekti on myös käytössä, vaikka sen joutu toiselle puolelle siirtämään.

Öljynjäähdytyksen osalta eivät niitä jenkeissäkään käytä edes tehokkaammissa, sillä uskalsin sen jättää pois. Jos tilaa olisi paremmin, niin kyllä se varmasti olisi hyvä olla. Täytyy tulevan talven aikana selvitellä, jos pienemmän kennon saisi järjestettyä. Tietysti olis hyvä ensin laittaa öljynlämpöanturi ja seurailla vähän missä lämmöt huitelee, mutta se tavallaan unohtu..(--> pyörä jo seisonnassa ja kumi poltettu pois..)

Välijäähdytyksen tehokkuudesta en osaa vielä sanoa mittään, jos talven aikana saisi laitettua anturit kompuran jälkeen ja painekoteloon, niin sais vähän lisäinffoa. Tosin tuntui ihan mukavasti löytyvän potkua ykkösen ylipaineella, saattaa se jotain hyödyttääkin..

Ja Suomen kesät on menetetty :kippis:




Edited By fooorumi on 1348900865

Kirjoittaja busajasa » 29 Syys 2012, 09:32

:mosh: :bowdown: :respekt:

WOW!! todella tyylikkäästi ja kunnolla rakennettu!

Kirjoittaja 107-1089231881 » 29 Syys 2012, 09:13

Taitaa riittää hyvin, katsos kuvaa hiukan tarkemmin...

Kuva

Kirjoittaja Heksa » 29 Syys 2012, 08:40

Mitenkäs toi jäähdytys pelaa/riittää ??
aika pieneksi jäi "syyläri" ja öljynjäähdytyshän on kokonaan poistettu
Jos suomeen tulee viä -10/-11 kaltaisia kesiä

Kirjoittaja ysi-ärrä » 29 Syys 2012, 08:20

On kyllä mahtava juttu. Hyviä kuvia.

Kirjoittaja fooorumi » 29 Syys 2012, 00:32

snuggles kirjoitti:On huima rojekti ja hienoa kerrontaa !!
Paljonko tuo tuli maksamaan, siis ilman omaa työtä ?
No kyllähän se sitä rahaa vei.. vähän siitä riippuen mitä kaikkea otetaan laskuihin mukaan, niin 1-1,5x pyörän hinta.

Kirjoittaja snuggles » 28 Syys 2012, 23:29

On huima rojekti ja hienoa kerrontaa !!
Paljonko tuo tuli maksamaan, siis ilman omaa työtä ?

Kirjoittaja 107-1089231881 » 28 Syys 2012, 22:35

Kerrassaan hieno projekti/juttu :mosh:
Tämä salamyhkäisyys on juttu joka ihmetyttää, ihme kyyräilyä sanoisin.

Kirjoittaja fooorumi » 28 Syys 2012, 20:45

Jos kiinnostaa ite rakennella eikä haluu valmista pakettia, niin täältä löytyy tiivistettynä juttua omista viime vuoden duunailuista:

http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=159439.0

Privallakin voi kysellä, vastaan mielelläni sen puitteissa mitä tiiän. Muokin ärsytti ja ärsyttää edelleen, ettei täältä löydy mitää tietoa ja homma on "salamyhkästä". Btw. Tämäkin vehje on ihan katukäytössä (silloin tietysti teho rajoitettu sallituun..) ja tullaan myös muutoskatsastamaan.




Edited By fooorumi on 1348855589

Ylös