Gsxr 1000 K7, ECU:n säätömahdollisuudet?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Gsxr 1000 K7, ECU:n säätömahdollisuudet?

Kirjoittaja busajasa » 15 Syys 2012, 17:54

Jos päädyt rakentamaan gixxun sähköillä busan koneen niin kirjoita oma threadi siitä. Siitä voi ja onkin iso apu sitten seuraaville samaa tekeville.

Toisiot saa disabloitua softasta.




Edited By busajasa on 1347720913

Kirjoittaja storbacka » 15 Syys 2012, 15:57

Kyllä tässä katukelpoista pyörää värkkäillään, eli ei ole kyse kiihdyttely laitteesta.

Täytyy käydä vielä läpi ne gixxun sähköt ja kattoo että niistä ei puutu mitään. Muutenhan tää alkaa kuulostaa ihan kehittelykelposelta idealta.

Kirjoittaja jarim » 15 Syys 2012, 15:42

02-07 roottorista taitaa riittää kun leikkaa yhden hampaan pois eli se käynee. Gen2:ssahan on toisioläpät ja niille moottori mutta sen saa muistaakseni disabloitua softasta (vaikka nuohan olisi se paras muutos katupyörälle mutta siitä ei taida tässä tosiaan olla kyse). Tosin, noilla toisioläpillä kai saisi toteutettua sen lähtökierrosrajoittimen. :)

Kirjoittaja storbacka » 15 Syys 2012, 15:34

No eiköhän sen tapin luulisi kohdilleen saavan..

Eli äkkiseltään gen1:een vaatis ainakin:

-Gen2 roottori ja staattori

-Gen2:n tai gsxr:n nokan anturi

Mitä vielä..

Oliko se niin että kaasuläpät ja suuttimet kävisi gen1:sta?

Mittareita näissä meikäläisen vehkeissä ei tarvi, ainaakaan orkkis mittaristoa..

Kirjoittaja jarim » 15 Syys 2012, 14:50

storbacka kirjoitti:Mitenkähän kampiakselin signaali? Busassa se otetaan roottorin kehältä, ja tonnisessa on kait sellanen pienempi "triggeri pyörä" siellä nokkaketjun alapään rattaan yhteydessä.
Muistaakseni hammasmäärä on kuitenkin sama eli ei merkitystä. Tärkeämpää on saada tuo imunokan signaali asettumaan oikeaan kohtaan.

Kirjoittaja storbacka » 15 Syys 2012, 13:44

Mitenkähän kampiakselin signaali? Busassa se otetaan roottorin kehältä, ja tonnisessa on kait sellanen pienempi "triggeri pyörä" siellä nokkaketjun alapään rattaan yhteydessä.

Kirjoittaja jarim » 15 Syys 2012, 12:05

Gen1:een?? Kyllä kait se tehtävissä on, aika samanlaiset ne Gen2 Busan sähköjen kanssa on. Ei ihan plug'n'play kuitenkaan.

Tuossa on hyvä ketju Gen2 sähköjen laitosta Gen1:een lontoon murteella.

Kirjoittaja storbacka » 15 Syys 2012, 11:20

Pystyisköhän noi gixun sähköt varkkäilemään gen1 bussiin? Kun noita gen2 busan sähköjä on vaikea saada käsiinsä..

Kirjoittaja busajasa » 15 Syys 2012, 10:58

K7 säädettynä tälle kesälle tt-motorsportilla. Niin vaan työnsi SGB:n kovimpia lopareita kun sai lisenssin ajettua.

Oma binäärikin siis toimii hyvin ja saa säilytettyä sähköisen ohjausiskarin - jota myös voi EE:llä säätää.

Kirjoittaja jarim » 14 Syys 2012, 07:12

Tuohon voi flashata myös Gen2 Busan binäärin... :)

Kirjoittaja jakehaanpää » 14 Syys 2012, 07:11

Näyttäis K7 sta eteenpäin http://ecueditor.com/

Kirjoittaja storbacka » 13 Syys 2012, 23:45

Olisi tollasen gsxr:n johtosarja, ecu, läppärungot ja virtalukko+avain tarjolla. Tuli mieleen että onko tuo gsxr:n ecu samalla tavalla säädettävissä kuin busassa?

Ylös