Kirjoittaja 107-1089231881 » 19 Maalis 2005, 09:48
Tikru kirjoitti:Moro!
Ensimmäinen viesti nyt liityttyäni.Busan olen omistanut jo 3 vuotta,mutta vasta eilen huomasin Bikessä jutun näin hyvästä Klubbenista...
Itselläni -00 Busa Devil Ovo BO , Korpiaholla 2.kertaa säädöissä olleena tehoa kannuilla saatiin varsin hyvin ja väännöstä olen onnellinen.Vakiona oli 153.95hp/8789rpm ja 140.04Nm/6536rpm ja nyt loppusiluksella ilman mitään muita modauksia 159.14hp/8944rpm ja 149.45Nm/6453rpm. 28.04.04 ajettu.Siukolan Eki suositteli noita Devileitä,oli laittanut 3. kiinni ennen kuin kyselin häneltä.No,kesällä päristeltiin 13000km.Loppu syksystätuli mieleen,että jottain tarttis tehrä...Mietein Akraa tai Yoshimuraa,powercommanderia,filtteriä,mutta jos ne on taasen vain sitä rahan haaskausta.Vai onko ollut ko palikoilla minkälaisia vaikutuksia tehoihin?Entä nämä modaukset?Onko oikeasti ollut jotain havaittavaaa eroa,siis oikein penkissä mitattua?Kannattaako? Mielessä on myös ollut halua astua ahtopaineiden maailmaan.Pikkuveljen GSX1100R J.K tekemänä avasi silmät.Voi P...U.Vaikka veli on koittanut "puhua" "järkeä",ettei Busa tarvii ahdinta,olen nyt erimieltä.Saksassa kävin koittamassa yhtä,mutta ei oikein ollut minun makuuni.Oli juuri mallia 100rpm-> 100hp-> 100nm,ei sitä voi oikeasti hallita mitenkään.4.keuli 5 keuli 6 ei sitten enää uskaltanut...
Ja turbosarja kannattanee hankia tuolta Rovaniemeltä,lienee järkevin vaihtoehto? Ja Kujo...Sun pyöräsi on tosi helmi väri.Aikomukseni oli maalata samanlaisella sävyllä,mutta ei.Ei kehtaa samaa sävyä.Ja auto on jo samalla värillä tahrittu.Ja vielä tuosta oman pyöräsi teho/vääntö-käyrästöstä.Yläpäässä oleva epätasaisuus,onko löytynyt niihin parannusta vai huomaako sitä edes ajossa?Onko tutkittu mistä se johtuu?
Sitten vielä yksi kysymys,vaikka onkin väärällä saitilla...Mitä rengasta suosittelette?Olen koittanut Bridgestonea 4000km,Metzeler 3400km,Pirelli alle 1000km(sateella ei minkäänlaista pitoa),Dunlop 3500km ja Michelin 2x 6000km ja 7200km(ekat hyvät)Onko siis normaalia?Mielestäni en ole edes mikään koheli(aina täyskaasulla lähdöt ja keulaa vähintään 1km)siis rauhallisesti ajelen...
Hmm... Avon St 45/46 renkaita olen käytellyt ja mielestäni ne ei ole huonot millään alueella. Ja kulutus kestävyys on omaa luokkaansa. Kylmällä kelillä eka avaus tuottaa raitaa ja kun avaat seuraana kerran pito on vahintäänkin riittävä, ylös kampee. 5 kpl takasii 3kpl etusii olen tuhonnut ja seuraavatki meinaan hankkia samanlaiset. Takakummi kestäny mun ajossa 7000- 10500 km ja 7000 km matkaan saa suditella ihan oikeesti. Ja kaiken kukkuraksi ovat viel edukkaat. Kysäse tarjous vaik multa
Nykysella Avonilla olen taittanut matkaa 6500 km sis 20 äkkilähtöö. muutama sadan metrin raita ja muutenkaan ei ole rengas helpolla päässyt ja pintaa jäljellä viel 2,5 mm
[color=#8D38C9][quote="Tikru"]Moro!
Ensimmäinen viesti nyt liityttyäni.Busan olen omistanut jo 3 vuotta,mutta vasta eilen huomasin Bikessä jutun näin hyvästä Klubbenista...
Itselläni -00 Busa Devil Ovo BO , Korpiaholla 2.kertaa säädöissä olleena tehoa kannuilla saatiin varsin hyvin ja väännöstä olen onnellinen.Vakiona oli 153.95hp/8789rpm ja 140.04Nm/6536rpm ja nyt loppusiluksella ilman mitään muita modauksia 159.14hp/8944rpm ja 149.45Nm/6453rpm. 28.04.04 ajettu.Siukolan Eki suositteli noita Devileitä,oli laittanut 3. kiinni ennen kuin kyselin häneltä.No,kesällä päristeltiin 13000km.Loppu syksystätuli mieleen,että jottain tarttis tehrä...Mietein Akraa tai Yoshimuraa,powercommanderia,filtteriä,mutta jos ne on taasen vain sitä rahan haaskausta.Vai onko ollut ko palikoilla minkälaisia vaikutuksia tehoihin?Entä nämä modaukset?Onko oikeasti ollut jotain havaittavaaa eroa,siis oikein penkissä mitattua?Kannattaako? Mielessä on myös ollut halua astua ahtopaineiden maailmaan.Pikkuveljen GSX1100R J.K tekemänä avasi silmät.Voi P...U.Vaikka veli on koittanut "puhua" "järkeä",ettei Busa tarvii ahdinta,olen nyt erimieltä.Saksassa kävin koittamassa yhtä,mutta ei oikein ollut minun makuuni.Oli juuri mallia 100rpm-> 100hp-> 100nm,ei sitä voi oikeasti hallita mitenkään.4.keuli 5 keuli 6 ei sitten enää uskaltanut...
Ja turbosarja kannattanee hankia tuolta Rovaniemeltä,lienee järkevin vaihtoehto? Ja Kujo...Sun pyöräsi on tosi helmi väri.Aikomukseni oli maalata samanlaisella sävyllä,mutta ei.Ei kehtaa samaa sävyä.Ja auto on jo samalla värillä tahrittu.Ja vielä tuosta oman pyöräsi teho/vääntö-käyrästöstä.Yläpäässä oleva epätasaisuus,onko löytynyt niihin parannusta vai huomaako sitä edes ajossa?Onko tutkittu mistä se johtuu?
Sitten vielä yksi kysymys,vaikka onkin väärällä saitilla...Mitä rengasta suosittelette?Olen koittanut Bridgestonea 4000km,Metzeler 3400km,Pirelli alle 1000km(sateella ei minkäänlaista pitoa),Dunlop 3500km ja Michelin 2x 6000km ja 7200km(ekat hyvät)Onko siis normaalia?Mielestäni en ole edes mikään koheli(aina täyskaasulla lähdöt ja keulaa vähintään 1km)siis rauhallisesti ajelen... :thumbup:[/quote]
Hmm... Avon St 45/46 renkaita olen käytellyt ja mielestäni ne ei ole huonot millään alueella. Ja kulutus kestävyys on omaa luokkaansa. Kylmällä kelillä eka avaus tuottaa raitaa ja kun avaat seuraana kerran pito on vahintäänkin riittävä, ylös kampee. 5 kpl takasii 3kpl etusii olen tuhonnut ja seuraavatki meinaan hankkia samanlaiset. Takakummi kestäny mun ajossa 7000- 10500 km ja 7000 km matkaan saa suditella ihan oikeesti. Ja kaiken kukkuraksi ovat viel edukkaat. Kysäse tarjous vaik multa :arskat:
Nykysella Avonilla olen taittanut matkaa 6500 km sis 20 äkkilähtöö. muutama sadan metrin raita ja muutenkaan ei ole rengas helpolla päässyt ja pintaa jäljellä viel 2,5 mm :thumbup:[/color]