Kirjoittaja HylSy » 07 Kesä 2012, 18:34
Itsellä löytyy gen1 busasta 4-2-1 putkisto RS-3 vaimentimella. Eli tosiaan yhdellä ulostulolla ja ajatukseni oli sellainen että stanssauttaisin konepajalla merkinnän vaimentimeen ja ajelisin sen jälkeen sitten konttorille katsastukseen. Meneekö homma näin yksinkertaisesti vai tuleeko konttorilla jotakin ongelmia tai vaihtoehtoisesti poliisin kanssa jatkossa vaikka putki olisikin merkitty rekisteriotteeseen? Tarkoitus olisi stanssauttaa [e1] 0486 (9) YOSHIMURA TRI-OVAL DUAL EXIT SLIP-ON SUZUKI GSX1300R '08- EEC APPROVED. Eli kun tyyppihyväksyntänumero on Gen2 bussista teettääkö tämä jossakin välissä ongelmaa, vai tulisiko putkeen stanssauttaa joku muu kirjain/numero yhdistelmä? Kellään tietoa/vahvoja veikkauksia asiasta? Onko jollaki Gen1 bussissa hyväksyttyjä putkia josta voisi vaihtoehtoisesti lainana hyväksyntä merkintää? Entä onko katsastusmiehellä sanottavaa siihen/huomaako että pyörässä onkin koko putkisto, ja että ulostulo onkin vain toiselta puolelta.
[color=#000080]Itsellä löytyy gen1 busasta 4-2-1 putkisto RS-3 vaimentimella. Eli tosiaan yhdellä ulostulolla ja ajatukseni oli sellainen että stanssauttaisin konepajalla merkinnän vaimentimeen ja ajelisin sen jälkeen sitten konttorille katsastukseen. Meneekö homma näin yksinkertaisesti vai tuleeko konttorilla jotakin ongelmia tai vaihtoehtoisesti poliisin kanssa jatkossa vaikka putki olisikin merkitty rekisteriotteeseen? Tarkoitus olisi stanssauttaa [e1] 0486 (9) YOSHIMURA TRI-OVAL DUAL EXIT SLIP-ON SUZUKI GSX1300R '08- EEC APPROVED. Eli kun tyyppihyväksyntänumero on Gen2 bussista teettääkö tämä jossakin välissä ongelmaa, vai tulisiko putkeen stanssauttaa joku muu kirjain/numero yhdistelmä? Kellään tietoa/vahvoja veikkauksia asiasta? Onko jollaki Gen1 bussissa hyväksyttyjä putkia josta voisi vaihtoehtoisesti lainana hyväksyntä merkintää? Entä onko katsastusmiehellä sanottavaa siihen/huomaako että pyörässä onkin koko putkisto, ja että ulostulo onkin vain toiselta puolelta.[/color]