päästömittaukset

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: päästömittaukset

Kirjoittaja gsxr » 07 Kesä 2012, 16:13

Olisko tuosta mitään apua, varmaan kyllä jo luettu.

http://www.busanistit.org/foorumi/ikonboard.cgi?act=ST;f=34;t=3432




Edited By gsxr on 1339074901

Kirjoittaja kajbusa » 07 Kesä 2012, 08:29

Jaku kirjoitti:Voisko sitten se IAP anturi olla rikki? Se ei kyllä näytä jatkuvasti sitä C13 virhettä, ainoastaan kun innostuu panemaan painetta pyttyyn. Voiko sitä anturia testata mitenkään?
Voi yleismittarilla, muistelen että 5V on syöttö (joku voi tarkentaa) ja jonka pitäisi muuttua kun teet alipainetta anturille.

Asian näät myös läppäriltä / painemittari... eli jos mittari näyttää esim -0,2bar niin samalla alueella pitäisi olla läppärilläkin

Kirjoittaja Jaku » 07 Kesä 2012, 07:40

Voisko sitten se IAP anturi olla rikki? Se ei kyllä näytä jatkuvasti sitä C13 virhettä, ainoastaan kun innostuu panemaan painetta pyttyyn. Voiko sitä anturia testata mitenkään?

Kirjoittaja kajbusa » 07 Kesä 2012, 07:31

IAP kartta onkin hieman kinnisempi säätää URBO laitteissa.

Läppäriä kiinni ja "simuloit" testi tilanteen niin näät kartalta millä alueella mennään

Kirjoittaja jarim » 06 Kesä 2012, 20:36

Joku on pielessä jos ei mene päästöistä läpi, esim. se ettei ecu saa oikeaa alipainetietoa. Jos ei saa niin sinne syötetään about kaksi-kolme kertaa tarvittava määrä bensaa niin eipä ole ihme...

Kirjoittaja Tepa » 06 Kesä 2012, 19:03

Jaku kirjoitti:Onko mitattu tyhjäkäynnillä vai 1/3 max tehosta?
molemmilla..

Kirjoittaja Jaku » 06 Kesä 2012, 17:15

Onko mitattu tyhjäkäynnillä vai 1/3 max tehosta?

Kirjoittaja Tepa » 06 Kesä 2012, 14:47

kyllä mä oon kaks tööbo-busaa käyny kommarilla leimaamassa,eikä oo tehny ees tiukkaa...

Kirjoittaja Jaku » 06 Kesä 2012, 14:10

Kommari :p

ECU:lla tietty. Voihan olla, että syypää päästöihin oli toi ¤%/&#¤% shellin Vpower. Alkoi kerran dynossa kiehumaan, ja en ajatellut yhtään, kun taas tankkasin sitä soosia ennen säätöjä. Nyt kun seuraavan kerran laitetaan tulille, näkee vaikuttaako pelkkä polttoaine tohon.

Päätin jo kerran etten ikinä sotkeudu tohon shellin pöperöön kun meni yksi dynoreissu poskelleen ja taas sotkeuduin... :p��sein��n:

Uskokaa tai älkää, ääni tankissa oli silloin kuin perunoita olisi keittänyt. :wtf:

Kirjoittaja kajbusa » 06 Kesä 2012, 12:35

Onkos sulla kommari vai oma ecu "säädetty"

Kirjoittaja Jaku » 06 Kesä 2012, 12:30

Tepa kirjoitti:commari+läppäri konttorille mukaan,säädät siinä sitten kohalleen..
No kun liikkeessä yritettiin saada tuo kierrosalue niin alas kuin oli mahdollista käynnin suhteen, mutta siltikin 2x liian suuria lukemia... Tuota E85 pitää kokeilla jos ei muuten saa onnistumaan. Ihme juttu, eihän lisärikastuskaan vaikuta vielä tuossa vaiheessa ja omasta ecusta tosiaan niin alas kuin suinkin :( muuten olis jo leimassa :oops:

Kirjoittaja Titaani » 06 Kesä 2012, 11:29

Jonkun verran E85 tankkiin bensan sekaan, menee mittauksista heittämällä. Autoissa käytetty 10-20% bensaa loppu E85, päästöt kohdallaan ja vielä lähtee hienosti käyntiin.

Kirjoittaja Tepa » 06 Kesä 2012, 10:41

commari+läppäri konttorille mukaan,säädät siinä sitten kohalleen..

Kirjoittaja Jaku » 06 Kesä 2012, 09:36

Onko kellään karttaa, millä pääsisi pakokaasupäästöistä katsastuksessa läpi? Sehän tehdään n. 3500 kiekan kohdalla. Tuottaa vaikeuksia :p��sein��n: :apua:

Ylös