Kirjoittaja -Artsi- » 01 Huhti 2006, 12:48
Helpoin ja halvin tapa. Tuo "ryyppy" vaikuttaa ainoastaan mekaanisesti eli avaa hieman kaasua. Lämpötunnistimet & ECU hoitaa lisärikastuksen kun kylmänä käynnistetään, mutta ilmaakin pitää saada lisää koneeseen jotenkin. Jollei tuota vipstaakia olisi, pitäisi olla kaasuläppien sähköinen ohjaus, lisäilmaluisti tai muu vastaava venttiili jota ECU:lla ohjattaisiin kylmäkäynnistyksissä --> turhaa monimutkaisuutta.
Btw, tuon "ryypyn" vaijerit kun sopivasti säätää niin saa kätevästi Cruise Controlin...
[color=#000000]Helpoin ja halvin tapa. Tuo "ryyppy" vaikuttaa ainoastaan mekaanisesti eli avaa hieman kaasua. Lämpötunnistimet & ECU hoitaa lisärikastuksen kun kylmänä käynnistetään, mutta ilmaakin pitää saada lisää koneeseen jotenkin. Jollei tuota vipstaakia olisi, pitäisi olla kaasuläppien sähköinen ohjaus, lisäilmaluisti tai muu vastaava venttiili jota ECU:lla ohjattaisiin kylmäkäynnistyksissä --> turhaa monimutkaisuutta.
Btw, tuon "ryypyn" vaijerit kun sopivasti säätää niin saa kätevästi Cruise Controlin... :;):[/color]