Kirjoittaja gsxr » 16 Touko 2012, 22:34
Lähinnä tuo pito suoraan ajettaessa kiinnostaa. Laadukas takaiskari luultavasti parantais tilannetta mutta olivat muistaakseni hieman hintavia, liekkö rahalle vastinetta katuajossa jos vertaa säädöissä olevaan alkuperäiseen.
Akseliväli vakio ja siinä pysytään tai menee aivan mahottomaksi.
Ja niissä kumien todellisissa profiileissa on tosiaan eroja, jotkut ovat enemmän lattanoita kuin toiset vaikka merkinnältään ovat samoja. Varmaan parempi etsiä sellainen 190 tai 200 todelliselta profiililtaan tarkoitukseen sopiva kuin ruveta 180 kanssa leikkimään.
[color=#000000]Lähinnä tuo pito suoraan ajettaessa kiinnostaa. Laadukas takaiskari luultavasti parantais tilannetta mutta olivat muistaakseni hieman hintavia, liekkö rahalle vastinetta katuajossa jos vertaa säädöissä olevaan alkuperäiseen.
Akseliväli vakio ja siinä pysytään tai menee aivan mahottomaksi.
Ja niissä kumien todellisissa profiileissa on tosiaan eroja, jotkut ovat enemmän lattanoita kuin toiset vaikka merkinnältään ovat samoja. Varmaan parempi etsiä sellainen 190 tai 200 todelliselta profiililtaan tarkoitukseen sopiva kuin ruveta 180 kanssa leikkimään.[/color]