Kirjoittaja Lizard » 28 Kesä 2012, 18:05
Tilanne hallinnassa. Vaihdoin vakio ECU:n ja pyörijän takaisin.
- Käy hyvin nätisti
- Kytkimen kolinat hävisi tasaisemman käynnin myötä
- Vetää pehmeästi nykimättä alle kolmella tonnilla vaihdetta katsomatta ja kauttaaltaan koko kierrosalueen.
- Lähtee käyntiin pelkästään tuijottamalla startti nappia...ei tarvi sahata.
Se tuli nyt selväksi että pyörässä itsessään on perusasiat kunnossa eikä ole niistä Jupiterin kuiden asennoista kiinni.
Kierrosherkkyys ei ole samalla tasolla kuin uudemmalla ECU:lla mutta korjaamme syksyn aikana tehotilannetta mielekkäämpään suuntaan isolohkon myötä.
Ongelmaan varmasti olisi löytynyt ratkaisu mutta mulle riitti. Rahaa paloi valitettavan paljon: penkitys 2x200¤ + ECU ja pyörijä 370¤.
Plussaa tässä on se että erinäisiä piileviä vikoja tuli esille matkanvarrella ja korjatuksi samalla.
Näin tällä kertaa.
Lisko kuittaa.
Edited By Lizard on 1340900053
[color=#000000]Tilanne hallinnassa. Vaihdoin vakio ECU:n ja pyörijän takaisin.
- Käy hyvin nätisti
- Kytkimen kolinat hävisi tasaisemman käynnin myötä
- Vetää pehmeästi nykimättä alle kolmella tonnilla vaihdetta katsomatta ja kauttaaltaan koko kierrosalueen.
- Lähtee käyntiin pelkästään tuijottamalla startti nappia...ei tarvi sahata.
Se tuli nyt selväksi että pyörässä itsessään on perusasiat kunnossa eikä ole niistä Jupiterin kuiden asennoista kiinni.
Kierrosherkkyys ei ole samalla tasolla kuin uudemmalla ECU:lla mutta korjaamme syksyn aikana tehotilannetta mielekkäämpään suuntaan isolohkon myötä.
Ongelmaan varmasti olisi löytynyt ratkaisu mutta mulle riitti. Rahaa paloi valitettavan paljon: penkitys 2x200¤ + ECU ja pyörijä 370¤.
Plussaa tässä on se että erinäisiä piileviä vikoja tuli esille matkanvarrella ja korjatuksi samalla.
Näin tällä kertaa.
Lisko kuittaa.[/color]
Edited By Lizard on 1340900053