Kirjoittaja Huhan Kolli » 11 Huhti 2012, 22:44
Ookhei, tänään aloitin urakan. Ekax pyörä liinalla kattoon (plexi pois ja siitä rungon edestä nostin,toisella kerralla) sitten yläkolmio irti, eli kuusiokolot iskareitten yläpään kohdalta, ja sitten se tähti mutteri keskeltä. Sitten eturengas ja jarrusatulat irti, lokasuoja ja musta muovihärpäke lokarin yläpuolelta irti. Ohjausiskari irti. Jarruletku alakolmion kiinnikkeestä irti. Sitten ylhäältä ne laakerin kiristyt "mutterit" irti, ja kas keula olikin kokonaisuudessaan irti. Sisäkooli lähti akselista ruuvarilla ja vasaralla naputellen, ei ollut tiukassa. Suojaa ei tarvinut säästellä, kun laakerin mukana tuli uusi. Vanhat laakerit oli todella paskan oloisia "pallolaakereita" muovisella kehällä. Uudet normaaleja kartiolaakereita. Ulkokoolit jäi vielä paikoileen, kun kello rupes oleen sen verran paljon. Aikaa tähän koko settiin meni rauhallisesti ruuvaillen pikkasen vajaa kaksi tuntia. Reipas tuntikin varmaan ois riittäny, jos ois ollu pyörän nosto paremmin suunniteltu ekalla kerralla, ja työjärjestys suunniteltu. Sekä työkalut paremmin esillä. Mutta tähän asti vois todeta, ettei ole kyllä paha operaatio jos on edes joskus jotain ruuvaillut. Jatkoa seuraa, jos saan operaation loppuun kunnialla.
Ja toivottavasti tästä sekavasta tarinan kerronnasta saa jotain selvää. Karjala on ihan paskaa kaljaa, yäk juon.
[color=#000000]Ookhei, tänään aloitin urakan. Ekax pyörä liinalla kattoon (plexi pois ja siitä rungon edestä nostin,toisella kerralla) sitten yläkolmio irti, eli kuusiokolot iskareitten yläpään kohdalta, ja sitten se tähti mutteri keskeltä. Sitten eturengas ja jarrusatulat irti, lokasuoja ja musta muovihärpäke lokarin yläpuolelta irti. Ohjausiskari irti. Jarruletku alakolmion kiinnikkeestä irti. Sitten ylhäältä ne laakerin kiristyt "mutterit" irti, ja kas keula olikin kokonaisuudessaan irti. Sisäkooli lähti akselista ruuvarilla ja vasaralla naputellen, ei ollut tiukassa. Suojaa ei tarvinut säästellä, kun laakerin mukana tuli uusi. Vanhat laakerit oli todella paskan oloisia "pallolaakereita" muovisella kehällä. Uudet normaaleja kartiolaakereita. Ulkokoolit jäi vielä paikoileen, kun kello rupes oleen sen verran paljon. Aikaa tähän koko settiin meni rauhallisesti ruuvaillen pikkasen vajaa kaksi tuntia. Reipas tuntikin varmaan ois riittäny, jos ois ollu pyörän nosto paremmin suunniteltu ekalla kerralla, ja työjärjestys suunniteltu. Sekä työkalut paremmin esillä. Mutta tähän asti vois todeta, ettei ole kyllä paha operaatio jos on edes joskus jotain ruuvaillut. Jatkoa seuraa, jos saan operaation loppuun kunnialla.
Ja toivottavasti tästä sekavasta tarinan kerronnasta saa jotain selvää. Karjala on ihan paskaa kaljaa, yäk juon.[/color]