Gipro Atre asennus Gen1

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Gipro Atre asennus Gen1

Kirjoittaja 74-1333627090 » 09 Touko 2012, 17:31

Osaako joku sanoa, mistä voisi johtua, että vaihdenäyttö arpoo tietyillä kierroksilla 3. ja 4. vaihteen välillä.

Kirjoittaja busapilotti » 10 Huhti 2012, 11:03

Sotka kirjoitti:Kiitos taas arvon kolleegat!! :bowdown:
Näillä mennään..
- Tää on vähän tämmöstä kun ei tullut asennus- ja käyttöohjetta mukana kun käytetynä ostin :omituinen:
googlaappa gipro atre vaihde näyttö,löytyy muistaakseni suomenkieliset ohjeet,en nyt pääse varmistamaan tuota mutta näin muistelen.

Kirjoittaja Sotka » 10 Huhti 2012, 10:15

Kiitos taas arvon kolleegat!! :bowdown:
Näillä mennään..
- Tää on vähän tämmöstä kun ei tullut asennus- ja käyttöohjetta mukana kun käytetynä ostin :omituinen:

Kirjoittaja 74-1276025827 » 09 Huhti 2012, 10:31

5.2. Reviewing and Changing TRE mode
1. Activate the display (refer to section 5.1)
2. Press and release the button.
The current TRE mode is displayed (blinking) for 3 seconds. The indication can be one of the followings:
- : Normal Mode, TRE is not active
4 : 4th Gear Map used when gear box is not in Neutral
Recommended setting for DL1000, B-King, all Cruisers
5 : 5th Gear Map used when gear box is not in Neutral
Recommended setting for GSXR1000, GSX1300R, GSF1250
6 : 6th Gear Map used when gear box is not in Neutral
Recommended setting for other Suzuki models
7 : Special mode to by-pass 180 km/h top speed limiter
Recommended setting for Suzuki models sold in Japan (e.g. GSX1400)
3.a. If you don’t want to change the TRE mode, wait until the display stops blinking (3 seconds). The display goes back to normal operation.
3.b. If you’d like to change the setting, press and release the button while the display is blinking. You can cycle through the four TRE modes by pressing the button repeatedly.
When the desired TRE mode is blinking on the display, wait for three seconds. The unit will work according to the TRE mode selected, and the display goes back to normal operation.
Notes: - For your own safety, do not review or change TRE mode while riding.
- To comply with local regulations, do not activate TRE mode on public roads.

Kirjoittaja Quadron » 09 Huhti 2012, 08:28

Sotka kirjoitti:
BaTTman kirjoitti:Eipä siinä muistipatteria ole. Menee tehdasasetuksille jos irroittaa akusta. Laiskana en jaksa kaivaa varmaa tietoa, mutta muistaakseni menee asentoon "5" milloin busassa kyllä näyttää vaihteet oikein, mutta rajoittimet on vielä käytössä. "6" muistaakseni poisti rajoittimetkin.

Edit. Naureskelin tuolle cormaxin 800 kommentille kun lueskelin tätä, mutta tulihan minullakin 400 jo täyteen :shocked:

??? Millä ne rajoittimet sitten koodataan pois päältä ???
- Meni mielenkiintoiseksi...

Sieltä GIPRON pohjan napista voi napsutella päälle "5", tuossa moodissa huijataan ruiskulootaa luulemaan että 5 vaihde on koko ajan päällä.

Tällöin 1 ja 2 vaihteiden hieman kuristettu kartta ja 6 vaihteen nopeudenrajoitin eivät ole toiminnassa.

Oireina voi ilmetä että laite ei näyttää 6 vaihteen 0:na

Kirjoittaja Sotka » 08 Huhti 2012, 21:47

BaTTman kirjoitti:Eipä siinä muistipatteria ole. Menee tehdasasetuksille jos irroittaa akusta. Laiskana en jaksa kaivaa varmaa tietoa, mutta muistaakseni menee asentoon "5" milloin busassa kyllä näyttää vaihteet oikein, mutta rajoittimet on vielä käytössä. "6" muistaakseni poisti rajoittimetkin.

Edit. Naureskelin tuolle cormaxin 800 kommentille kun lueskelin tätä, mutta tulihan minullakin 400 jo täyteen :shocked:
??? Millä ne rajoittimet sitten koodataan pois päältä ???
- Meni mielenkiintoiseksi...

Kirjoittaja BaTTman » 07 Huhti 2012, 16:37

Eipä siinä muistipatteria ole. Menee tehdasasetuksille jos irroittaa akusta. Laiskana en jaksa kaivaa varmaa tietoa, mutta muistaakseni menee asentoon "5" milloin busassa kyllä näyttää vaihteet oikein, mutta rajoittimet on vielä käytössä. "6" muistaakseni poisti rajoittimetkin.

Edit. Naureskelin tuolle cormaxin 800 kommentille kun lueskelin tätä, mutta tulihan minullakin 400 jo täyteen :shocked:




Edited By BaTTman on 1333805934

Kirjoittaja 74-1276025827 » 07 Huhti 2012, 15:26

Onko tietoa tarviiko näyttöä nollata, jos se vaihdetaan pyörästä toiseen? Jos näin, niin mitenhän se tapahtuu?

Kirjoittaja Sotka » 05 Huhti 2012, 17:13

Kiitos ohjeista!!
Jopa minä onnistuin asennuksessa :p

Kirjoittaja CormaX » 03 Huhti 2012, 21:15

Quadron kirjoitti:Sen itseasiassa pystyy lykkäämään vääriinkin liittimiin. Yritin etsiä vanhaa topikkia asiasta, mutta taitaa olla jo vanhuttaan kadonnut.

Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.

Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.
Joo oikein muistat, vaaleanpunainen johto löytyy. Muistaakseni tämä v.näytön liitin on siellä "vapaana".
Mutta jos ei vörki niin palaa asiaan :smoking:

Kirjoittaja Quadron » 03 Huhti 2012, 21:00

sam77 kirjoitti:
Quadron kirjoitti:Sen itseasiassa pystyy lykkäämään vääriinkin liittimiin. Yritin etsiä vanhaa topikkia asiasta, mutta taitaa olla jo vanhuttaan kadonnut.

Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.

Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.

Tais olla ne "väärät" liittimet ruskean väriset.

Juur näin, väärät liittimet mustat tai ruskeat, ja oikeat liittimet on valkoiset.

Huomaa sen siitäkin että FI valo loistaa ikävästi silmiin jos meni vääriin plugeihin... :(

Kirjoittaja sam77 » 03 Huhti 2012, 20:51

Quadron kirjoitti:Sen itseasiassa pystyy lykkäämään vääriinkin liittimiin. Yritin etsiä vanhaa topikkia asiasta, mutta taitaa olla jo vanhuttaan kadonnut.

Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.

Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.
Tais olla ne "väärät" liittimet ruskean väriset.

Kirjoittaja Quadron » 03 Huhti 2012, 20:48

Sen itseasiassa pystyy lykkäämään vääriinkin liittimiin. Yritin etsiä vanhaa topikkia asiasta, mutta taitaa olla jo vanhuttaan kadonnut.

Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.

Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.

Kirjoittaja Sotka » 03 Huhti 2012, 20:11

Suurkiitos avusta taas, talliin takaisin odottelemaan lumien sulamista :please:

Kirjoittaja CormaX » 03 Huhti 2012, 20:08

Sen verran viellä siitä näytöstä, että vaihdenäyttö kirkastuu ja himmenee valoisuuden mukaan... eli näyttö himmenee hämärällä ja kirkastuu auringon paisteessa :thumbup: :bulb:

Ylös