Kirjoittaja 107-1256634745 » 11 Maalis 2012, 18:23
Kuulemma tämän uuden bensan E10 mukana tuomia ongelmia on, että kauan laitteiden seistessä bensa haihtuu ja jäljelle jää sakka joka tukkii sitten paikat. Tämän sakan poistoon/pesuun tarvitaan sitten tuota ultrapesuria, kun kuulemma ei muuten irtoa.
Näin kävi meidän 4-tahtiselle pienelle perämoottorille. Oli kylläkin kaasutin versio.
Kun kysyin, että mitenkäs sitten mikäli kävisi niin, että Omasta isommasta ruisku Yamahasta F100 menisi ruisku tukkoon saisiko sen pestä tuollaisessa ultrapesurissa. Vastaus oli, että olisi ostettava uusi ruisku.
Juttu lipesi nyt hiukan prätkistä perämoottoreihin, mutta samanlaista sielunelämäähän nuo koneet elävät, merkkiin katsomatta.Heh...
Eikö noissa busan "kaasuttimissa" ole mitään pieniä kanavia, jotka saattaisivat kärsiä tukkeutumisesta?
Vähemmän, kun ruuvanneena, purkaneena tässä kyselen.
Edited By kekko on 1331483239
[color=#000000]Kuulemma tämän uuden bensan E10 mukana tuomia ongelmia on, että kauan laitteiden seistessä bensa haihtuu ja jäljelle jää sakka joka tukkii sitten paikat. Tämän sakan poistoon/pesuun tarvitaan sitten tuota ultrapesuria, kun kuulemma ei muuten irtoa.
Näin kävi meidän 4-tahtiselle pienelle perämoottorille. Oli kylläkin kaasutin versio.
Kun kysyin, että mitenkäs sitten mikäli kävisi niin, että Omasta isommasta ruisku Yamahasta F100 menisi ruisku tukkoon saisiko sen pestä tuollaisessa ultrapesurissa. Vastaus oli, että olisi ostettava uusi ruisku.
Juttu lipesi nyt hiukan prätkistä perämoottoreihin, mutta samanlaista sielunelämäähän nuo koneet elävät, merkkiin katsomatta.Heh...
Eikö noissa busan "kaasuttimissa" ole mitään pieniä kanavia, jotka saattaisivat kärsiä tukkeutumisesta?
Vähemmän, kun ruuvanneena, purkaneena tässä kyselen.[/color]
Edited By kekko on 1331483239