Kirjoittaja MOOI » 23 Helmi 2012, 17:44
Josko jollakin olisi K8-> plekseistä käyttökokemusta. Itse olen ajanut sekä originaalilla että ns. tuplakuplalla (racing). Aika hyvin tuo tuplakupla pelittää Euroopan autobaanalla, mutta millainen on käytössä touring? Entä spoiler eli ylös vispaava?
Toinen juttu:
On tullut vaimon kanssa reissattua mopolla jo 70-luvulta lähtien, aikoinaan enemmänkin. Kun nyt viimeiset pyörät ovat olleet Busia (ja on vielä pitkään), niin aina kesällä saa kuulla kun ei voi kyytiin tulla (kokeiltu on). Elikkä jos nyt sitten taipuisi sen verran, että laittaisi takalaukun ns. selkänojaksi (vain pakon edessä) niin kuis siellä takana sitten pärjää. Kertokoon kellä kokemusta on, sillä ei kyllä kiinnosta muutoin koko takaboxi.
Tavarankuljetukseen omilla reissuilla en sitä tarvitse, paras ratkaisu on oman kokemuksen mukaan takapenkin päälle tuleva laukku mallia http://www.rmheino.fi/product...._id=369
[color=#000000]Josko jollakin olisi K8-> plekseistä käyttökokemusta. Itse olen ajanut sekä originaalilla että ns. tuplakuplalla (racing). Aika hyvin tuo tuplakupla pelittää Euroopan autobaanalla, mutta millainen on käytössä touring? Entä spoiler eli ylös vispaava?
Toinen juttu:
On tullut vaimon kanssa reissattua mopolla jo 70-luvulta lähtien, aikoinaan enemmänkin. Kun nyt viimeiset pyörät ovat olleet Busia (ja on vielä pitkään), niin aina kesällä saa kuulla kun ei voi kyytiin tulla (kokeiltu on). Elikkä jos nyt sitten taipuisi sen verran, että laittaisi takalaukun ns. selkänojaksi (vain pakon edessä) niin kuis siellä takana sitten pärjää. Kertokoon kellä kokemusta on, sillä ei kyllä kiinnosta muutoin koko takaboxi.
Tavarankuljetukseen omilla reissuilla en sitä tarvitse, paras ratkaisu on oman kokemuksen mukaan takapenkin päälle tuleva laukku mallia [url=http://www.rmheino.fi/product_info.php?cPath=4_171_172_202&products_id=369]http://www.rmheino.fi/product...._id=369[/url][/color]