Ecu päivitys - muut moottorit - ...aivojensiirtokin onnistuu kyllä...

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ecu päivitys - muut moottorit - ...aivojensiirtokin onnistuu kyllä...

Kirjoittaja majuriTK » 10 Maalis 2012, 13:07

:) ok,elikkä tuollaset hilut hakuseen

Kirjoittaja jarim » 10 Maalis 2012, 11:55

Huom. ecu, virtalukko ja avain naimisissa keskenään.



Edited By jarim on 1331380375

Kirjoittaja majuriTK » 10 Maalis 2012, 10:54

jarim kirjoitti:Tarttee uuden tiedon mukaan oikean virtalukon ja avaimen. Ajonesto...

C15 viittaa jäähdytysnesteen lämpöanturiin (Busassa se kannessa oleva anturi) ja C42 virtalukkoon.
iso kiitos :thumbup: pitää rueta hankkimaan virtalukkoa ja avainta

Kirjoittaja jarim » 10 Maalis 2012, 10:39

Tarttee uuden tiedon mukaan oikean virtalukon ja avaimen. Ajonesto...

C15 viittaa jäähdytysnesteen lämpöanturiin (Busassa se kannessa oleva anturi) ja C42 virtalukkoon.




Edited By jarim on 1331369181

Kirjoittaja majuriTK » 10 Maalis 2012, 10:26

Yamahan 1000cc moottoriin siirretty gen2 aivot,utta kysymys kuuluu tarviiko busan vrtalukon?ei tule bensaa.kipinä tulee ja starttaa.ilmoittaa vikakoodit c15 ja c42.

Kirjoittaja jarim » 04 Tammi 2012, 19:35

Pystyy.

Kirjoittaja Nesmit » 04 Tammi 2012, 16:31

Sopiskohan tähän aiheeseen seuraava kysymys:

Pystyykö GEN2 mankelista vaihtamaan säädetyn ECU:n toiseen GEN2 busaan ilman isompia ongelmia?
Vai onko ajonesto kytketty jotenkin ECU:un?

Eli jos esim. vaihtaa uuteen pyörään ja tahtoo siirtää vanhan pyörän putket uuteen kiinni ???

Kirjoittaja 107-1089231881 » 27 Syys 2011, 06:16

Kapakala kirjoitti:Tämä projekti myös itsellä menossa. Eli tarkoituksena päivittää gen1 -> gen2 sähköihin. Nyt tallista löytyy jo gen2 sähköt ja "flywheel" mikä ilmeisestikin tarvitaan uudemmasta versioista. ECU luonnollisesti tarvitaan, mutta mites nuo säädettävät nokkien tunnistimet sun muut? Mistäs moisia voisi alkaa etsimään?
Eiköhän gen1-gen2 sähköt mene ihan heittämällä paikalleen... Siirrettävät anturit on Kawanaki juttuja :;):

Kirjoittaja tenhulttio » 27 Syys 2011, 01:07

Haaveissa omaan vanhaanrouvaan. Gen1 riittää. Saakohan kierrosrajan tarpeeksi alas? Max teho tais olla 8900r/min.

Kirjoittaja 75-1248528621 » 26 Syys 2011, 21:52

Tämä projekti myös itsellä menossa. Eli tarkoituksena päivittää gen1 -> gen2 sähköihin. Nyt tallista löytyy jo gen2 sähköt ja "flywheel" mikä ilmeisestikin tarvitaan uudemmasta versioista. ECU luonnollisesti tarvitaan, mutta mites nuo säädettävät nokkien tunnistimet sun muut? Mistäs moisia voisi alkaa etsimään?

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 02 Heinä 2010, 14:51

-Artsi- kirjoitti:
PetriK kirjoitti:ECU Päivitys - muut moottorit onnistuu myös.

1 kpl kiitos bokseri-kutoseen vanhan Motronicin tilalle. :thumbup:

edit: tuo Samin bussi-älyllä varustettu kawa on tositoimessa nyt viikonloppuna Alastaron nitrokisoissa. Sinne katsomaan siis.

Mondeo 1,8 Econeticiin (luetaan: nokivasara) - kiitos jo etukäteen :offtopic: .

Samia kannustamaan Alastaroon :welcome: . Olisin mennyt ja kannustanut joka tapauksessa, vaikka sitten 100% kasawialla ajaisikin :kippis: .

Niin ja ei voi taas kuin ihailla noita ecueditoorihommia, eli Petrille tästäkin: :bowdown: .

Kirjoittaja busajasa » 01 Heinä 2010, 23:53

Juu toi on sitten se oikea KawaBusa..

Tosi cool..

Kirjoittaja -Artsi- » 01 Heinä 2010, 22:54

PetriK kirjoitti:ECU Päivitys - muut moottorit onnistuu myös.

1 kpl kiitos bokseri-kutoseen vanhan Motronicin tilalle. :thumbup:

edit: tuo Samin bussi-älyllä varustettu kawa on tositoimessa nyt viikonloppuna Alastaron nitrokisoissa. Sinne katsomaan siis.




Edited By -Artsi- on 1278014199

Kirjoittaja Tomppa » 01 Heinä 2010, 22:00

Ei voi muuta kuin ihailla neroja!!!
:bowdown: :bowdown:

Kirjoittaja PetriK » 01 Heinä 2010, 21:33

ECU Päivitys - muut moottorit onnistuu myös. Tässä esimerkki mitä Sami tuusasi näistä osista.
- Hayabusa gen2 johtosarja
- Hayabusa ECU
- Gen2 flasher
- TPS, IAP, yms sensorit Hayabusasta. Kwaakun alkuperäinen STPS sensori ja vähän isommat injektorit.
- Hayabusa gen2 nokan asentotunnistin, säädettävä nokan asentotunnistin, säädettävä kampiakselin asentotunnistin
- ZX14 varttimailille rakennettu, #2 2007, #1 2008 ja #1 2009
- ecueditor.com, vähän kehitystä: v.2.4 tai uudempi
- Jonkin verran rakentamista, testausta säätämistä ja paketti on valmis radalla testattavaksi.

Testi 1 - gen2 moottori käyntiin Hayabusa gen2 eculla
http://www.youtube.com/watch?v=aWq-SXeLbS8

Testi 2 - ZX14 säätöihin Hayabusa gen2 eculla
http://www.youtube.com/watch?v=XkEf8u24mOQ

Ylös