GEN 2 virittelyä..

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: GEN 2 virittelyä..

Kirjoittaja Rampe » 22 Kesä 2013, 16:33

kiitos vastauksista!

Pitää alkuviikosta (kun on tästä joskus selvinnyt :D ) soitella Vittaniemelle...

Kirjoittaja RHead » 22 Kesä 2013, 10:11

Jokos ne gen2 lohkoon tehnyt seinämät kestää vai vieläkö menään gen1:seen lohkoon tehdyllä`?

Kirjoittaja 107-1089231881 » 22 Kesä 2013, 07:44

Uutta ja parasta.... Kestää kilsoja nämä ryhmät.

http://www.muzzys.com/0007-00001/index.html

Kuva

Kirjoittaja Rampe » 21 Kesä 2013, 22:36

tietty uutta osaa...,ja parasta sellaista!
Aattelin jotta lohkosta ja männistä aloitetaan...,ja seuraavana talvena nokka-akselit ja kannen kevyt viritystyö...,mitä tuo euroissa on?Ensin tosiaan lohko ja männät..ja työ siihen lisäksi?...

Kirjoittaja Heksa » 21 Kesä 2013, 21:36

tekee ja hintaa jää 3-6k :shocked: riippuu onko kaikki uutta vai osa käytettyä ja laitetaanko pelkkä lohko vai nokat,kansi,ym,ym. ne matalat budjetit 2-3k. ei yleensä toteudu ku ruokahalu kasvaa syödessä

Kirjoittaja Rampe » 21 Kesä 2013, 20:27

päivitystä tähänkin topikkiin...

Tulevana talvena olis tarvetta ainakin konetta kasvattaa 1441 kuutioiseksi. Kysymys kuuluukin; tekeekö joku "avaimet käteen" asennuksia (esim.Vittaniemi)...,ja mitä tuo mahtaisi kustantaa?

Kuten tekstistä huomaa,olen ottanut pari Jussi kaljaa :kippis: ...,mutta asialliset vastaukset olisivat enemmän kuin tervetulleita !

Ja Jusseja kaikille... :D

Kirjoittaja Sika-nauta » 03 Huhti 2012, 18:56

Taitavat olla suht sama setti vaan eri valmistajilta. Itsellä tuo halvempi setti . Helpoin homma kun vie vaan samille mopon ja sanoo mitä haluaa.. Kuitenkin kun joutuu säädättää niin samaan menee tuo asennus. Siinä kun ei kauvaa nokkatuhise. ONhan tuo jampan isolohko kiva mutta budjettikin kasvaa huomattavasti

Kirjoittaja 107-1089231881 » 07 Tammi 2012, 22:12

No, yritetään valottaa juttua...
Halvempikin setti käy ihan hyvin. Stripillä ja kentällä ihan ok systeemi, kadulle ei vastaavaa hyötyä, pullo tyhjenee tosi nopeesti.

Sanoisin että 1441cc ryhmä olis parein vaihtoehto katu mopoon = teho aina käytettävissä ....

Kirjoittaja 97-1272371316 » 07 Tammi 2012, 19:26

Voisko joku kertoa asiasta enempi :thumbup:

Kirjoittaja 97-1272371316 » 06 Tammi 2012, 13:52

Joo tollanen muuta kymmenen konia ois vaan hakusessa... Mitäs noi jota dragracella on myynnissä esim. tämä
http://www.dragrace.fi/product_info.php?products_id=8495
ja tämä http://www.dragrace.fi/product_info.php?products_id=8493
Piru kun ite ei ymmärrä noitten päälle mitään :p��sein��n:

Kirjoittaja TNT » 06 Tammi 2012, 13:41

anykala kirjoitti:Kuinkas toi nitro homma oikeen toimii? Eli mitä pitää / kannattaa ostaa ja onko iso homma asentaa? Kuinkas kauan semmonen pullo kestää, tietenkin pullon koko ratkaisee mutta semmonen pullo jonka saa hyvin jemmattua esim. kuupan alle :respekt: Ja mitä toi huvi maksaa ja missä pullon voi käydä täyttämässä vai pitääkö aina ostaa uusi?

Riippuu tietty kuinka paljon meinaat/haluat tehoa lisää. Jos vain muutaman kymmenen hp:n lisääminen mielessä niin motille ei tarvi tehä mitään ja vakio bensapumpun tehokin rittää. Itellähän ei ole kuin pieni suutin paikallaan, vajaa 30 hp on tarvittaessa lisää tenkua. Eikä maksa maksanu mansikoita :) 2lb:n pullo ei mene gen2:n kuupan sisään, joutuu muovia leikkaamaan raakalla kädellä. Pullon täyttö muutaman kympin kustannus. Jos gen 2:een alkaa olla mielessä yli 50hp tehon lisäys mielessä niin sitten alkaa olla veivien ja mäntien vaihto edessä. Kertokoot ne tarkemmin, ketkä sen ovat tehneet. Mailin vedon jälkeen kyllä kannattaa pullo vaihtaa..

Kirjoittaja ysi-ärrä » 06 Tammi 2012, 13:06

Varmaanki tarkoitat ilokaasua etkä NITROA???

Kirjoittaja 97-1272371316 » 06 Tammi 2012, 10:14

Kuinkas toi nitro homma oikeen toimii? Eli mitä pitää / kannattaa ostaa ja onko iso homma asentaa? Kuinkas kauan semmonen pullo kestää, tietenkin pullon koko ratkaisee mutta semmonen pullo jonka saa hyvin jemmattua esim. kuupan alle :respekt: Ja mitä toi huvi maksaa ja missä pullon voi käydä täyttämässä vai pitääkö aina ostaa uusi?

Kirjoittaja gsxr » 11 Joulu 2011, 05:01

gsxr kirjoitti:Tuosta teho/paino jutusta:

vakion teho/paino on noin 0,52 kw/kg
turbotettu (+20%) noin 0,62 kw/kg

eroa 0,1 kw/kg, trafin mukaan muistaakseni 0,3 saa olla eroa maksimissaan joten ei ongelmaa!


Ja noista euro jutuista:

En tiedä mistä mmaf tyypit on noita päivämääriä yms. ottanut (varmaan kyllä ovat oikeassa) mutta jos katsoo säädöstä 2002/51/EY googlesta niin sieltä löytyy ko säädöksen julkaisu yms. päivämääriä heti sivun alkuosasta.

Mistäpä näistä tietää, katsastusmies loppupeleissä arpoo mitä ja miten noudatetaan.

Edit: Modet poistakoot kirjoittelut jos kokevat haitalliseksi harrastuksen kannalta.
Ei taidakaan mennä noin tuo teho/paino suhteen laskeminen vaan onkin +20% TAI 0,3kw/1kg. Käytännössä sporttipyörissä aina % laskennan mukaan.

Kirjoittaja turboman » 10 Joulu 2011, 22:31

Ksthb kirjoitti:
jyka kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:
99-K2 lienee ainoot mitkä menee läpi. Ja jos ihan tarkasti sääntöjä luetaan niin yhtään Busaa ei saa leimattua. Tosin kaikki katsastus miehet ei tunne kaikkia pykäliä niin tietämättömyyttään antavat leiman, teho/paino suhde on rajaava tekijä nykyään.

Kai sitä voi turbottaa niin pienellä ahtopaineella (tai muuten rajoittaa tehoa) että tehot pysyvät sallituissa rajoissa ja täten saisi ihan kaikki pykälät täytettyä?

Uusien ohjeistuksien mukaan Hayabusan teho/painosuhde on tapissa jo vakiona. mitään muutoksia ei käytännössä voi tehdä jos ohjeistusta noudatetaan kirjaimellisesti. :glare:

Jos se teho/paino on busassa jo tapissa , niin miten noita tonnisia giksereitä on sitten katsastettu ?

Tietoa moottorin tehoista voi lukea tuolta -> http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1186.0

Ylös