Etuiskarien lyhennyssarja - Gen1

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Etuiskarien lyhennyssarja - Gen1

Kirjoittaja tenhulttio » 30 Marras 2012, 18:26

Sinne iskarin sisään stopparin alle pitää sorvata (tai ehkä niitä saa valamiinaki?) sopivat holkit jotka estää putken palautumasta kokomittaansa. Jos tän tekee vakiojousilla, niin tietty samalla esijännitystä tulee lisää. Eli lyhempää ja/tai ohempaa jousta kaveriksi.
Olisko sitteki keulaliinat soppelit murheeseen?

Kirjoittaja snuggles » 29 Marras 2012, 20:14

Kattokaas tältä sivulta kolmannesta kuvasta alaspäin, naiskuskin kilpurin etupumput, riittääkö madallus ?

http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=160076.0

Kirjoittaja b-ossi » 19 Marras 2012, 16:30

Stormilta jouset . Laskee 50 mm .

Kirjoittaja 65-1350377001 » 19 Marras 2012, 16:09

Mikä tähän nyt on sitten se paras ratkaisu, tarttis kans ton 25-30mm madaltaa. Jouset poikkiko vai kuinka esim. aiheen aloittaja on ratkaissut tämän?

Kirjoittaja fooorumi » 05 Loka 2011, 21:59

nyt aletaan päästä keskustelussa alueelle mitä haen.. Eihän tuo jousien katkaisu mikää ratkaisu ole. Olisko Kujolla linkkiä tai lisäinfoa aiheesta?

Kirjoittaja Kujo » 05 Loka 2011, 21:55

Älkää ny saakeli menkö niitä jousia katkomaan. Aika moni paja osaa tehdä keulan lyhennystoimenpiteen oikeaoppisesti, jousitus säilyy alkuperäisen kaltaisena, vain liikerata lyhenee.

Kirjoittaja fooorumi » 05 Loka 2011, 21:49

Eipä taida olla. Siksi kysyinkin, miten tämä kiihdytyskäytössä ollut modi toimii kadulla..

Eli katkaistuilla jousillako sitä vain on menty?




Edited By fooorumi on 1317840665

Kirjoittaja waiski10 » 05 Loka 2011, 06:21

fooorumi kirjoitti:Miten kiihdyttelykäytössä on laskettu keuloja, kun liukuputkia näkyvillä kuormittamattomana alle 50mm ilman liinoja? Onko kokemuksia miten toimii katuajossa? Eikös tuo pelkkä jousien katkaisu tee sen, että keula pääsee pohjaamaan...
Onkos siinä vartilla niin suuria töyssyjä?

Kirjoittaja fooorumi » 05 Loka 2011, 04:45

Miten kiihdyttelykäytössä on laskettu keuloja, kun liukuputkia näkyvillä kuormittamattomana alle 50mm ilman liinoja? Onko kokemuksia miten toimii katuajossa? Eikös tuo pelkkä jousien katkaisu tee sen, että keula pääsee pohjaamaan...



Edited By fooorumi on 1317779433

Kirjoittaja 107-1089231881 » 19 Huhti 2010, 08:53

Hmm.. jos noin vähästä on kysymys niin älä tuhoo keulaputkia. Eiku keulaputki auki ja jousesta perinteisellä tavalla (lue laikalla ) pätkä pois...

Kirjoittaja storbacka » 18 Huhti 2010, 22:46

Oisko kellään tietoa minkäläinen se keulan madallussarja on mikä tulee sinne putkien sisään? Jos vaikka jonkunlaista kuvaa löytyis niin vois sitte vaikka itte väsäillä ja säästää..

Pitäs madaltaa etupäätä n.15-20 milliä, mutta en viittis niitä putkia vetästä yläkolmiosta läpi.

Ylös