Vaihdekaavion kääntäminen

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Vaihdekaavion kääntäminen

Kirjoittaja juu-zo » 19 Heinä 2016, 14:44

Hmm... Jotakuinkin tuollaisessa asennossa sitä mielestäni koitin. Koitetaanpa siis uudestaan.

Edit. Ihan oikeille booreille sitä olin jo koittanut. Sen verran tiukka väli että suoraan ei ykköstä päälle saanut nostettua. Pikkasen viilaa peliin ja nyt menee nätisti. Ei se paljosta ollut kiinni mutta kuitenkin.




Edited By juu-zo on 1468930920

Kirjoittaja jarim » 19 Heinä 2016, 10:24

Kuva

Kyllä se tuossa mahtuu liikkumaan. :)

Kirjoittaja juu-zo » 18 Heinä 2016, 22:09

Lyhkäseltä näyttää kyllä tuo. No täytyy siiis koittaa vekslata oikealle kohdalle. Ei ainakaan liikaa tosiaan jää tilaa. Toisella puolella jalan pultti ja toisella puolella jalan kytkin. Koitan vielä vekslata paikoilleen.

Kirjoittaja jarim » 18 Heinä 2016, 21:55

Kyllä 05 pitäisi mennä ihan kääntämällä kunhan mulikka sattuu oikeille booreille. Se mahtuu olemaan vain yhdessä asennossa. Ellei sitten joku ole vaihtanu siihen tuollaista pidempää.

Kirjoittaja juu-zo » 18 Heinä 2016, 20:17

-05 busa kyseessä. Tämä selventää tilannetta, eli kikkailua vaatii hieman.

Kirjoittaja jarim » 18 Heinä 2016, 17:55

Mikä vuosimalli? Olikohan 1999 ja vielä 2000 missä se akselin päähän tuleva kalikka on pidempi eikä se käännettynä tosiaan sovi kääntymään siinä välissä. 2001 eteenpäin on ainakin lyhyempi. Käytännössä sama tilanne kuin Gen2 kanssa siis.

Kirjoittaja juu-zo » 18 Heinä 2016, 10:24

Koitin tuossa käännellä gen1 busan kaaviota, mutta seisontajalan anturi tulee selkeästi tielle kun kääntää tuon vivun alaspäin. Riittääkö tuohon vain matalakantainen pultti vai pitääkö siihen vielä jotain muuta kikkailla? Aikaisemmassa pyörässä kun tottui käännettyyn kaavioon niin meinaa vähän liikaa joutua miettimään, kun kaavio on normaali :)

Edit. kävin tutkailemassa tuota vähän lisää ja melko tiukka on siis paikka. Seisontajalan taaempi pultti täytyy siis vaihtaa todella matalaan malliin. Ilmeisesti ns. button head eli kupukantainen kuusiokolo tuohon voisi mennä ja sen avulla voisi tulla tarpeeksi tilaa tuohon.




Edited By juu-zo on 1468837046

Kirjoittaja 74-1271266398 » 28 Huhti 2013, 15:59

Vaihtelin äskön sen kuusiokolopultin matalampaan, mutta en saa poljinta millään sopivalle kohdalle. Eli oletteko vaihtaneet sen tannonkin lyhyenpään ja jos ootte mistäköhän semmosia saa?

Kirjoittaja Jukkis » 28 Huhti 2013, 15:33

Pistin viestiä fb:kiin :)

Kirjoittaja busabobo » 28 Huhti 2013, 13:40

Milloin Jukkis käännettäis tuo kaavio? Joku pyhä varmaan sopivin?

Kirjoittaja Jukkis » 17 Maalis 2013, 15:08

Voidaan Matti kääntää se joku päivä... :) ..hommaan valmiiks jotain jos tarttee...



Edited By Jukkis on 1363525846

Kirjoittaja busabobo » 17 Maalis 2013, 14:57

Luin nuo jutut, mutta ihan täysin ei auennut. Tuo seisontajalan pultti on vaihdetava matalampikantaiseen ja sitten tarvitaan vielä joku lisäkalikka, että saa käänteiseksi, vai kuinka? Jos tarvitaan, niin millainen ja mitä mahtaa kustantaa?

Tänä keväänä menee vihdoin tuo busankin kaavio käänteiseksi, että jää miettiminen pois.

Kirjoittaja Timba » 09 Syys 2011, 00:09

TÄSSÄ juttua ja kuviakin.

Kirjoittaja bussikoppa » 08 Syys 2011, 21:40

no hah, yhtä helppoa kuin epäilin..no eipä ollu pahoja esteitä...ensin vaan aattelin että mikä mutteri ja vaihto, mut joo ku kävi kattoos



Edited By bussikoppa on 1315507293

Kirjoittaja bussikoppa » 08 Syys 2011, 20:27

Vääntäkääpä rautalangasta jos haluaa... mistä,mitä,miten?

..täytyypä käydä mopoa pihalla ihmettelämässä jos avautus ihan kattelemalla




Edited By bussikoppa on 1315503305

Ylös