Vaihdekaavion kääntö. - Gen1

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Vaihdekaavion kääntö. - Gen1

Kirjoittaja 83-1175441819 » 30 Heinä 2011, 07:40

Voi myös tilata suoraan alkuperäisen Gen1 vaihde kääkäleen tilalle niin ei tarvitse askarrella, olikohan jotain alle viisikymppiä se mutukka. (esim. allekirjoittaneelta voi kysellä)

25520-24F10 ARM, GEAR SHIFT LINK (kääkäle)
01500-0625A BOLT, GEAR SHIFT ARM (pultti siähen, jossei oo kotona)

http://www.suzukipartshouse.com/#....8030023




Edited By Snake on 1312007241

Kirjoittaja timox » 29 Heinä 2011, 22:36

Kiitos tiedoista,jospa noila keinoin sais kaavion käännettyä.

Kirjoittaja Jaakko » 29 Heinä 2011, 15:39

RHead kirjoitti:Joo matalempi pultti tilalle.
alkuperäisen pultin kantaa voi myös lyhentää.

Kirjoittaja RHead » 29 Heinä 2011, 15:06

Joo matalempi pultti tilalle.

Kirjoittaja jarim » 29 Heinä 2011, 12:44

Siinä on pidempi akselin päähän tuleva käännettävä osa, vaatii Gen1 osan tilalle. Ja Gen1 99-00 on pääsääntöisesti myös pidempi osa, ts. 01-07 osat toimii.

Edit: olikohan Gen2 toinen optio että vaihtaa matalamman pultin tilalle, joku voisi kumota tai vahvistaa...




Edited By jarim on 1311935549

Kirjoittaja timox » 29 Heinä 2011, 11:15

Mites tuo Gen 2 vaihekaavion kääntö? Vastaa seisontajalan stoppariin.

Kirjoittaja jarim » 29 Heinä 2011, 09:12

Sifterin anturi väliin... :)

Kirjoittaja wiltzu » 29 Heinä 2011, 00:57

Hyvin on kyllä muistanu mihin suuntaan vaihteita pitää nykiä.
Jostain pitää vaan hommata pitempi jatkotappi siihen väliin, nyt poljin on aivan liian ylhäällä...

Kirjoittaja MGa » 28 Heinä 2011, 18:05

wiltzu kirjoitti:
jarim kirjoitti:Onnistuu suoraan. Käännät vain sen vaihdeakselin kalikan alaspäin. Se sopii liikkumaan niiden pulttien välissä ainoastaan yhdessä asennossa, kokeile asentaessa. Sitten vain säädät vaihdepolkimen korkeuden kohdilleen. Helppoa mutta vaivatonta. :)
Jei, näin epäilinkin.
Kiitos varmistuksesta!
Nyt vaan asentaan, ehtii just kuukauden totuttelemaan ennen pohjanmaan ratakierrosta :thumbup:
Kannattaa laittaa aluks teippi johonkin silmien näkyville missä lukee "käännetty kaavio"

Kirjoittaja wiltzu » 27 Heinä 2011, 12:31

jarim kirjoitti:Onnistuu suoraan. Käännät vain sen vaihdeakselin kalikan alaspäin. Se sopii liikkumaan niiden pulttien välissä ainoastaan yhdessä asennossa, kokeile asentaessa. Sitten vain säädät vaihdepolkimen korkeuden kohdilleen. Helppoa mutta vaivatonta. :)
Jei, näin epäilinkin.
Kiitos varmistuksesta!
Nyt vaan asentaan, ehtii just kuukauden totuttelemaan ennen pohjanmaan ratakierrosta :thumbup:

Kirjoittaja jarim » 27 Heinä 2011, 12:30

Onnistuu suoraan. Käännät vain sen vaihdeakselin kalikan alaspäin. Se sopii liikkumaan niiden pulttien välissä ainoastaan yhdessä asennossa, kokeile asentaessa. Sitten vain säädät vaihdepolkimen korkeuden kohdilleen. Helppoa mutta vaivatonta. :)

Kirjoittaja wiltzu » 27 Heinä 2011, 12:21

Mites tuo onnistuu, mahtuuko kääntämään suoraan vai tarviiko jonkun lisäpalikan?
Jos lisäpalikan, niin mistä löytäis?

Ylös