240 leveä takaläski

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: 240 leveä takaläski

Kirjoittaja Jyrkkä » 21 Loka 2011, 10:41

Tilaus 240 setistä laitettu sisään ja katsotaan mitä sieltä lopulta tulee, aikani jenkkifoorumeilta asiasta kyseltyäni päädyin tuohon kokoon. Hintahaitari on melkoinen ja aika niukasti myyjät antavat s-postitse tietoja tuotteistaan joten puhelintakin joutui käyttämään. Tuota leveämpi rengas vaatisi sen "jackshaft" systeemin ja siitä oli aika ristiriitaisia kokemuksia käyttäjillä ja muutama suositteli sen vaihtamaan OSD:een.Hinnat asettuvat suht' kohtuullisiksi kun löytää tuoteen alkulähteille esim,Royaring Toyzien tuotevalikoimissa taitaa olla useampi alihankkija.

Kirjoittaja Jyrkkä » 29 Heinä 2011, 10:40

Tuon joutuu tekemään jos 240:sen keskittää.


http://www.youtube.com/watch?v=CGiwbRct35Q

Kirjoittaja Jyrkkä » 21 Heinä 2011, 10:49

Onko kokemuksia busan orkkisvanteen levityksestä
240:lle renkaalle ?

Kirjoittaja toimeve » 19 Heinä 2011, 22:00

jyka kirjoitti:Vai pelkkää snägärileveilyä

...ja seki on totta, että kyllähän nämä kulkee sen mitä tarttee niillä orkkisputkilla jne jne, mutta joku meitä viehättää kovemmissa äänissä (ja tunteessa että lähtee/kulkee lujempaa)...ihan samalla tavalla kuin pitemmässä swingissä, leveimmissä renkaissa, erikoismaalauksessa, toisenlaisessa satulassa jne jne...enemmän nämä on niitä tunnepuolen juttuja kuin "todellista" kulkuun tms vaikuttavaa...ja hyvä niin :respekt:

edit: tr3 ehtiki jo ennen liki samoja asioita huomioimhan




Edited By toimeve on 1311102107

Kirjoittaja Tr3 » 19 Heinä 2011, 21:55

No eihän noita nyt stripille ja radalle tehä,, huh huh . Eiköhän tuo ole ihan kosmetiikkaa ajettavuuden ehdoilla.
Itse ainakin kelaan lookkia, ei bussista ratapyörää saa tekemälläkään ja henkilökohtaisesti suo suoran tahkoominen ei kiinnosta yhtään. Musta busa on yleis pätevä matkamopo , toki hyvä sellainen . Samoin kun rocket ja diavel omaavat 240 renkaan ja hyvin taipuu mutkiin ..
Jos tuon muutoksen tekisin niin surutta repisin sen pois jos merkittävästi sekalaisessa ajossa heikkenis .. Mut mene ja tiedä , ku en oo ajanu 240 ja stoc pituisella swingillä . Sithän sen tietäis ku kokeilis:laugh:

Vähä kun madallus tai pitkä swingi. Paskahan siitä tulee , jo ihan kokeilematta. Mut pitihän sekin kokeilla ja paskahan se oli :laugh:

Kirjoittaja 106-1251057001 » 19 Heinä 2011, 21:30

Onko tollasesta ylileveestä renkaasta mitään iloa jos nyt ei kiihdytysmopoista puhuta? Vai pelkkää snägärileveilyä
Haittaa luulisi kovasti olevan mopon hallinnassa.
Mitä tehoja vaaditaan että hyödytään yli 190 leveestä takanakista? Ja paljonko sillä lähtee varttimailiajasta?
Eikö mailin vetoihin ole vaihdettu jopa kapeampia renkaita?




Edited By jyka on 1311100463

Kirjoittaja Jyrkkä » 19 Heinä 2011, 14:22

Katsoin dragrace.fi sivuilta 240 swingin +hilujen hinnaksi
n.2500,- ilman vanteita.Ja näytti olevan keskitetty ja todellinen "bolt on", eli ei tarvitse runkoon koskea.
Onko näitä kellään busassa kiinni?? Eli käyttökokemuksia kaivataan.

Kirjoittaja Tr3 » 19 Heinä 2011, 07:50

Noi roaring lelut istuu kuin nyrkki silmään , ja vakiopituinen tuning swingi kaikilla kilkkeillä + vanteet ja renkaat eteen ja taa irtoo 2500 ¤ siis240 levee , itse uskon että tuo 240 on ihan jees ajaa , 300 ois hieno mutta se on liian iso riski pilaa koko mopo. Itse en pidä pitkästä swingistä yhtään

Kirjoittaja Jyrkkä » 18 Heinä 2011, 13:01

Itsekkin tuollaista settiä harkinnut, epäilyttää vain ajo-ominaisuudet niillä malleilla missä takarengas ei pysy keskilinjassa ( halvimmat tietysti ), ja kyllä ne vähän hölmöltä taitaa näyttää. Onko tuo roaring toyz setti keskitettävissä? Ja runkoa taitaa joutua hiukan kaivertelemaan ketjulinjalle sopivaksi ?
Onko ns "varmaa tietoa" ???

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 18 Heinä 2011, 00:16

Rockster kirjoitti:
VeliHölmöK8 kirjoitti:240-leveydelle saa vielä ihan oikeita sporttirenkaita. Kun mennään sen yli, niin oikeasti isoa kovaa ajamisen voinee unohtaa.
Totta tämäkin. Olikos sulla leveämpi perse tuossa omassa vehkeessäs? Muutenhan sitä oli rakenneltu ainakin nätisti.
Noup. Kaverilla sen sijaan on tonnisessa kixussa Roaring Toyzin pitkä swingi 240-renkaalla (se ACS:n Bomber Hellissä ainoa palkittu katepyörä). Käsittääkseni ollut siihen tyytyväinen. Busan iskarin siihen tosin joutu laittamaan, kun orkkis oli liian löysä reilusti pidennettyyn swingiin.

Kirjoittaja mibusa » 17 Heinä 2011, 20:47

330 odottaa tallissa vannetta.voip olla kankea taittaa..

Kirjoittaja Rockster » 17 Heinä 2011, 17:38

VeliHölmöK8 kirjoitti:240-leveydelle saa vielä ihan oikeita sporttirenkaita. Kun mennään sen yli, niin oikeasti isoa kovaa ajamisen voinee unohtaa.
Totta tämäkin. Olikos sulla leveämpi perse tuossa omassa vehkeessäs? Muutenhan sitä oli rakenneltu ainakin nätisti.

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 17 Heinä 2011, 17:27

240-leveydelle saa vielä ihan oikeita sporttirenkaita. Kun mennään sen yli, niin oikeasti isoa kovaa ajamisen voinee unohtaa.

Kirjoittaja Rockster » 17 Heinä 2011, 13:47

Jukkis kirjoitti:Tossa kans miettiny läskipersettä, mutta yli 300.. 240 oikein järkee.. laskin joskus että 1000e ja sentti ois ollu 240.. ja vakio swingiin mnee 200.. mutta katsotaan mitä talvi tua :)
Luulen että tuo yli 300 on jo niin läski, ettei sillä kehtaa edes ajella. Tarkoituksena olis kuitenkin säilyttää ominaisuudet sellaisena, että pyörällä voi edelleen heittää yli 20 kilsan lenkkiä.

Kirjoittaja Jukkis » 17 Heinä 2011, 13:42

Tossa kans miettiny läskipersettä, mutta yli 300.. 240 oikein järkee.. laskin joskus että 1000e ja sentti ois ollu 240.. ja vakio swingiin mnee 200.. mutta katsotaan mitä talvi tua :)



Edited By Jukkis on 1310899418

Ylös