Kirjoittaja Hartsa » 13 Heinä 2011, 19:13
Tämä aihe kun hiukan sivuaa omaa ongelmaani, niin onko kukaan taistellut Gen 2:n kutosen kytkeytymisen kanssa. Laitteella on nyt ajettu n.5000 km ja olen koittanut ratkaista ongelmaa öljy eri öljymerkeillä (Castrol, Mobil, Motul ja Repsoil). Lopputulema on aina sama, eli 6-vaihetta kytkettäessä pitää olla terävänä ja usein nostella sitä tupaan muutamia kertoja että se suostuu kytkeytymään. Käytännössä tämä tarkoittaa että ao. vaihtoa pitää aina varmistella vaihdenäytöltä ja ainakin kenttävedoissa tämä hiukan rassaa.
Kyselee -Hapi-
[color=#000000]Tämä aihe kun hiukan sivuaa omaa ongelmaani, niin onko kukaan taistellut Gen 2:n kutosen kytkeytymisen kanssa. Laitteella on nyt ajettu n.5000 km ja olen koittanut ratkaista ongelmaa öljy eri öljymerkeillä (Castrol, Mobil, Motul ja Repsoil). Lopputulema on aina sama, eli 6-vaihetta kytkettäessä pitää olla terävänä ja usein nostella sitä tupaan muutamia kertoja että se suostuu kytkeytymään. Käytännössä tämä tarkoittaa että ao. vaihtoa pitää aina varmistella vaihdenäytöltä ja ainakin kenttävedoissa tämä hiukan rassaa.
Kyselee -Hapi-[/color]