Jarrupalojen kestävyys - Galluppia aiheesta

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Jarrupalojen kestävyys - Galluppia aiheesta

Kirjoittaja 106-1251057001 » 12 Heinä 2011, 01:09

Orkkisetupalat meni vaihtoon 24tkm huollossa, oli vielä hieman pintaa jäljellä mutta hoituipa samassa huollossa. Takajarrupalat on kuin uudet, eipä sitä tule liiemmin käytettyä.
Nyt edessä on ebaysta tilaamani brembon jarrupalat - enpä huomaa kyllä mitään eroa orkkiksiin :)




Edited By jyka on 1310422242

Kirjoittaja 101-1271744530 » 10 Heinä 2011, 23:24

Rasvailin ketjuja ja pyöritellessäni takarengasta satuin kurkkaamaan takajarrupaloja. Aivan loppu, joten tänään vaihdoin eteen ja taakse EBC:n sintteripalat. Etupaloissa oli alle puolet jäljellä, mittarissa 28151 km.

Kirjoittaja Vesku » 06 Kesä 2011, 22:33

Alkuperäiset takapalat 18500km ja etupalat 42000km. Nyt molemmissa päissä Gafer Sinter Race ja mittarissa 58000km. Ajo pääasiassa tourinkia eikä turhia jarrutuksia :;):

Kirjoittaja Sciensic83 » 06 Kesä 2011, 12:46

Mulla oli tokicon palat edessä 40tkm mittarissa nyt platinium palat tilalle ja jarrut huomattavasti tehokkaammat.
Busassa mitkä palat alkuperäisenä?`

Kirjoittaja same » 06 Kesä 2011, 10:42

Alkuperäiset (0-16)tkm
Lucas sintteri (16-

Alkuperäisissä oli vielä hieman pintaa jäljellä (takan vähän enemmän), mutta ei kait niitä raudoille kannata ajaakkaan.

Kirjoittaja 74-1302205404 » 01 Kesä 2011, 08:21

Takajarrupalat alkuperäiset vaihtoon 16000tkm toinen ihan raudalla...

Ja samalla vaihtelin myös etupalat vaikka niissä nyt se n.1mm olisi vielä pintaa ollut, kuinka lie ensimmäinen omistaja jarrutellut kun noin äkkiä palat menneet... ???

Kirjoittaja Vmatti » 01 Kesä 2011, 06:28

34tkm alkuperäisillä paloilla ja talvella meni Ferodon sintterit alle (eteen) samassa yhteydessä kun teräspunosletkutkin.
Taakse tuli vaihdettua jossain 12tkm paikkeilla eka kerran (EBC) ja 34tkm:ssa ny toisen kerran (Ferodo).

Kirjoittaja 106-1251057001 » 31 Touko 2011, 21:14

23500km mittarissa ja ensiasennuspalaset. Tulee jarruteltua aika paljon vaihteilla :)

Käynpäs tarkistamassa samantien onko niissä vielä pintaa..

Kirjoittaja toimeve » 31 Touko 2011, 20:40

mikä lie 74590-86400=11850 km
Ferodo Sinter -99300=12900 km
Ferodo norm -113928=14628km
Ferodo Sinter -

...tuossa viimesimmät. Eilen vaihatutin ja oli kyllä finaalissa. Yllättävän vähän noilla ajaa...onneksi on tuo excel jossa kaikki huollot/korjaukset/vaihot jne niin eipä jää spekuloinneille varaa. Eilen kun huoltomies kysäsi, niin kerroin että eikhän nuo ole jo reilusti yli 20tkm ajettu. Mutta ei. Näemmä.

Kirjoittaja harris » 03 Heinä 2009, 21:27

vaihdoin eteen sintterit (ebc) kyllä tuli tuntumaa kerralla.alkuperäiset palat 2mm. pintaa jälellä ajettu .19800km. ....k.7 musta tuntuu.....

Kirjoittaja bussikka » 03 Heinä 2009, 20:54

Mä vaihdoin alkuperäisten palojen jälkeen sintterit ja takajarru rupes vinkumaan jarrutettaessa, mistäs moinen...

Kirjoittaja BaTTman » 23 Kesä 2009, 07:07

Nyt alla hieman vajaa 15 tkm ja pitäis orkkispalat vaihtaa.
Käykös noi sintteri palat noihin normi levyihin? ???

edit. Tuolla duellin kuvastossahan se lukikin; älä koskaan vaihda sintrattuja paloja levyihin joissa on ollut orkkis ei-sintratut.
Eli onko suzukin orkkikset sintratut?




Edited By BaTTman on 1245734487

Kirjoittaja busapappa2 » 22 Kesä 2009, 15:52

TeeCay kirjoitti:Edellisessä Bussissa taisi olla 28tkm mittarissa kun lähti muille maille ja siinä vaiheessa oli ensiasennuspalat vielä käytössä. Ei ne tällaisessa 'virkamieskäytössä' mihinkään kulu. :p
Kompataan. 18tkm huolto, eikä tarvetta VIELÄ palojen vaihtoon. :omituinen:

Kirjoittaja jarim » 22 Kesä 2009, 15:49

Cebusa kirjoitti:Sinttereillä ja vakioilla jarrutelleet,

Kummat ovat mielestänne paremmat tuntuman ja jarrutustehon suhteen katukäytössä?
Sinterit.

Kirjoittaja Cebusa » 22 Kesä 2009, 14:49

Sinttereillä ja vakioilla jarrutelleet,

Kummat ovat mielestänne paremmat tuntuman ja jarrutustehon suhteen katukäytössä?

Ylös