Koneen äänet. - Millä kilsoilla alkaa raplatukset?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Koneen äänet. - Millä kilsoilla alkaa raplatukset?

Kirjoittaja 89-1114359877 » 19 Touko 2011, 12:03

-04 on vuosimalli..... Ja olikohan -09 kun säädimme läpät ja se ei paljoakaan auttanut asiaan.
Ps Pc>ssä jotain vikaa ei toimi vieraat kirjaimet toimi.... Mut se on normaalia..



edit by jarim: korjasin äöäöäööäökköset




Edited By jarim on 1305800080

Kirjoittaja jakehaanpää » 19 Touko 2011, 11:12

Itelläni ja varmaan monella muullakin, -00 vuosimalliin tehtiin muustostyö tuohon kiristimeen. Onkos sulla mikä vm kyseessä?

Kirjoittaja hayabusa00 » 19 Touko 2011, 10:55

Läppärunkojen synkronointi kannattaa tarkistaa ! epätasainen tyhjäkäynti vatkaa sitä ketjua myös

Kirjoittaja jarim » 19 Touko 2011, 08:33

Rallattelee aikansa, sitten nokkaketjun kiristin naksahtaa taas hampaan verran kireämmälle ja on hetken aikaa hiljaisempi. Ja tätä kiertoa jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... :)

Kirjoittaja 89-1114359877 » 18 Touko 2011, 23:53

72 tkm suunnilleen takana.. tyhjäkäynnillä nokkaketju rallattaa tyhjäkäynnillä ja pojat odottaa aina vieressä milloin kuuluu pox? Rallatus loppuu kun nostaa kieroksia.

Onko siis kiristimen vaihto turhaa? Ääni ainakin on aika pelottavan kuulonen.. Mutta se on jo pitänyt pitkään.. (Kuulemma iso kone isot äänet)..

Kirjoittaja jarim » 05 Heinä 2006, 23:34

purzzi kirjoitti:Suzukin moottorihan on sillon kunnossa, kun se kuulostaa ihan sepeli-myllyltä...earit korviin ja menoksi kyllä se kestää... :mosh:
Aamen. Tosin olen ollut huomaavinani että viileemmällä kelillä, kuten tänään, käy nätimmin. :baaa:

Kirjoittaja purzzi » 05 Heinä 2006, 22:39

Suzukin moottorihan on sillon kunnossa, kun se kuulostaa ihan sepeli-myllyltä...earit korviin ja menoksi kyllä se kestää... :mosh:

Kirjoittaja jummijammi » 05 Heinä 2006, 21:31

jummijammi kirjoitti:Mullaki -05:ssa reilu parikymppiä lasissa, ja kylmänä (muka) alkanu rallattaa.. Tai sitte alkanu korvien välissä koliseen.. Ei muutaku tulupat syvemmälle korveihin ja hanaa.. :mopo:
Itse itseäni lainaten.. Kytkin pohjassa ei kuulukkaan rallatusta, elikkäs vissiin kytkin sitte ääntää.. Kuulemma aikas normaalia.. :bulb:

Kirjoittaja jarim » 05 Heinä 2006, 17:51

Juker kirjoitti:Asia vilipitön pitänee zekata kumpi kiristin on paikallaan.

Jos epäilemättä kuitenkin on vanha niin onnistuuko siihen heittää uudempaa mallia?

Mitä maksaa jne? Kannattaako edes :oops:
Kuuluu takuuvaihdon piiriin. Erittäin epätodennäköistä että olisi vanhan mallinen paikoillaan.

Kirjoittaja 74-1141384116 » 05 Heinä 2006, 15:40

Asia vilipitön pitänee zekata kumpi kiristin on paikallaan.

Jos epäilemättä kuitenkin on vanha niin onnistuuko siihen heittää uudempaa mallia?

Mitä maksaa jne? Kannattaako edes :oops:

Kirjoittaja Martta » 04 Heinä 2006, 16:52

Meillä kanssa päämekaanikko oli kuulevinaan jotain sivuääniä mun moposta... Tekastiin saman tien 24tkm huolto. Edelleenkin jää välykset minulta tarkastamatta, mutta annastyttönä "tahkon pyörittäminen" onnistuu. :thumbup: Välykset oli kohillaan. Mitäs siinä sitten kun kansi kiinni, omaiset on nähny. :turbobusa:

Kirjoittaja jarim » 04 Heinä 2006, 15:10

Uuden malliseen kiristimeen tulee öljyletku, ts. on öljynpaineella toimiva. Eihän tuo sun pyörä ole edes sisäänajettu, itsellä 59tkm mittarissa ja hienosti toimii! :;):

Kirjoittaja 74-1141384116 » 04 Heinä 2006, 14:19

Joo! Oon kans alannu epäileen tuota korvien väliä kaikista eniten... :omituinen:


Mistäs tuon ketjunkiristimen mallin tunnistaa???

Minkälainen merkitys sillä on, että onko se uus vai vanha?

Kirjoittaja jummijammi » 04 Heinä 2006, 13:26

Mullaki -05:ssa reilu parikymppiä lasissa, ja kylmänä (muka) alkanu rallattaa.. Tai sitte alkanu korvien välissä koliseen.. Ei muutaku tulupat syvemmälle korveihin ja hanaa.. :mopo:



Edited By jummijammi on 1152008797

Kirjoittaja 107-1089231881 » 04 Heinä 2006, 13:09

Nokkaketjun ja kiristimen kans ei kannata hermoilla ennen 100 tkm. Tosin tarkista että mopossasi on uudenmallinen kiristin jos 99-00 mallista on kyse

Ylös