Kirjoittaja Robin » 18 Maalis 2011, 21:23
Laitetaan tännekin
*****************
Robinson Crusoe kirjoitti:Malli: K9
Päivämäärä: 17.8.2010
Missä: Samin autopaja (Sami Vittaniemi)
Lämpötila: 26,4C
Teho/vääntö takapyörältä: 168,7hv/145,5Nm
Koneteho/vääntö: 183,5hv/152,0Nm
Moottoriin tehdyt muutokset: vakio
Putkisto: vakio
Muuta: Sami tehnyt säädöt Ecueditorilla
Kuvat: koneteho, takisteho ja Sami in action
Putkiston vaihdon jälkeen, muuten sama setti:
Malli: K9
Päivämäärä: 11.3.2011
Missä: Samin autopaja (Sami Vittaniemi)
Lämpötila: 22,3C
Koneteho/vääntö: 196,4hv/157,6Nm
Moottoriin tehdyt muutokset: vakio
Putkisto: Akrapovic 4-2-2 kokoränni
Muuta: Sami tehnyt säädöt Ecueditorilla
Väännön lisäys oli aika olematonta, ainaostaan 5,6Nm
Ja sama fillari ilokaasulla:
Malli: K9
Päivämäärä: 11.3.2011
Missä: Samin autopaja (Sami Vittaniemi)
Lämpötila: 21,4C
Koneteho/vääntö: 231,2hv/190,0Nm
Moottoriin tehdyt muutokset: työnnetään ilokaasua yli 8000rpm, muuten vakio
Putkisto: Akrapovic 4-2-2 kokoränni
Muuta: Sami tehnyt säädöt Ecueditorilla
Todisteet: dynolappu
Huomionarvoinen seikka on lämpötilan muutos ja erityisesti ilmankosteus, joka oli viime elokuussa huomattavasti korkeampi kun nyt maaliskuussa.
[color=#000000]Laitetaan tännekin
*****************
[quote="Robinson Crusoe"][b]Malli[/b]: K9
[b]Päivämäärä[/b]: 17.8.2010
[b]Missä[/b]: Samin autopaja (Sami Vittaniemi)
[b]Lämpötila[/b]: 26,4C
[b]Teho/vääntö takapyörältä[/b]: 168,7hv/145,5Nm
[b]Koneteho/vääntö[/b]: 183,5hv/152,0Nm
[b]Moottoriin tehdyt muutokset[/b]: vakio
[b]Putkisto[/b]: vakio
[b]Muuta[/b]: Sami tehnyt säädöt Ecueditorilla
[b]Kuvat[/b]: [url=http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Robinson+Crusoe/K9/penkitys_17_8_2010_web40.jpg.html?g2_imageViewsIndex=1]koneteho[/url], [url=http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Robinson+Crusoe/K9/penkitys_17_8_2010_2_web40.jpg.html?g2_imageViewsIndex=1]takisteho[/url] ja [url=http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Robinson+Crusoe/sekalaisia/17082010008.JPG.html]Sami in action[/url]
[/quote]
Putkiston vaihdon jälkeen, muuten sama setti:
[b]Malli[/b]: K9
[b]Päivämäärä[/b]: 11.3.2011
[b]Missä[/b]: Samin autopaja (Sami Vittaniemi)
[b]Lämpötila[/b]: 22,3C
[b]Koneteho/vääntö[/b]: 196,4hv/157,6Nm
[b]Moottoriin tehdyt muutokset[/b]: vakio
[b]Putkisto[/b]: Akrapovic 4-2-2 kokoränni
[b]Muuta[/b]: Sami tehnyt säädöt Ecueditorilla
Väännön lisäys oli aika olematonta, ainaostaan 5,6Nm :(
Ja sama fillari ilokaasulla:
[b]Malli[/b]: K9
[b]Päivämäärä[/b]: 11.3.2011
[b]Missä[/b]: Samin autopaja (Sami Vittaniemi)
[b]Lämpötila[/b]: 21,4C
[b]Koneteho/vääntö[/b]: 231,2hv/190,0Nm
[b]Moottoriin tehdyt muutokset[/b]: työnnetään ilokaasua yli 8000rpm, muuten vakio
[b]Putkisto[/b]: Akrapovic 4-2-2 kokoränni
[b]Muuta[/b]: Sami tehnyt säädöt Ecueditorilla
Todisteet: [url=http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Robinson+Crusoe/K9/dynolappu_11_3_2011.jpg.html?g2_imageViewsIndex=1]dynolappu[/url]
Huomionarvoinen seikka on lämpötilan muutos ja erityisesti ilmankosteus, joka oli viime elokuussa huomattavasti korkeampi kun nyt maaliskuussa.[/color]