Ei ymmärrä

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ei ymmärrä

Kirjoittaja 83-1175441819 » 22 Touko 2011, 12:41

Aina kannattaa irrottaessa painaa mieleen tahi laittaa paperile missä järjestyksessä purkaa ja tekee mitäkin tai hyvä vinkki on että ottaa digikuvan,,,,

Kirjoittaja BaTTman » 22 Touko 2011, 11:21

No näinhän se meni. Prkl harlikkamiäs oli pistäny letkut väärinpäin. Tosin empä sitä itsekkään huomannut kun tarkistelin... :baaa:
Kyl sie oot guru Jari :bowdown:

Kirjoittaja jarim » 21 Touko 2011, 21:29

Alipainetieto on jostain syystä poskellaan jos käy hyvin IAP anturin liitin irrotettuna. Tarkista vielä kerran että IAP:lle menee nimenomaan letku joka yhdistyy kaikilta neljältä ruiskurungolta yhdeksi. Ja sitten että ko. letku ei ole lytyssä mistään. Syttyykö FI jos annat kaasua pyörän käydessä huonosti? Tyhmä kysymys mutta eihän rungon vieressä olevalle ilmanpaineanturille mene mitään letkua? Siinäkin on samanlainen letkun paikka mitä IAP anturissa.

Kirjoittaja BaTTman » 21 Touko 2011, 20:49

Mikäs vois olla vikana, kun saman homman tein ja sama vika ilmeni...
Se letku kyllä menee MAPille/IAPlle. Liittimen kun ottaa irti niin busa kehrää kuin kissa :O .
Kaikki muut letkut ja liittimet on tarkistettu pariin kertaan ja tuo IAP vähintään viiteen kertaan...

Kirjoittaja Henkka » 08 Touko 2011, 10:22

Näinhän se meni. Mapin letku oli tullut laitettua kiinni sinne ilmanputsarikotelon pohjassa olevaan systeemiin :1087
Kaikkea sitä näemmä sattuu :p

Iso kiitos avusta :respekt:

Kirjoittaja janne » 07 Touko 2011, 23:57

itellä vasta kävi noin, käy niiku tulpan johot väärässä järkässä = mapista letku irti. :1087

Kirjoittaja Henkka » 07 Touko 2011, 23:36

jarim kirjoitti:Tai ota se sähköliitin IAP anturista irti ja katso paraneeko käynti. Siitä syttyy FI mutta se osaa tuossa tapauksessa käyttää "backuppina" olevaa TPS karttaa ja käy ihan ok. Jos käynti tuolla paranee niin alipainetieto IAP anturille on perseellään.

Niin siis IAP = MAP, selvyydeksi.
Tuota pitää huomenna kokeilla.

Kirjoittaja jarim » 07 Touko 2011, 23:17

Tai ota se sähköliitin IAP anturista irti ja katso paraneeko käynti. Siitä syttyy FI mutta se osaa tuossa tapauksessa käyttää "backuppina" olevaa TPS karttaa ja käy ihan ok. Jos käynti tuolla paranee niin alipainetieto IAP anturille on perseellään.

Niin siis IAP = MAP, selvyydeksi.




Edited By jarim on 1304799594

Kirjoittaja Kujo » 07 Touko 2011, 23:07

Tarkista vielä uudemman kerran.

Kirjoittaja Henkka » 07 Touko 2011, 22:38

Ne on tullu kyllä tarkistettua. Kaikki mitkä irti olen ottanut olen takaisin kiinni laittanut.

Kirjoittaja Kujo » 07 Touko 2011, 19:14

Map anturi. Letku irti, pistoke irti tai jotain vastaavaa. Se on siis siinä ilmaboksin vas. takareunassa.

Kirjoittaja Henkka » 07 Touko 2011, 18:47

Nyt ei enään tiedä mikä vika bussiin tuli. Tein normaalia huoltoa eli vaihdoin öljyt ja suodattimen, ilmansuodattimen sekä tulpat. Huollon tehtyä pyörä käyntiin ja käynti päin persettä. No ajattelin että tulpan johdot väärinpäin mutta oikeinhan ne oli joten ajattelin kokeilla toisia tulppia jos vaikka ekassa satsissa olisi ollut yksi huono. Mutta tilanne ei muuttunut mihinkään.
Eli pyörä ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan. Kaasua käänätessä käynti on ihan oikein mutta taas tasa kaasua ei onnistu pitämään kun kierrokset soutaa miten sattuu.
Missä vaan mahtaisi olla vika?
Kuitenkin ennen tuota hulto touhua pyörä kävi ihan oikein, että jotain siinä nyt tuli mokattua, mutta mitä?

Kiitos avuista jo etukäteen.




Edited By Henkka on 1304783277

Ylös