Busa renkaat

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Busa renkaat

Kirjoittaja 109-1336416569 » 10 Touko 2012, 11:57

Timba kirjoitti:Noi Dunlopit on hyvät rinkulat. Ajelin 10tkm moisilla kumeilla ja enemmänkin olis mennyt, mut laitoin euroopan reissua varten uudet Continental attack 2:t, joilla nyt ajettu 6tkm ja takarengas ihan kantikas.

edit: Niin ja onnittelut hyvästä pyörä valinnasta ja WC nistiksi.
Kiitoksia onnitteluista :) Tyytyväinen olen pyörävalintaani.

Kirjoittaja Timba » 10 Touko 2012, 11:22

Noi Dunlopit on hyvät rinkulat. Ajelin 10tkm moisilla kumeilla ja enemmänkin olis mennyt, mut laitoin euroopan reissua varten uudet Continental attack 2:t, joilla nyt ajettu 6tkm ja takarengas ihan kantikas.

edit: Niin ja onnittelut hyvästä pyörä valinnasta ja WC nistiksi.




Edited By Timba on 1336638446

Kirjoittaja 109-1336416569 » 10 Touko 2012, 10:36

Itse asennutin eilen K8 busaan Dunlop Roadsmart Sportmax 2 kumit. Tuntuvat todella asiallisilta rinkuloilta. Pitoa on yllin kyllin mutkaan ajettaessa ja maantiellä kulku on jotenkin pirun tasaista. Tosin verrokkina olivat vanhat loppuun ajetut Michelinit. Ja muutenkin tuo pyörä on minulle vielä uusi tuttavuus, tällä viikolla hommattu. Mutta on kyllä upea laitos. Ei bussia turhaan hehkuteta.:)

Kirjoittaja Snowman » 27 Maalis 2012, 15:32

toimeve kirjoitti:Uskallan väittää, että Pilot Road 2 on aina 2CT, koska Michelinin (valmistajan) sivuilla ei ole erikseen mitään "ilman 2CT teknologiaa" olevaa PR2 mallia.

Joissakin muissa malleissahan on selkiästi (esim Pilot Power) erikseen tuo 2CT maininta ja toinen siis ilman sitä.

edit: ja valmistajan sivuilla ei ole esim. Pilot Road 3:n "otsikkoesittelyssä" mainittu 2CT tekniikkaa, vaikka sellainen noissa renkaissa sitten tarkemmista spekseistä löytyy. Eli vahvistanee sen, että Pilot Road 2 on aina 2CT tekniikkaan perustuva
Tuohon päädyin itekkin..noo ajetaan ne renkaat sitte mitkä tulee.. :p

Kirjoittaja toimeve » 27 Maalis 2012, 12:06

Snowman kirjoitti:Ei auttanu kuuklekaan.. :comp
Eli ongelmahan on se että onko PR2 sama kuin PR2 2ct?
Eivät suomen micheliniillä kertoneet... :p��sein��n:
Reifenkaupassakaan ei kerrota enempää..
Rinkulakauppa

Uskallan väittää, että Pilot Road 2 on aina 2CT, koska Michelinin (valmistajan) sivuilla ei ole erikseen mitään "ilman 2CT teknologiaa" olevaa PR2 mallia.

Joissakin muissa malleissahan on selkiästi (esim Pilot Power) erikseen tuo 2CT maininta ja toinen siis ilman sitä.

edit: ja valmistajan sivuilla ei ole esim. Pilot Road 3:n "otsikkoesittelyssä" mainittu 2CT tekniikkaa, vaikka sellainen noissa renkaissa sitten tarkemmista spekseistä löytyy. Eli vahvistanee sen, että Pilot Road 2 on aina 2CT tekniikkaan perustuva




Edited By toimeve on 1332839369

Kirjoittaja Snowman » 27 Maalis 2012, 11:39

Ei auttanu kuuklekaan.. :comp
Eli ongelmahan on se että onko PR2 sama kuin PR2 2ct?
Eivät suomen micheliniillä kertoneet... :p��sein��n:
Reifenkaupassakaan ei kerrota enempää..
Rinkulakauppa




Edited By Snowman on 1332837862

Kirjoittaja BaTTman » 26 Maalis 2012, 20:02

Kliks

Mr. kuukle on ystäväsi :comp

Kirjoittaja toimeve » 26 Maalis 2012, 16:11

Snowman kirjoitti:Apuva! :)
Kertokaas tyhmälle mitä eroa on Pilot Road 2 ct, d yms..
Kun ei enään tahdo löytyä suoraan Pilot Road 2ct suoraan. Ovatko nuo samoja rinkuloita kun alla olevat PR 2CT??

"D" tarkoittanee tuossa parempaa kantavuutta eli vahvempaa rakennetta (luin tuosta jostain, käytetään ainaki "raskaskeulaisissa" pyörissä, joksi ehkä Busaki luethan). En nyt tähän hättään sitten löytäny sitä tekstiä mistä sen luin...

2CT taas tarkoittaa tuota "kaksikumirakennetta", eli laidoilta pehmeämpi ja keskeltä kovempaa seosta.

edit: ja Pilot Road on eri rengas kuin Pilot Road 2:n 2CT

edit: ja Pilot Power 2CT on sitten vielä ihan erikseen...ota noista sitten selevää




Edited By toimeve on 1332768992

Kirjoittaja Snowman » 26 Maalis 2012, 14:52

Apuva! :)
Kertokaas tyhmälle mitä eroa on Pilot Road 2 ct, d yms..
Kun ei enään tahdo löytyä suoraan Pilot Road 2ct suoraan. Ovatko nuo samoja rinkuloita kun alla olevat PR 2CT??

Kirjoittaja 72-1309976982 » 09 Joulu 2011, 09:04

blackbusa kirjoitti:onko tiedossa hyviä tarjouksia etunen+takanen seteistä mielellään michelin pilotroad2 tai 3??

Rodamotolla näytti olevan road 2 etunen ja takanen yhteensä 245,50¤

road 3 taka 160,09¤ ja etu 113 ¤

Pilot poweria sai 200¤ satsin.. 2ct setti oli 231,50¤

Kirjoittaja blackbusa » 03 Joulu 2011, 07:36

onko tiedossa hyviä tarjouksia etunen+takanen seteistä mielellään michelin pilotroad2 tai 3??

Kirjoittaja toimeve » 30 Loka 2011, 20:08

...ja tämä vaihtaa kans noihin PilotRoad2 tai -3:iin het ens kevväänä...toivottavasti tuo Power One Street kestää vielä penkitykset...oli ihan tautisen hyvä pito siinä, mutta kun ei kestä mittään ja toishaalta omalle ajotyylille "riittää" nuo tourinkikumit ihan hyvin!

edit: siis vaihdan takaisin ko. renkaisiin, niistä kun on neljän kesän ja viien satsin jälkhen erinomasen hyvät kokemukset ja tuntemukset! PR2:lla itte asiassa olen ajanu jo rapiat 60tkm ??? Täytynee tarkistaa excelistä...mutta kait se noin on!




Edited By toimeve on 1319998296

Kirjoittaja Vmatti » 30 Loka 2011, 18:47

Viimeiset kumit busassa oli Pilot Road 3:t - on ne vaan mahtavat renkaat.
Tosin tuntui jotenkin, että toi takanen ei kestä yhtä hyvin kuin PR2. Oisko menty 7tkm ja oli jo aika loppu.

Kirjoittaja java » 30 Loka 2011, 17:39

Juu saman moista liukastelua on tullut bridgestoneilla huomattua. Vesisateella jouduin stoppaamaan useasti liikennevaloihin joten kumit kylmeni huolella. ja sitten ihan maltillisessa kiihdytyksessä motarille lähti perä irti. Takana tuleva auto jätti heti hajurakoa :oops: Nyt on 2000 ajetut pilot road kakkoset alla. Toimivat kuin junan vessa :turbobusa:



Edited By java on 1319989430

Kirjoittaja RHead » 17 Heinä 2011, 21:22

Z6 on kyllä aika kuraa. Ei tiedä milloin pitää.. pääsääntöisesti kun vähänkin rivakemmin kiihdyttää niin heti on takanen irti. Driftaus renkelaksi ihan yees. Ja kestää kyllä suditella, mutta pitoja ei saa hakemallakaan.

Ylös