tehot.........on.........ko - penkitystä

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: tehot.........on.........ko - penkitystä

Kirjoittaja AtteKoo » 04 Heinä 2019, 14:36

Holset hx35W, onko kokemusta?

Ajattelin vihdoin päivittää Mitsun TD05-16g.
En vaan jaksaisi hitsailla hukkaportin paikkaa pakopesään niin ajattelin että tuo W voisi olla sopiva vaihtoehto..

Kirjoittaja mju0288 » 13 Kesä 2018, 22:35

Ahdin vaihtui ja siihen loppui.
Holeshitin cooleri on myös todella iso apu. Ennen sai koko ajan jäähdytellä penkissä ja nyt muutaman kerran. Lämmöt myös putoaa nopeasti. Ja vaikka kone on lähelle 100.astetta niin painekoteloa voi lähmiä kädellä..

Kirjoittaja 1340R86 » 13 Kesä 2018, 16:44

mju0288 kirjoitti:
mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)

Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Olipas pakko kaivella tämä postaus!!!
Eli tilanne 3 sulaneen mäntäsarjan jälkeen on tuo 358 ja vääntöä riittämiin...

Koneessa:
-hx35
- wiseco mäntäsarja,
- vahvempi vetari,
- titaani retkut ja jäykemmät jouset,
- turbosmart portti 0.98bar jousella,
- kiinanveivit,
- laatikko korjattu,
- 0.5 " studit,
- holeshotin cooleri,
- isotuotto bpumppu,
- jajajaja

Ja ahtaa 1.4 bar. Nuin.
Pitkä matka, mutta voimaa tuli se +200...
Hyvä että mäntien sulaminen loppui,
niin paljon muutoksia että tuliko lopulista varmuutta mikä sen
aiheutti ?

Kirjoittaja mju0288 » 12 Kesä 2018, 14:41

mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)

Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Olipas pakko kaivella tämä postaus!!!
Eli tilanne 3 sulaneen mäntäsarjan jälkeen on tuo 358 ja vääntöä riittämiin...

Koneessa:
-hx35
- wiseco mäntäsarja,
- vahvempi vetari,
- titaani retkut ja jäykemmät jouset,
- turbosmart portti 0.98bar jousella,
- kiinanveivit,
- laatikko korjattu,
- 0.5 " studit,
- holeshotin cooleri,
- isotuotto bpumppu,
- jajajaja

Ja ahtaa 1.4 bar. Nuin.
Pitkä matka, mutta voimaa tuli se +200...

Kirjoittaja mju0288 » 11 Kesä 2018, 19:32

358 Samin penkissä.
Hyvin työntää!
Latausongelmaa ilmenee. Antaa 45v laturilta..

Kirjoittaja 1340R86 » 23 Marras 2017, 22:32

Siitä yläkuolokohdan merkistä
tule väkisin mieleen että miten hän
hyvin se kampiakselin anturi on paikallaan

Kirjoittaja snuggles » 21 Marras 2017, 11:54

Joo, se tehtaan YKK merkki on omituisesti hieman pielessä

Kirjoittaja 1340R86 » 20 Marras 2017, 18:07

snuggles kirjoitti:Elikkä meinaat että tämä +30hv ja +26nm tuli niistä nokista ?
Minkä muutoksen teit ?
Aiemin vakiot vaihtui,
webcam nokiin, ape jousiin, titanijousilautasin,
säädetäviin pyöriin,
niiten ajoitus,

siinä sitä tehdessä jäi mieleen että tehtaan yläkuolokohdan merkki olisi ollut ~6astetetta pielessä,
onko muilla havaintoja miten hyvin pitävät paikansa

Ekassa penkitellyssä pientä ihmettelyä kaikki näytää toimivan
mutta tehotlaski edeliseen kokoonpanoon verrattuna
näinkin vähistä tehoista saa tehokaasti vähenettyä ~100hv
kun käntelle pakonokan aamuyön tunteinan väärään suuntaan,

kärräys takaisin tallille ja vaihtuneiden osien asenuksen tarkistus paljasti syyn pako nokka pielessä eli syy oli nenäntakan :)

uudellen samille niin sitten tuli tuo käppyrä
vielä jäi se vipotus tuonne ylös ja rajoitimen puutumien peliin etuajassa,
(hyvän käppyrän sami sai kovalla työllä tehtyä vaikka kaikki osat ei ihan kohdallan ollut)
sille ilmeisesti on syy kampiakselin ja nokan singnalien sycronit
ainakin olivat pielessä oskilloskoopila katsotunan
niiden säätelyn jälkeen ei ole uudellen käyty penkissä
että näkisi vaikutuksen

Kirjoittaja snuggles » 19 Marras 2017, 22:55

Elikkä meinaat että tämä +30hv ja +26nm tuli niistä nokista ?
Minkä muutoksen teit ?

Kirjoittaja 1340R86 » 19 Marras 2017, 22:30

Sama Samin penkki,
sama kone nokat vaihdettu +30hv +26nm
316hv 278nm
Kuva

~8700rpm eteenpäin käppyrässä
vielä rautapuolesta(oletettavasti) johtuvaa heittelyä

Kirjoittaja mju0288 » 13 Touko 2017, 08:40

juu-zo kirjoitti:Vittaniemen penkistä 176,7hp/10016rpm ja 140,8Nm/6891rpm. Ilmeisesti ihan ok tulos -05 mallin 77tkm ajetulle. Pyörässä k&n filtteri, airbox mox, pair tukittu ja micronin 4-2-1 putki hindlen vaimentimella.
Onpas hyvät lukemat!! :thumbup:

Kirjoittaja juu-zo » 09 Touko 2017, 13:25

Vittaniemen penkistä 176,7hp/10016rpm ja 140,8Nm/6891rpm. Ilmeisesti ihan ok tulos -05 mallin 77tkm ajetulle. Pyörässä k&n filtteri, airbox mox, pair tukittu ja micronin 4-2-1 putki hindlen vaimentimella.



Edited By juu-zo on 1494325558

Kirjoittaja mju0288 » 28 Helmi 2017, 18:47

Tänään Vittaniemen penkissä 275hp/10129 ja 244nm/7530.
1.1 bar. Bensansyötössä ja kipinässä vähän ongelmaa. Riittää kuitenkin motarin rampista lähtiessä.

Kirjoittaja mju0288 » 19 Loka 2016, 17:21

Onpa hyvä. Mul o 1.5 bar jousi tialissa...

Mitäs muuta bussille oli tehty? Ei ihan ahtimen vaihdolla päästä tonne!! :laugh:

Kirjoittaja zeta1 » 19 Loka 2016, 16:02

mju0288 kirjoitti:
AtteKoo kirjoitti:Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
Joo.
hx35 huilaa keulassa. Ja kone jälleen kasattu. Metanoliruiskutus tulee myös. En ole ehtiny vielä ratkoa öljynjäähyä, eli tilata laminovaa. Katotaas ny. Penkkiin mennään varmaan joulukuussa. Isolla putkella....
kaikki oikeastaan meni vaihtoon, tialin hukkis tuli portattua pakopesään, proturbon 50mm hukkis ja uudet painelinjat.

Jos tämä keitos sulaa, niin sitten on ecussa joku vtun killeribugi, mikä sulattaa kattilan...
Kajaanissa oli penkissä busa hx35:lla varustettu ja näytti toimivan ihan hemmetin hyvin. 428hv työnsi sutien. Painetta väitti olevan 1.2bar, heräs kyllä hienosti.

Ylös