Ecueditor.com kuulumisia 2011 - ...luistonesto ja lähtöpärrä...

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ecueditor.com kuulumisia 2011 - ...luistonesto ja lähtöpärrä...

Kirjoittaja Snowman » 23 Touko 2011, 22:03

Bugi up

Kirjoittaja 106-1251057001 » 17 Touko 2011, 11:55

Leikin vaihteeksi ecueditorilla kun quickshifter piti aktivoida. Loistava softa Kiitos kehittäjille taas kerran..

Kysytääs vielä täällä kun tietäjiä piisaa:

Kysymys: Jos haluan logittaa AFR-tietoja, onko PAIR pakko tukkia fyysisesti vai riittääkö että sen disabloi ecueditorilla?
Riittääkö tukkimiseen pelkästään joku tuke tiettyyn letkunpätkään, tyyliin rutista letkunpätkä X kasaan? Vai riittääkö pelkkä letkuntukinta ilman ecueditordisablointia? Vinkkejä otetaan vastaan..
Pyöränä k8 bussi

Kirjoittaja PetriK » 26 Helmi 2011, 02:30

Tällaisiakin kuulumisia olisi... että kokeillaan laajentumista suzukiperheen muihinkin jäseniin joissa on sama uudempi teknologia kuin myös gen2:ssa.

http://www.youtube.com/watch?v=couuvgYLAwk

http://www.facebook.com/ecueditorcom

Kirjoittaja snuggles » 19 Helmi 2011, 19:14

busajasa kirjoitti:Kyllä G1:eenkin olisi tarkoitus rustailla pikku juttuja. Ei kylläkään taidot riitä ihan näin mittaviin systeemeihin, mutta on siellä kehitystä sielläkin.
Mitä muuta on vireillä ku kiekkarajan nosto ?

Kirjoittaja 83-1175441819 » 19 Helmi 2011, 12:02

Gen 2 joku törky tehopiikki ei olisi paha, ei täällä kuitenkaan kaikki turboilla aja,eikä kaikille koskaan edes tule,,, Mahdoton tehtävä mutta ainoa joka sen voi tehdä on yksi ihminen, vai onko mahdotonta?
Tässä haastetta,,,,




Edited By Snake on 1298110444

Kirjoittaja villeh » 13 Helmi 2011, 08:24

PetriK kirjoitti:No jaa - nyt ei muistu mieleen että mulla olisi ollut gen1 ahtopuolen rojektia mielessä muuta kuin sensoreita hämäämällä. Joitain huhuja olen kuullut että jossain päin oltaisiin siirtymässä gen2 sähköihin ahtojen kanssa.
Olen kanssa nämä huhut kuullu, ja no kuiteskin monta ahdettua Gen ykköstäkin on maailmassa, taitaa Gen 2 sähöt loppuu kesken...

Kirjoittaja gsxr » 13 Helmi 2011, 00:09

busajasa kirjoitti:
PetriK kirjoitti:
minizz66 kirjoitti::bowdown:

Onkos Gen1:seen turha odotella mitään uutta vai onko siinä tullut jo rajat vastaan?

JaSa:ta voi kyselllä gen1 juttuja...

Kyllä G1:eenkin olisi tarkoitus rustailla pikku juttuja. Ei kylläkään taidot riitä ihan näin mittaviin systeemeihin, mutta on siellä kehitystä sielläkin.

:thumbup: :kippis: :thumbup:

Kirjoittaja PetriK » 12 Helmi 2011, 20:26

Röhnö kirjoitti:Oliko joku jo meillä tai maailmalla vertaillut, että 03-07 Gen1 pyörijästä saisi yhden nastan pois jyrsimällä Gen2 -yhteensopivan?

Mikäli tähän ei ole vielä varmuutta, niin jos jollakulla on pk-seudulla kone auki tai gen2 pyörijä pöydällä, niin pistäkää viestiä, voisin käydä tekemässä vertailun.

Toki voi tarjota gen2 pyörijää ostettavaksikin.
Taisi mennä ihan pelkästään jyrsimällä... siellä ecuhackissä on juttua ja kuviakin.

Kirjoittaja PetriK » 12 Helmi 2011, 20:25

No jaa - nyt ei muistu mieleen että mulla olisi ollut gen1 ahtopuolen rojektia mielessä muuta kuin sensoreita hämäämällä. Joitain huhuja olen kuullut että jossain päin oltaisiin siirtymässä gen2 sähköihin ahtojen kanssa.

Kirjoittaja villeh » 12 Helmi 2011, 20:19

Eli ahtopuolen Gen 1 rojektit on haudattu???

Kirjoittaja busajasa » 30 Tammi 2011, 22:07

Titaani kirjoitti:
busajasa kirjoitti:
PetriK kirjoitti:
JaSa:ta voi kyselllä gen1 juttuja...

Kyllä G1:eenkin olisi tarkoitus rustailla pikku juttuja. Ei kylläkään taidot riitä ihan näin mittaviin systeemeihin, mutta on siellä kehitystä sielläkin.

Lähinnä se rajoittimen nosto Gen1 vielä nykyistä nostettua ylemmäs kiinnostaa.
Testissä tällä hetkellä Jenkkilässä - 12800rpm on max jonka voisi ilman isompia kikkailuja saada.

Kirjoittaja 82-1232688863 » 30 Tammi 2011, 21:34

Oliko joku jo meillä tai maailmalla vertaillut, että 03-07 Gen1 pyörijästä saisi yhden nastan pois jyrsimällä Gen2 -yhteensopivan?

Mikäli tähän ei ole vielä varmuutta, niin jos jollakulla on pk-seudulla kone auki tai gen2 pyörijä pöydällä, niin pistäkää viestiä, voisin käydä tekemässä vertailun.

Toki voi tarjota gen2 pyörijää ostettavaksikin.

Kirjoittaja Titaani » 30 Tammi 2011, 21:30

busajasa kirjoitti:
PetriK kirjoitti:
minizz66 kirjoitti::bowdown:

Onkos Gen1:seen turha odotella mitään uutta vai onko siinä tullut jo rajat vastaan?

JaSa:ta voi kyselllä gen1 juttuja...

Kyllä G1:eenkin olisi tarkoitus rustailla pikku juttuja. Ei kylläkään taidot riitä ihan näin mittaviin systeemeihin, mutta on siellä kehitystä sielläkin.
Lähinnä se rajoittimen nosto Gen1 vielä nykyistä nostettua ylemmäs kiinnostaa.

Kirjoittaja Jaku » 30 Tammi 2011, 21:17

busajasa kirjoitti:
PetriK kirjoitti:
minizz66 kirjoitti::bowdown:

Onkos Gen1:seen turha odotella mitään uutta vai onko siinä tullut jo rajat vastaan?

JaSa:ta voi kyselllä gen1 juttuja...

Kyllä G1:eenkin olisi tarkoitus rustailla pikku juttuja. Ei kylläkään taidot riitä ihan näin mittaviin systeemeihin, mutta on siellä kehitystä sielläkin.
:mosh: :thumbup:

Kirjoittaja busajasa » 30 Tammi 2011, 20:19

PetriK kirjoitti:
minizz66 kirjoitti::bowdown:

Onkos Gen1:seen turha odotella mitään uutta vai onko siinä tullut jo rajat vastaan?

JaSa:ta voi kyselllä gen1 juttuja...
Kyllä G1:eenkin olisi tarkoitus rustailla pikku juttuja. Ei kylläkään taidot riitä ihan näin mittaviin systeemeihin, mutta on siellä kehitystä sielläkin.

Ylös