Kirjoittaja BussiJussi » 08 Joulu 2005, 11:46
MGa kirjoitti:Mulla lähes vakio eli pelkillä Micronin slipareilla tuli Korpiahon penkissä 159heppaa takaselta.
Onko muilla muuten kokemuksia Erkka Korpiahon tai O. Reimanin penkeistä?
Mites tästä eteenpäin kannattaisi jatkaa kun tuo tehohan tunnetusti maksaa ja sitä pätäkkää ei kauheesti löydy.
K&N suodatin on tulossa mites vielä pair pois ja meinasin tuota vakiokäyrästön muokkausta tuohon 4-2-1 muotoon?
Onko muuten uudemmissa putkistoissa muuta eroo noihin vanhempiin ku nätimpi kromin kiilto ja saisko ton vanhemman mallin mustan joteskin kiiltämään vähän kivemmin
Senverran kokemusta Erkan penkistä, että antoi suunnilleen saman tuloksen, kuin Viaberin penkki. Kyseessä ei busa, vaan entinen Jammu. Erkan penkki antoi 136hp, Viaber 132hp. Jos et turboa laita, maksaa vaparin viritys jonkunverran tosta eteenpäin. Kokoputkistolla tod.näköisesti tehoa ois lähtenyt n. 5hp lisää, kun alkukäyrät ei ahista. Yoshin nokat maksaa 1038,- ovh. Pairin poisto ei vaikuta (tietääkseni) tehoon, mutta painoa vähän säästyy. Ilmansuodatin mod. antaa kans muutaman lisähepan, luultavasti. Mutta KUNNOLLA toimiakseen vaatii pc:n kanss, joka taas maksaa 400,- ovh.
Käytettynä, jos saa pukiston, nokat, ja pc:n, saat n.180hp, reilulla 2000eurolla. Siitä eteenpäin joudut, isontamaan kuutiota, ja venttillejä, joka työnä iso, jos ei omat taidot riitä. Ja maksaa tietysti rahaa. Omia putkistoja muokkaukksen alla busanisteilla, tuloksia odotellaan!! Muistutukseksi vielä: Pakoputken vaihto pudottaa pyörän painoa n. 10kg, joka tarkoittaa, melkein yhtäpaljon hevosvoimia lisää!
:p
[color=#000000][quote="MGa"]Mulla lähes vakio eli pelkillä Micronin slipareilla tuli Korpiahon penkissä 159heppaa takaselta.
Onko muilla muuten kokemuksia Erkka Korpiahon tai O. Reimanin penkeistä?
Mites tästä eteenpäin kannattaisi jatkaa kun tuo tehohan tunnetusti maksaa ja sitä pätäkkää ei kauheesti löydy.
K&N suodatin on tulossa mites vielä pair pois ja meinasin tuota vakiokäyrästön muokkausta tuohon 4-2-1 muotoon?
Onko muuten uudemmissa putkistoissa muuta eroo noihin vanhempiin ku nätimpi kromin kiilto ja saisko ton vanhemman mallin mustan joteskin kiiltämään vähän kivemmin :D[/quote]
Senverran kokemusta Erkan penkistä, että antoi suunnilleen saman tuloksen, kuin Viaberin penkki. Kyseessä ei busa, vaan entinen Jammu. Erkan penkki antoi 136hp, Viaber 132hp. Jos et turboa laita, maksaa vaparin viritys jonkunverran tosta eteenpäin. Kokoputkistolla tod.näköisesti tehoa ois lähtenyt n. 5hp lisää, kun alkukäyrät ei ahista. Yoshin nokat maksaa 1038,- ovh. Pairin poisto ei vaikuta (tietääkseni) tehoon, mutta painoa vähän säästyy. Ilmansuodatin mod. antaa kans muutaman lisähepan, luultavasti. Mutta KUNNOLLA toimiakseen vaatii pc:n kanss, joka taas maksaa 400,- ovh.
Käytettynä, jos saa pukiston, nokat, ja pc:n, saat n.180hp, reilulla 2000eurolla. Siitä eteenpäin joudut, isontamaan kuutiota, ja venttillejä, joka työnä iso, jos ei omat taidot riitä. Ja maksaa tietysti rahaa. Omia putkistoja muokkaukksen alla busanisteilla, tuloksia odotellaan!! Muistutukseksi vielä: Pakoputken vaihto pudottaa pyörän painoa n. 10kg, joka tarkoittaa, melkein yhtäpaljon hevosvoimia lisää!
:p[/color]