Paljonko on löytynyt tehoa?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Paljonko on löytynyt tehoa?

Kirjoittaja 112-1115653992 » 19 Joulu 2005, 00:11

vm.01 micron full race,k&n,pcIII 172.2hv ja 161.77nm takikselta by bikefox lukemat nyt on :D mutta aika paljo hajontaa ku vertaa muihin samassa jakkarassa ajettuihin/säädettyihin. sama mopo ennen pc:n asennusta 167.9hv ja 147.5nm aika ja paikka sama ??? tästä ei pääse ku eteenpäin :laugh:

Kirjoittaja MGa » 17 Joulu 2005, 15:16

Martta kirjoitti:Valitettavasti minulta on kielletty jopa ketjujen rasvaus :shocked: Kuulemma teen sen liian hyvin vanteita myöten. :glare:

Eikös ne vanteetki kuulu voidella :D
Noin mullaki aina menee :thumbdown:

Kirjoittaja 103-1116517908 » 17 Joulu 2005, 08:53

Martta kirjoitti:Valitettavasti minulta on kielletty jopa ketjujen rasvaus :shocked: Kuulemma teen sen liian hyvin vanteita myöten. :glare:
*reps*

:D :D

Kirjoittaja Martta » 16 Joulu 2005, 20:47

BussiJussi kirjoitti:pssst, laita 41 takaratas, niin menee!!!

:p :p Silloin laskennallinen huippunopeus 304! Jaksaa mennä paremmin, kui vakio välityksellä! Tai sittte 18 eteen, ja 5 vaihteella 303, jää yx vaihto pois! Lähöissä tietty hävii vähän!?
Emmä tiedä. Tiimipäällikkö tekee päätöksen suunnittelupäälikön kanssa. Mekaanikko tekee annettujen ohjeiden mukaan asennukset ja huollot. :respekt:

Valitettavasti minulta on kielletty jopa ketjujen rasvaus :shocked: Kuulemma teen sen liian hyvin vanteita myöten. :glare:

Kirjoittaja BussiJussi » 16 Joulu 2005, 20:31

Martta kirjoitti:
akseli kirjoitti:Martta ja micronit jyrää :thumbup: 300 on taas vaarassa :kippis:

Ei ei ja vielä kerran ei :D

"Martta"-Busasta tehdään ensin vakio. :offtopic:

:shocked: Katotaan jaksaako se viedä yli kolmensaan, jos ei niin :pääseinään: :mopo: :vilkutus: :kusi: :pylly:
pssst, laita 41 takaratas, niin menee!!!

:p :p Silloin laskennallinen huippunopeus 304! Jaksaa mennä paremmin, kui vakio välityksellä! Tai sittte 18 eteen, ja 5 vaihteella 303, jää yx vaihto pois! Lähöissä tietty hävii vähän!?

Kirjoittaja Martta » 16 Joulu 2005, 20:24

akseli kirjoitti:Martta ja micronit jyrää :thumbup: 300 on taas vaarassa :kippis:

Ei ei ja vielä kerran ei :D

"Martta"-Busasta tehdään ensin vakio. :offtopic:

:shocked: Katotaan jaksaako se viedä yli kolmensaan, jos ei niin :pääseinään: :mopo: :vilkutus: :kusi: :pylly:

Kirjoittaja akseli » 15 Joulu 2005, 19:06

Martta ja micronit jyrää :thumbup: 300 on taas vaarassa :kippis:

Kirjoittaja Martta » 14 Joulu 2005, 22:37

Viaberilla mitattu Micronin slipareilla 14.12.2005.

Outo juttu, tulos hämmästyttää vieläkin!

163.9hv/9925 rpm 135.4Nm/6915 rpm

Kirjoittaja jummijammi » 14 Joulu 2005, 12:45

kajbusa kirjoitti:Ajovalopoltin ja peilit irroitettuna, kuuppa asennettuna ja 0,5bar rengaspaineilla 245hv ja 194 Nm... :D :D
Nyt jo ehkä mun vakiokin saattas jäädä... :laugh: :respekt:

Kirjoittaja busa00 » 13 Joulu 2005, 21:41

:bowdown: :respekt: :thumbup:
Kunnioittevat tulokset..."KYLLÄ LÄHTEE"!!!
Mitähän olis tulokset ollu jos ois vielä ilmanputsari modattuna..... :baaa: :D

Kirjoittaja kajbusa » 13 Joulu 2005, 20:26

Ajovalopoltin ja peilit irroitettuna, kuuppa asennettuna ja 0,5bar rengaspaineilla 245hv ja 194 Nm... :D :D

Kirjoittaja BussiJussi » 08 Joulu 2005, 11:46

MGa kirjoitti:Mulla lähes vakio eli pelkillä Micronin slipareilla tuli Korpiahon penkissä 159heppaa takaselta.
Onko muilla muuten kokemuksia Erkka Korpiahon tai O. Reimanin penkeistä?
Mites tästä eteenpäin kannattaisi jatkaa kun tuo tehohan tunnetusti maksaa ja sitä pätäkkää ei kauheesti löydy.
K&N suodatin on tulossa mites vielä pair pois ja meinasin tuota vakiokäyrästön muokkausta tuohon 4-2-1 muotoon?
Onko muuten uudemmissa putkistoissa muuta eroo noihin vanhempiin ku nätimpi kromin kiilto ja saisko ton vanhemman mallin mustan joteskin kiiltämään vähän kivemmin :D

Senverran kokemusta Erkan penkistä, että antoi suunnilleen saman tuloksen, kuin Viaberin penkki. Kyseessä ei busa, vaan entinen Jammu. Erkan penkki antoi 136hp, Viaber 132hp. Jos et turboa laita, maksaa vaparin viritys jonkunverran tosta eteenpäin. Kokoputkistolla tod.näköisesti tehoa ois lähtenyt n. 5hp lisää, kun alkukäyrät ei ahista. Yoshin nokat maksaa 1038,- ovh. Pairin poisto ei vaikuta (tietääkseni) tehoon, mutta painoa vähän säästyy. Ilmansuodatin mod. antaa kans muutaman lisähepan, luultavasti. Mutta KUNNOLLA toimiakseen vaatii pc:n kanss, joka taas maksaa 400,- ovh.
Käytettynä, jos saa pukiston, nokat, ja pc:n, saat n.180hp, reilulla 2000eurolla. Siitä eteenpäin joudut, isontamaan kuutiota, ja venttillejä, joka työnä iso, jos ei omat taidot riitä. Ja maksaa tietysti rahaa. Omia putkistoja muokkaukksen alla busanisteilla, tuloksia odotellaan!! Muistutukseksi vielä: Pakoputken vaihto pudottaa pyörän painoa n. 10kg, joka tarkoittaa, melkein yhtäpaljon hevosvoimia lisää!


:p

Kirjoittaja Kujo » 05 Joulu 2005, 13:35

Vanhemman mallin pakosarjassa oikean puoleinen "väliputki" ennen vaimentajaa on kiinteästi pakosarjassa, uudemmassa pakosarja päättyy molemmin puolin moottorin taakse.

Kirjoittaja MGa » 05 Joulu 2005, 13:21

Mulla lähes vakio eli pelkillä Micronin slipareilla tuli Korpiahon penkissä 159heppaa takaselta.
Onko muilla muuten kokemuksia Erkka Korpiahon tai O. Reimanin penkeistä?
Mites tästä eteenpäin kannattaisi jatkaa kun tuo tehohan tunnetusti maksaa ja sitä pätäkkää ei kauheesti löydy.
K&N suodatin on tulossa mites vielä pair pois ja meinasin tuota vakiokäyrästön muokkausta tuohon 4-2-1 muotoon?
Onko muuten uudemmissa putkistoissa muuta eroo noihin vanhempiin ku nätimpi kromin kiilto ja saisko ton vanhemman mallin mustan joteskin kiiltämään vähän kivemmin :D

Kirjoittaja Sepe » 05 Joulu 2005, 11:32

jarim kirjoitti:Ei ihan Joensuun kentällä mutta... anyway, been there, done that: http://www.hiekkalaatikko.org/300.jpg :p Ei siihen nokkia ja muuta tartte. :;):
Oisit vähän enemmän virittänyt sitä Sigmaa niin olis mennyt sen 200 mailiakin. :D

Ylös