Miten vaihtaa kytkinneste

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Miten vaihtaa kytkinneste

Kirjoittaja jakehaanpää » 02 Loka 2010, 18:40

VeliHölmöK8 kirjoitti: Tätä siis itsekkin tarkoitin...

Näimpä kirjuutit :kippis:

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 02 Loka 2010, 11:52

jakehaanpää kirjoitti:Omasta mielestä ns "läpijuoksutus" on selkein, ei tarvi ilmauksen kans ihmetellä. Lisää siis säiliöön uutta ennen kuin menee kokonaa tyhjäksi ja sit ku alapäästä tulee pelkkää kirkasta nii se on siinä. Saattaa jonkin verran mennä ns hukkaan, mut ei paljoa.
Tätä siis itsekkin tarkoitin. Hukkaan menee tavaraa joo, mutta jos pitää kiireestä tai muusta johtuen onnistua kerralla ja vielä kohtuu ajassa, niin näin juuri.

Kirjoittaja jakehaanpää » 02 Loka 2010, 11:15

Omasta mielestä ns "läpijuoksutus" on selkein, ei tarvi ilmauksen kans ihmetellä. Lisää siis säiliöön uutta ennen kuin menee kokonaa tyhjäksi ja sit ku alapäästä tulee pelkkää kirkasta nii se on siinä. Saattaa jonkin verran mennä ns hukkaan, mut ei paljoa.

Kirjoittaja blackbusa » 02 Loka 2010, 10:06

näyttäs olevan tummaa tavaraa toi omankin gen2 busan kytkinneste, talven aikana pitäs vaihtaa mut onko sama homma kun gen1 eli se laippa tsydeemi sinne kytkimeen??

Kirjoittaja 112-1281900895 » 25 Elo 2010, 04:29

Kiitoksia neuvosta.
Ei tarvii ruveta etsimään sen kummempia alipaineen tekijöitä.

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 24 Elo 2010, 18:21

Joo aikamoiseksi kokikseksi menee myös gen2:ssa :kusi:

Itse laitoin ensin letkun työsylinterin ilmausruuviin kiinni
niin, että se istui siinä todella tiukkaan. Letkua joutui ensin hiemen venettytelemään. Sitten todella iso injektioruisku letkuun kiinni. Ylhäälle uutta nestettä säiliöön ja alhaalta imien vanhaa pois, niin varovasti, että ei tule ilmakuplia. Itse asiassa ei tartte edes imeä, sillä ruisku tuntui täyttyvän, kun vain kaatoi ylhäältä uutta lientä. Sitä sai sitten kaadellakin melkein pullollisen ennen kuin läpi asti tuli kirkasta nestettä. Tuli siis työsylinteri huuhdeltua varsin perusteellisesti. Lisäksi putsasin ulkopuolelta työsylinterin ja eturattaan kopan huolellisesti.

Kirjoittaja 112-1281900895 » 22 Elo 2010, 21:01

Eli k8 busasta on kytkinneste mennyt aika tummaksi.
Tarviiko kytkinnesteen vaihdossa alipainetta vai miten olette vaihelleet?

Ylös