Kytkin ja jarrukahvat - Gen1-gen2

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Kytkin ja jarrukahvat - Gen1-gen2

Kirjoittaja HurR1cane » 03 Heinä 2013, 00:02

Kiinanpazzoilla (Gen1) ilmeni sellainen, ettei kytkimen pääsylinterin tappi ilmeisesti palautunut aivan samaan mittaan kytkin vapautettuna kuin orkkiskahvalla. Pieni luisto ilmeni kiihdyttäessä korkeammilla kiekoilla, orkkiskahvalla ei tuollaisesta tietoakaan. Hioin muutaman millin kahvasta pois, niin pääsee tappi tarpeeksi ulos vapautettaessa. Nyt pelaa eikä luistele, tod näk kyse oli tuosta pienestä heitosta mittoissa verrattuna orkkiskahvaan.



Edited By HurR1cane on 1372880235

Kirjoittaja kiitokori » 02 Heinä 2013, 21:47

ei käynnisty mopo kun on kytkinkahva asennossa 1 tai 2, muutenhan noi on hintansa väärtti.

Kirjoittaja waiski10 » 02 Heinä 2013, 21:03

Samoin kävi meikäläiselläkin mutta kun puristaa vaan niin kyllä se lämpökahva antaa periksi.

Kirjoittaja Lizard » 02 Heinä 2013, 20:57

Juker kirjoitti:Oma kokemus netti kahvoista, kun ei pyörä yllätys yllätys käynnistynyt..

Hetken piti ihmetellä, että mitä peeveliä, kun oli muutakin remppaa tullut samalla kertaa.

Sähkökaavioita lukemalla sitten selvisi, että sinne kahvan microkytkimelle se sitten jäi vika.

4mm roööri ja sen verran syvä, että saa jengaa väännettyä tai sitte jengat avaava ruuvi lukitteen kanssa pohjaan saakka kiinni.
Smirkelillä siivua sitten poies, että alkaa sopivasti ottamaan ja pysyy se microkytkin ehjänä.
Ostin samat ite aikoinaan, sama ilmiö itselläkin eli mikrokytkin ei yllä viimeisessä asennossa mut no hätä kun on tällaiset tumppusormet. Tuo viimeinen asento toimii hienosti ajonestolaitteena. Ei vaadittavia toimenpiteitä.

Kirjoittaja kiitokori » 02 Heinä 2013, 17:41

Tilasin ja tuli kahdessa viikossa. Siis 23,51 euroo,rahti ilmainen!
Asiallisen näköiset, täytyy panna paikoilleen. Jos ei pelitä niin käytän turskapilkkinä. :)

Kirjoittaja karkka » 13 Kesä 2013, 07:20

Onkos porukalla ollut ongelmia kytkimen vapautumisen kanssa noiden Kiinan kahvojen kanssa?
Ite huomas asennuksen jälkeen, että kun vähän moottori lämpenee niin ei tahdo vapauttaa kytkintä heti.




Edited By karkka on 1371097251

Kirjoittaja karkka » 23 Touko 2013, 12:46

Kokeeksi tuli pistettyä näistä tilaus sisään. Hinta ei kyllä päätä huimaa.

Kirjoittaja 74-1141384116 » 30 Touko 2012, 08:58

Oma kokemus netti kahvoista, kun ei pyörä yllätys yllätys käynnistynyt..

Hetken piti ihmetellä, että mitä peeveliä, kun oli muutakin remppaa tullut samalla kertaa.

Sähkökaavioita lukemalla sitten selvisi, että sinne kahvan microkytkimelle se sitten jäi vika.

4mm roööri ja sen verran syvä, että saa jengaa väännettyä tai sitte jengat avaava ruuvi lukitteen kanssa pohjaan saakka kiinni.
Smirkelillä siivua sitten poies, että alkaa sopivasti ottamaan ja pysyy se microkytkin ehjänä.

Kirjoittaja 74-1238132897 » 19 Marras 2011, 11:26

Hyvin on 2wheelsin kahvat pelanneet myös gen2:ssa. Ainoa miinus on mustan värin lievä haalistuminen auringossa. Ei tuo itseäni kuitenkaan isommin häiritse varsinkin kahvojen hinta huomioiden.

Kirjoittaja 72-1309976982 » 17 Marras 2011, 00:53

Ok, hyvä juttu. Onko siis maailmankirjat sekaisin ja kerrankin on löytynyt halpa ja hyvä! :thumbup: Täytyy siis tilata, koska yhtään metriä en suostu vakio kahvoilla enää ajamaan :D

Kirjoittaja jarim » 16 Marras 2011, 22:18

Gen1 kesän ollu paikoillaan, ei valittamista. :)

Kirjoittaja 72-1309976982 » 16 Marras 2011, 21:17

Mites porukalla on the2wheelsin kahvat pelanneet, vielläkö ollaan tyytyväisiä? Lyhyitä kahvoja haaveillut ja taitaa shortyt mennä tilaukseen. Busan vakiokahvat kun on minulle yks pain in the ass.

Kirjoittaja 95-1247503041 » 11 Touko 2011, 16:30

Samaten nuo 2wheelsin kahvat itsellä, sovittelin paikoilleen, istu ihan ok, mikrokytkin tarvitsee korotuspalan jos käyttää 1-2 asetusta.

Epoksilla joku 2mm paksu metallipala kiinni vai onko parempia ideoita?

Tosiaan ruuvit saa kiristää ja laittaa loctitet kierteisiin ihan varmuuden vuoksi, mutta minkä kokoinen on tuo mutteri kun 7mm liian pieni ja 8mm liian iso? Tuumakoko varmaan mutta mikä?

edit: 9/32 = 7.1438mm tai 5/16 = 7.9375mm, kaippa se on rautakauppaan mentävä ostaa pikkanen hylsy :p




Edited By _paffa on 1305120899

Kirjoittaja Snowman » 30 Huhti 2011, 17:29

Heps eilen illalla sain kahvat asennettua. Hyvin pelittää kiinanihmeet. :D eivätkä tosiaan ole sen kummemmat kuin kalliimmat paitsi ettei lue valmistuttajan nimeä.
Tosiaan hieman ottaa jarrukahva mittariston viereen kiinni kun säätö 5-6 jos ihan tappiin kääntää vasemmalle.Tosin käänsin myös kahvoja vähän alaspäinkin.

Kirjoittaja Kekee » 30 Huhti 2011, 01:39

joo ei siinä lumimies oo muutaku ruuvaat paikalleen nuo pölijän halavat kahavat ja unohat nuyitten merkkikahvoen löpinät kokonaan pois...sielä itän intiassa neo nuo busan kahvat tehty muutenki...ei ole uutta eikä varmaan epäöselvää kellekkään että ne japanilaisetki osaa ulkoistaa ja teettää halvemmalla, jos vertaat orkkis kahvoja nuihin...ihan vaan tuli mieleen...ois voinu busaan laittaa ees vähä "hienommat" vipuset... + muutamassa muussaki paikkaa ois parannettavaa...ihan laadullisesti...iha pikku juttuja, mutta kuiteskin.... ittelle monasti tutuua että ku kysytään...voiko tän korvata jotenki halvemmalla osalla...mun mielipie on ollu aina se että se tyyppi joka "tuotteen" ostaa...oli se metsäkone tai vaikka surinasauva, ei sen pääasia ole vain olla sen pitää tuntua hyvältä ja olla sen tuntunen että on tyytyväinen sen kaikkiin ominaisuuksiin ja sen tehokkuuteen...syviä mietteitä mutta kuuluu varmaan tonne romillepuolelle...toki jos kia merkkistä autoa tekevät samat köyhät joilta nuo kahvat ostin niin ostan varmasti seuraavaksi autoksi kian. en tiä mutta mie sanon että ekan lenkin jälkeen tuntu oudoilta mutta enää en vaihtais pois...ainakaan niitä rumiluksia tilalle...jotka kyllä toimi mutta se estetetiikkaa :blues:

Ylös